Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZolpidem eerste keer?

Zolpidem eerste keer?

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RussLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou graag eens trippen op zolpidem, heb het nu toevallig in m'n bezit.
Ik dacht 20mg te slikken, is dit te veel of te weinig?
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#2
Trippen van een slaapmiddel, hell fucking yeah.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Trippen als in van dingen gaan zien, dat gebeurt niet vlug, hoewel ik met zolpidem wel is had dat de muur heel lichtje leek te golven, en me pc scherm iets leek te glooien.
10 mg is een normale dosis als ik me niet vergis 20 kan je mee beginnen recreatief.
Mischien kan je later wat bijpakken tot 30.
is ook afhankelijk of je uberhaubt tolerantie hebt tegen slaapmiddelen/angstremmers en je gewicht, en dan kan het per persoon verschillen.
mischien ook handig om van te voren een maxium af te spreken met jezelf, ik ken uit ervaring met dit middel meer als andere benzo's en aanverwanten dat je vlug blijft bijpakken, zeker als je al wat op hebt denk ik voel niks, en dan nog een en dan nog 1 :)

Veel plezier :)
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou zolpidem nooit als tripmiddel gebruiken want dan gooi je gewoon je tijd weg. Het werkt niet als tripmiddel en als het al iets met je doet is dat slaapwandelen en 's morgens niet meer weten wat je gisteren gedaan hebt. Gebuik je het toch nu je de pillen hebt, kijk dan uit met roken want je slaapt soms daar in waar je op dat moment bent. En ga niet met dit spul in je kop aan het verkeer deelnemen.
R
RussLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik bedoelde niet trippen in de zin van visuals of zoiets, gewoon onder invloed zijn van of zoiets.
Het is uiteindelijk 20mg zolpidem geworden en 30mg flurazepam.
Het ging bij 10mg zolpidem elk blijven, en we werden wakker met alle pillen weg, muziek aan, licht aan, en elk 20mg zolpidem en 30mg flurazepam(gesnoven) in ons systeem. Ik herriner mij hier en daar nog een flits van de avond en van het gevoel dat wel lekker vaag was, maar nu zijn alle pillen wel gekilled. Ben wel nog nooit zo goed wakker geworden als vandaag.
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou gefeliciteerd. Lekkere overkill genomen. Maar goed, dat je er vervolgens ook nog eens flurazepam bij pakt én dat notabene snuift, wat absoluut geen toegevoegde waarde is bij benzo's, integendeel, zegt dan ook wel genoeg.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
YawningMan zei:
Nou gefeliciteerd. Lekkere overkill genomen. Maar goed, dat je er vervolgens ook nog eens flurazepam bij pakt én dat notabene snuift, wat absoluut geen toegevoegde waarde is bij benzo's, integendeel, zegt dan ook wel genoeg.
Klik om te vergroten...

Je hoort het wel vaker hoor, als mensen onder invloed van Zolpidem zijn.
R
RussLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor alle duidelijkheid, ik heb niet de minste behoefte om mij hier op vlak van drug of wat dan ook te profileren. Ik was onder invloed zonder veel besef van wat ik deed en heb hier gewoon neergezet hoe m'n avond dan verlopen was, ik ben niet de persoon die gaat lopen opscheppen over wat voor rommel hij allemaal in zich heeft gepropt, je hoeft niet zo scherp te reageren, hou je kritiek maar voor jezelf en zoek even een andere plaats om je frustraties kwijt te ranten.
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mensen die benzo's snuiven frustreren me, dus ben ik momenteel op het juiste adres om deze frustratie te uiten.
Het is overigens een drugs-forum, niet het forum van de Libelle waar we allemaal lief moeten doen. Daarbij komt dat ik je niet onnodig bash maar gewoon twee feiten verkondig.
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#10
YawningMan zei:
Mensen die benzo's snuiven frustreren me, dus ben ik momenteel op het juiste adres om deze frustratie te uiten.
Het is overigens een drugs-forum, niet het forum van de Libelle waar we allemaal lief moeten doen. Daarbij komt dat ik je niet onnodig bash maar gewoon twee feiten verkondig.
Klik om te vergroten...

Gezien je posting history zeik je wel vaker. Er staan wel degelijk goeie posts tussen, maar wat jou frustreert boeit net zo weinig als wat mij frustreert. Dus zinloos! :wink: En nee.. op het onzinforum ben je op het juiste adres om je frustraties te uiten.
Wat voor jou feiten zijn, kan in een ander geval totaal niet relevant zijn. Dus, dan heb je geen objectief commentaar, en is het geen feit te noemen!
Misschien moet je eens een paar strippen van je avatar innemen :mrgreen:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blablablabla wellesnietes.

Onder invloed van zolpidem ga je soms gekke dingen doen, zoals blijkbaar benzo's snuiven. Kijk er de volgende keer wat beter mee uit, dan is het leuker :) En het snuiven van benzo's heeft inderdaad weinig zin :P
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sliken, snuiven kan altijd nog als je in een donker steegje achter een verlaten industrie terein, 5 Treamzadol koopt, en senk dat het zolpidem is :mrgreen:
Moet je gewoon zelf weten, maar gezond lijkt me het me allerminst
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Prinz zei:
YawningMan zei:
Mensen die benzo's snuiven frustreren me, dus ben ik momenteel op het juiste adres om deze frustratie te uiten.
Het is overigens een drugs-forum, niet het forum van de Libelle waar we allemaal lief moeten doen. Daarbij komt dat ik je niet onnodig bash maar gewoon twee feiten verkondig.
Klik om te vergroten...

Gezien je posting history zeik je wel vaker. Er staan wel degelijk goeie posts tussen, maar wat jou frustreert boeit net zo weinig als wat mij frustreert. Dus zinloos! :wink: En nee.. op het onzinforum ben je op het juiste adres om je frustraties te uiten.
Wat voor jou feiten zijn, kan in een ander geval totaal niet relevant zijn. Dus, dan heb je geen objectief commentaar, en is het geen feit te noemen!
Misschien moet je eens een paar strippen van je avatar innemen :mrgreen:
Klik om te vergroten...
heheheh vet kicken moest hard lahen hierom, hij bedoelt het vat goed...hitlerbedoelde het ook goed whahaha flauwe verglijking, maar prinz, ze zijn nu eenmaal soms wat lomp hier, ik ken er ook wel van, mits nodig, maar ben meer voor love and peace naar mekaar toe :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."