Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRode pep?

Rode pep?

54 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat begrijp ik, maar het zat tussen een aardige hoeveelheid witte pep.

Nou goed mss zegt het niets..

Ik moest iig gelijk denken aan Jaba (meth.) maar dat kan je volgens mij niet eens snuiven dus ok nevermind dan :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn dealer vraagt me net of ik wel eens heb gehoord van roodgekleurde pep. Hij vond een paar stukjes in zijn nieuwe voorraad die best rood was en dat heeft hij nog niet eerder mogen meemaken (ontdekken.)

Wat zou dit kunnen beteken.(knalpep verder zei die.)

Ik heb het hem nog niet verteld... maar Ik hoop niet dat dit is wat ik denk dat het is? (wat een rot zin trouwens.)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
als je wil kan je pep alle kleuren maken dus dat zegt niks...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
jaba zijn pillen dus dat lijkt me sowieso niet...
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb inderdaad wel eens gehoord van roze pep, of fluogroene pep.

De enige gekleurde pep die ikzelf ooit wel eens heb gehad was alleen maar geel :(
Ik zou het toch stiekem wel vet vinden om een keertje roze of rode pep te hebben :grin:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb een x roze pep gehad (pasta), en dat kwam uit op 1%.

dusja, daar gaat de statistische mogelijkheid dat roze pep goed spul is al onderuit.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
roze pep heb ik vaak genoeg gehad, dat was wel wat sterker als normaal...
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
SperSIZEboon zei:
roze pep heb ik vaak genoeg gehad, dat was wel wat sterker als normaal...
Klik om te vergroten...
Het is dat het tegen de forumregels ingaat, anders had ik wel met je willen ruilen :grin: :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
een STUK sterker idd....

Ben benieuwd of iemand er meer over weet...
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#10
SpacingBen zei:
Dat bedoel ik dus en had hij het ook over.. Het zegt dus meer dan niets?! iig in dit geval lijkt dat ook zo...

Ik ben toch wel benieuwd want het is echt KNAL pep.
Klik om te vergroten...
Ja, knal je straks je hele neus eraf :mrgreen:
Ik zou daar maar niet te veel aandacht aan besteden, de verkoper van de Expert (de naam zegt het al!!) zegt ook dat de beste oordopjes die van 100 euro zijn.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kan pep elke kleur geven die je maar wilt, het zegt geen ene tepelpiercing... :confused:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stighar zei:
SpacingBen zei:
Dat bedoel ik dus en had hij het ook over.. Het zegt dus meer dan niets?! iig in dit geval lijkt dat ook zo...

Ik ben toch wel benieuwd want het is echt KNAL pep.
Klik om te vergroten...
Ja, knal je straks je hele neus eraf :mrgreen:
Ik zou daar maar niet te veel aandacht aan besteden, de verkoper van de Expert (de naam zegt het al!!) zegt ook dat de beste oordopjes die van 100 euro zijn.
Klik om te vergroten...

Dat is ook niet altijd zo! Ik heb zelfs een verkoper meegemaakt die TOEGAF dat het hem(na mijn opmerking: wat gaan die dingen opvallend snel stuk) inderdaad niets zou verbazen als ze die oordopjes express een kort geven dat snel kapot gaat.

(zit niet aan de pep, dus typen gaat neit zo meer na al dat bier...) rijmen lijkt weer wel te kunnen, dus zal snel mijn glas weer vullen :beer:



Je kan pep elke kleur geven die je maar wilt, het zegt geen ene tepelpiercing... :confused:
Klik om te vergroten...



Als je geen argwaan wilt wekken laat je het gewoon wit lijkt me..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb ooit eens knaloranje pep gehad, was speciaal voor Koninginnedag zo gemaakt... :mrgreen:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb eens gelezen dat je rode pep kan hebben omdat hij gemaakt is van (psuedo?) efedrinetabletten en ze de rode kleur er niet uitgewassen hebben. :openmouth: Of dat waar is..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deze discussie is hier al heel vaak gevoerd. De enige optie is testen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Ik heb eens gelezen dat je rode pep kan hebben omdat hij gemaakt is van (psuedo?) efedrinetabletten en ze de rode kleur er niet uitgewassen hebben. :openmouth: Of dat waar is..
Klik om te vergroten...


kijk! nu komen we ergens! Dat zou het wel verklaren...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat dacht ik mij inderdaad te kunnen herinneren, maar kon er geen topic meer over terug vinden?

Nuja, ik heb min of meer al een antwoord waar ik wat aan heb :wink:

Het zou toch kunnen dat iemand anders dit regelmatig heeft meegemaakt het wel eens heeft laten testen, en dat hij/zij kon vertellen dat het ''waarschijnlijk'' om (pseudo-ephedrine tabletten denk ik) gaat bijvoorbeeld.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#18
roze pep bestaat,
maar soms als je geen sealtje hebt en je pakt een stukje papier met daarop bv een blauwe afbeelding, je stopt je snelle in het sealtje en als je hem dan na een tijdje trug opendoet heeft je witte speed nu een blauwe kleur.
aan de ene kant wel vet maar natuurlijk een stukje slechter (wat papier,inkt) dan gewoon witte speed
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
'k Ga gewoon zo'n kleurstof kopen (zwart) en dat door de pep doen,
zou er wel evil uit moeten gaan zien :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als er een oppervlakkig kleurtje in zit lijkt me de kans toch groter dat er iets raars bij toegevoegd zit. Gewoon testen dus voor zekerheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."