Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWasbenzine in speed?

Wasbenzine in speed?

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
clockcable zei:
Beanhead zei:
Ik zou een beetje acetone over je amfetamine kappen (net genoeg tot het oplost) en dan gewoon even laten opdrogen. Dan zijn alle vieze restantjes weg en heb je je puur product :)

Cheers!
Klik om te vergroten...
Dit klopt niet he :wink: Je moet de speed in een koffiefilter en dan aceton eroverheen gieten. Je moet de cafeine er namelijk uit spoelen.
Klik om te vergroten...
:rock:

ghettotech lab equipment, hup met een fles en een stofzuiger :grin:

je hebt gelijk.
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
darksoul001 zei:
Theupsetter zei:
darksoul001 zei:
Ik heb me al te pletter gezocht achter droge aceton :tongueout:
Natuurlijk een drogist heb je het direct
enkel dat de drogisten hier bij ons in België aan het uitsterven zijn xD

Het is inderdaad wel nog wat "afval" dat erin zit, maar voor zo goed gevuld te zijn mag het wel vind ik, de smaak is nog te harden
Klik om te vergroten...
Volgens mij is Tendo's Aceton zo goed als watervrij, bij mij verdampt het ook vrij snel en ik zie geen restanten.
Klik om te vergroten...

En waar heb je het gevonden?
Klik om te vergroten...

Jij al iets gevonden in België ? Ik las laatst een post dat ze het gewoon in Kruidvat hebben.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
edit: clockcable verbetert me paar posts naar beneden.

Cheers!
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey DF'ers ik heb een vraagje.
Ik heb gisteren 4 grammetjes speed gekocht, een keer van een ander "merk" aangezien ik er veel goeds over heb gehoord.

Nu heb ik gisteren 2x 2 g gekocht, maar hij rook vrij goed eigenlijk.
Hij was semi-droog dus heb ik direct een lijntje droog gekapt en opgesnoven
maar deze smaakte zo vies, naar wasbenzine precies.
Had er niets van effect van (wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan)
Nu heb ik hem goed laten uitdrogen, maar zit de geur en de smaak er nog altijd in.
ook is hij in tegenstelling tot de vorige eerder korreliger dan gewoon poederachtig.

Heb er toch wel vrij veel van nodig om het te voelen, maar het is wel een goed en sterk concentratie gevoel, dus ideaal voor nu tijdens de examens.

Iemand ervaring, ideëen, ...?

greetz
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad, aceton haalt zover ik lees veel lelijke stoffen eruit.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
darksoul001 zei:
wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan
Klik om te vergroten...

Neem aan je longen? Hoe kan het nou via je neus in je maag komen als je het opsnuift!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Xeloc zei:
darksoul001 zei:
wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan
Klik om te vergroten...

Neem aan je longen? Hoe kan het nou via je neus in je maag komen als je het opsnuift!
Klik om te vergroten...
Je neus bevochtigd het poeder, en dan druipt het via je neus naar je mond. De wel bekende na-druip. Je slikt het in en komt in je maag en wordt daar opgenomen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Xeloc zei:
darksoul001 zei:
wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan
Klik om te vergroten...

Neem aan je longen? Hoe kan het nou via je neus in je maag komen als je het opsnuift!
Klik om te vergroten...
Ow, Einstein in da house. :grin: :grin: (No offense, je bent grappig)

Inderdaad met aceton even wassen, waarschijnlijk hou je niet veel over. Maar dat is risico van het vak...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Xeloc zei:
darksoul001 zei:
wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan
Klik om te vergroten...

Neem aan je longen? Hoe kan het nou via je neus in je maag komen als je het opsnuift!
Klik om te vergroten...

Dat had ik van jou niet verwacht, pep in je longen :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Xeloc zei:
darksoul001 zei:
wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan
Klik om te vergroten...

Neem aan je longen? Hoe kan het nou via je neus in je maag komen als je het opsnuift!
Klik om te vergroten...
Je refereert, bij wijze van een grap, naar deze: viewtopic.php?f=23&t=23090&p=671934&hilit=trachea#p671934

Hoop ik.
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb me al te pletter gezocht achter droge aceton :tongueout:
Natuurlijk een drogist heb je het direct
enkel dat de drogisten hier bij ons in België aan het uitsterven zijn xD

Het is inderdaad wel nog wat "afval" dat erin zit, maar voor zo goed gevuld te zijn mag het wel vind ik, de smaak is nog te harden
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
darksoul001 zei:
maar voor zo goed gevuld te zijn mag het wel vind ik
Klik om te vergroten...
Duizend gram troep, is nog steeds troep hoor.
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#13
ach het kon ook droge shit zijn versneden zijn met water en vervolgens verkocht als 'verse pep'
zoals hier in Apeldoorn nog wel eens het geval wil zijn :tearsofjoy:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#14
darksoul001 zei:
Ik heb me al te pletter gezocht achter droge aceton :tongueout:
Natuurlijk een drogist heb je het direct
enkel dat de drogisten hier bij ons in België aan het uitsterven zijn xD

Het is inderdaad wel nog wat "afval" dat erin zit, maar voor zo goed gevuld te zijn mag het wel vind ik, de smaak is nog te harden
Klik om te vergroten...
Volgens mij is Tendo's Aceton zo goed als watervrij, bij mij verdampt het ook vrij snel en ik zie geen restanten.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij elke gerenommeerde drogist. Of heet dat anders in Vlaanderen?
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Theupsetter zei:
darksoul001 zei:
Ik heb me al te pletter gezocht achter droge aceton :tongueout:
Natuurlijk een drogist heb je het direct
enkel dat de drogisten hier bij ons in België aan het uitsterven zijn xD

Het is inderdaad wel nog wat "afval" dat erin zit, maar voor zo goed gevuld te zijn mag het wel vind ik, de smaak is nog te harden
Klik om te vergroten...
Volgens mij is Tendo's Aceton zo goed als watervrij, bij mij verdampt het ook vrij snel en ik zie geen restanten.
Klik om te vergroten...

En waar heb je het gevonden?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beanhead zei:
Ik zou een beetje acetone over je amfetamine kappen (net genoeg tot het oplost) en dan gewoon even laten opdrogen. Dan zijn alle vieze restantjes weg en heb je je puur product :)

Cheers!
Klik om te vergroten...
Dit klopt niet he :wink: Je moet de speed in een koffiefilter en dan aceton eroverheen gieten. Je moet de cafeine er namelijk uit spoelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."