Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEng gevoel in buik na xtc

Eng gevoel in buik na xtc

16 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
r
rastaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
okee okee, kvoel me er nooit egt naar door ofs, mjaa de kilo's gaan er wel helaas snel af ;p

mr kga ook wel die maag beschermers proberen (:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
es18 zei:
Tufnut zei:
Bedoel je trouwens dat je xtc samen met speed gebruikt of afzonderlijk op lossen momenten?
Klik om te vergroten...

allebei. volgens mij gewoon alles waar speed in zit.. :P
Klik om te vergroten...

In XTC zit geen speed.
XTC en speed samen zou ik in geval al achterwege laten, als je al last hebt bij een van beide.

es18 zei:
darkbull zei:
heb je ook diarree dan? of alleen buikpijn?
Klik om te vergroten...

Alleen buikpijn. Is heel raar. Soort van het happy gevoel wat je eerst heb, en je voelt ook "hetzelfde" maar dan in de negatieve zin. En het is geen depressief gevoel... Moeilijk uit te leggen :P
Klik om te vergroten...

Beter uitleggen dan dit zou wel moeten als je meer advies wilt. Zelf vermoed ik het dat met een persoonlijke gevoeligheid te maken heeft.
Misschien is je wijze van gebruik (hoeveelheid, frequenty, persoonlijke zorg) nog van invloed, maar dat zul je dan toch even uiot moeten zoeken door jou gebruik te vergelijken met adviezen in andere topics.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#3
denk je dat het een psychische buikpijn is?

ik zou in elk geval niet meer combineren, dan weet je of het óf aan de xtc ligt, óf aan de speed.
l
lunafayeLid
01-01-2024, 00:00
#4
je zou kunnen proberen om maag beschermers te nemen voor je wat gaat gebruiken.

Een vriendin van me neemt ze voor ze gaat gebruiken omdat ze anders tijdens gaat overgeven en buikpijn krijgt.

Bij haar helpt het.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
darkbull zei:
denk je dat het een psychische buikpijn is?
Klik om te vergroten...
e
es18Lid
01-01-2024, 00:00
#6
lunafaye zei:
je zou kunnen proberen om maag beschermers te nemen voor je wat gaat gebruiken.

Een vriendin van me neemt ze voor ze gaat gebruiken omdat ze anders tijdens gaat overgeven en buikpijn krijgt.

Bij haar helpt het.
Klik om te vergroten...

Dat zal ik zeker proberen, dankjewel!
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#7
voelt het een beetje aan alsof je extreem gespannen bent?
ik heb dat vaak met de come-up;. en dan 10X erger met de dinsdag dip. Het gevoel van iets te moeten doen terwijl dat niet hoeft, maar dan heel extreem.

Wat misschien een enge maar plausibele verklaring is, is je lever. Als de lever het niet meer aan kan gaat men vaak ook braken en alle gevolgen van dien.

Een kennis van mijn ouders had dit met alcohol. hij heeft zijn hele leven erg veel gedronken. We zaten een paar maanden geleden bij hem, hij had voor zijn doen helemaal niet veel gedronken, moest ie enorm kotsen. 2 dagen lang. Nu is hij naar de dokter geweest en hij mag voorlopig minimaal een jaar niet drinken door een of andere wazige leveraandoening.
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een vriend van mij moest pas geleden ook over geven.
Ik denk persoonlijk dat hij te veel water had gedronken. :beer:
r
rastaboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had er eerst nooit last van met pilletjes maar nu ik het steeds vaker doe ga ik ook steeds vaker over mn nek,

someone has any idea how it may come? ;o
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat overgeven hoort er gewoon bij bij sommigen.
-
-xtcstyle.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Het kan er ook aan liggen dat je een boer(tje) moet laten . Termiste ik heb daar ook wel eens last van . (Ik noem t speed boertjes ) En nadat ik gebruikt heb dan heb ik beetje een honger gevoel maar weet ik niet wat ik eten wil . De kostneigingen had ik ook en toen ging ik gewoon even buiten staan en paar keer diep adem halen door mn neus en het was weer weg :P . Hoop dat je hier iets aan hebt :) .
e
es18Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hi,
Ik gebruik nu iets van een jaar om de zoveel tijd xtc en speed. En elke keer als het uit is gewerkt ( de ene keer is het zo weinig wat ik op heb, dat kan je niet eens opnoemen en de andere keer weer wat meer ) begin ik een ongelooflijk eng gevoel in m'n buik te krijgen. de ene keer eet ik goed voor het slikken, de andere keer eet ik zelfs tijdens, andere keren dan weer niet. Maar het is dus niet het lege gevoel. ik kan soms niet lopen van de pijn en heb gedurende de hele dag, soms 2 dagen, erna kots neigingen. Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik nog niet vaak gebruikt had. Maar nu het elke keer zo is, bij verschillende pillen en ook bij gebruik van speed.. vraag ik me toch af of ik er gewoon niet tegen kan, of dat ik mij aanstel en dit normaal is .. :P

Alvast bedankt!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Normaal is het niet iig. Ik kan ook niet inschatten hoe erg het is. Een andere manier van tot je nemen kan helpen. Tenminste als het komt door een gevoelige maag. Je zou kunnen snuiven, maar pluggen is bij maagklachten ook een optie. Hierbij is het wel minstens zo belangrijk dat je zuivere spullen gebruikt.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bedoel je trouwens dat je xtc samen met speed gebruikt of afzonderlijk op lossen momenten?
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb je ook diarree dan? of alleen buikpijn?
e
es18Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Tufnut zei:
Bedoel je trouwens dat je xtc samen met speed gebruikt of afzonderlijk op lossen momenten?
Klik om te vergroten...

allebei. volgens mij gewoon alles waar speed in zit.. :P
e
es18Lid
01-01-2024, 00:00
#17
darkbull zei:
heb je ook diarree dan? of alleen buikpijn?
Klik om te vergroten...

Alleen buikpijn. Is heel raar. Soort van het happy gevoel wat je eerst heb, en je voelt ook "hetzelfde" maar dan in de negatieve zin. En het is geen depressief gevoel... Moeilijk uit te leggen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."