veel moeite allemaal mn
ik zou gwn gokke op niet gepakt worden.
#2
He,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik xtc heb gebruikt, maar het gaat weer gebeuren op qlimax!
Nou ben ik nooit bang om gepakt te worden op feestjes, maar de controle op qlimax is altijd een stuk strenger als op andere feesten. Nu begin ik mezelf toch een beetje op te fokken voor evt drugs honden. Ik heb er lang over na gedacht, en tot de conclusie genomen om het in me mond te stoppen met een plasticje er omheen. Als ik dan evt er tussen uit word gepakt slik ik het door, maar stel ik slik het door komt dit er dan weer heel uit of zou het nog gaan werken? Ik neem 2 blauwe yingyangs mee getest op 140 mg, maar heb geen zin om nu 300 mg in 1 keer in te laten slaan. Weet iemand hoe dit zit?
Groet,
Pim
#3
Verstop ze gewoon goed.
Honden moet je niet bang voor ziijn, áls ze er al zijn, zijn het waarschijnlijk geen drugshonden, die dingen kosten een fortuin om ingezet te worden. De meeste zijn gewoon politiehonden die er lopen om je nerveus en para te maken, zodat de beveiliging je er uit kan pikken voor een stripsearch.
#4
bereken je kans en tel uit je winst... t gaat heus wel goed komen hoor!
#5
condom dr omheen en in je reet stoppe!
#6
Of je (of een) vriendin vragen het in haar bh te stoppen. Ben tot nu toe nog nooit daar gecontroleerd
#7
beetje lullig voor haar als zon hond er naast gaat zitten he? Nouja ik doe het wel gewoon oud en vertrouwt bij de ballen en hopen dat er niet zon hondje naast me gaat zitten, dat is het risico van het vak ..
#8
zolang jij relaxt bent is dr niks aan de hand
#9
In je boxer, in je mond, in je sok, whatever. Het zijn twee pillen, die kan je echt wel verstoppen voor de lange arm der wet hoor.
Ik heb nog een keertje peentjes gezweet toen er gefouilleerd werd en ik een volledige snuifkit in m'n boxer moest stoppen. Twee pillen daarentegen zouden geen probleem moeten zijn.
Olle
#10
Plastic zakje, en om je snikkel doen.. geloof me dat vinden ze echt niet tenzij je uitsmijter tegenkomt die van jongensplassertjes houdt
EDIT: ik raad je trouwens aan niet meteen richting de WC te lopen nadat je binnen bent... ze zijn meestal niet achterlijk daar...
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.