edit: clockcable verbetert me paar posts naar beneden.
Cheers!
Cheers!
darksoul001 zei:wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan
Je neus bevochtigd het poeder, en dan druipt het via je neus naar je mond. De wel bekende na-druip. Je slikt het in en komt in je maag en wordt daar opgenomen.Xeloc zei:darksoul001 zei:wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan
Neem aan je longen? Hoe kan het nou via je neus in je maag komen als je het opsnuift!
Ow, Einstein in da house.Xeloc zei:darksoul001 zei:wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan
Neem aan je longen? Hoe kan het nou via je neus in je maag komen als je het opsnuift!
Xeloc zei:darksoul001 zei:wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan
Je refereert, bij wijze van een grap, naar deze: viewtopic.php?f=23&t=23090&p=671934&hilit=trachea#p671934Xeloc zei:darksoul001 zei:wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan
Duizend gram troep, is nog steeds troep hoor.darksoul001 zei:maar voor zo goed gevuld te zijn mag het wel vind ik
Volgens mij is Tendo's Aceton zo goed als watervrij, bij mij verdampt het ook vrij snel en ik zie geen restanten.darksoul001 zei:Ik heb me al te pletter gezocht achter droge aceton
Natuurlijk een drogist heb je het direct
enkel dat de drogisten hier bij ons in België aan het uitsterven zijn xD
Het is inderdaad wel nog wat "afval" dat erin zit, maar voor zo goed gevuld te zijn mag het wel vind ik, de smaak is nog te harden
Theupsetter zei:Volgens mij is Tendo's Aceton zo goed als watervrij, bij mij verdampt het ook vrij snel en ik zie geen restanten.darksoul001 zei:Ik heb me al te pletter gezocht achter droge aceton
Het is inderdaad wel nog wat "afval" dat erin zit, maar voor zo goed gevuld te zijn mag het wel vind ik, de smaak is nog te harden
Dit klopt niet heBeanhead zei:Ik zou een beetje acetone over je amfetamine kappen (net genoeg tot het oplost) en dan gewoon even laten opdrogen. Dan zijn alle vieze restantjes weg en heb je je puur product![]()
Cheers!
clockcable zei:Dit klopt niet heBeanhead zei:Ik zou een beetje acetone over je amfetamine kappen (net genoeg tot het oplost) en dan gewoon even laten opdrogen. Dan zijn alle vieze restantjes weg en heb je je puur product![]()
Cheers!Je moet de speed in een koffiefilter en dan aceton eroverheen gieten. Je moet de cafeine er namelijk uit spoelen.
darksoul001 zei:Theupsetter zei:Volgens mij is Tendo's Aceton zo goed als watervrij, bij mij verdampt het ook vrij snel en ik zie geen restanten.darksoul001 zei:Ik heb me al te pletter gezocht achter droge aceton
En waar heb je het gevonden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."