#1
okee okee, kvoel me er nooit egt naar door ofs, mjaa de kilo's gaan er wel helaas snel af ;p
mr kga ook wel die maag beschermers proberen (:
mr kga ook wel die maag beschermers proberen (:
es18 zei:Tufnut zei:Bedoel je trouwens dat je xtc samen met speed gebruikt of afzonderlijk op lossen momenten?
allebei. volgens mij gewoon alles waar speed in zit.. :P
es18 zei:darkbull zei:heb je ook diarree dan? of alleen buikpijn?
Alleen buikpijn. Is heel raar. Soort van het happy gevoel wat je eerst heb, en je voelt ook "hetzelfde" maar dan in de negatieve zin. En het is geen depressief gevoel... Moeilijk uit te leggen :P
darkbull zei:denk je dat het een psychische buikpijn is?
lunafaye zei:je zou kunnen proberen om maag beschermers te nemen voor je wat gaat gebruiken.
Een vriendin van me neemt ze voor ze gaat gebruiken omdat ze anders tijdens gaat overgeven en buikpijn krijgt.
Bij haar helpt het.

Tufnut zei:Bedoel je trouwens dat je xtc samen met speed gebruikt of afzonderlijk op lossen momenten?
darkbull zei:heb je ook diarree dan? of alleen buikpijn?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."