Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het ook meerdere malen meegemaakt en kan beamen dat het heerlijk aanvoelt, zowel tijdens als achteraf. Een absolute bevrijding van weggestopte/onverwerkte gevoelens. Niks mis mee!"
"Ik heb drie uur lang liggen vechten tegen afglijden, naar het witte licht willen, kaboutertjes zien lopen, lachkicks... willen huilen ( gunde ik die vent niet) schokken door mn lijf ontcontroleerbaar... kwam echt soms wel 20 cm van de bank af zei mn man... Ik kan me niet herinneren dat ik die dingen ooit meegemaakt heb onder invloed van GHB, ook niet gecombineerd met XTC. Lijkt me eerder dat je een hallucinerend middel gekregen hebt."
"Voor puur een angstremmende werking, geef ook ik de voorkeur aan Xanax."
"Flameon zei: Dan komt die pot nog ergens ten goede voor ...... je bent gewoon kei en kei en kei hard belazerd kerel. Laat het een leerschool zijn voor de volgende keer :P Klik om te vergroten... I know, maar zoals ik al eerder zei: Als je altijd goed spul geleverd krijgt van een bron, verwacht je niet ineens deze troep In de wereld van 'illegale drugs/farmaceutica' kun je 't nooit zeker weten, tenzij het in de originele verpakking in gemerkte strips geleverd wordt."
"Prinz zei: Flameon zei: In iedergeval geen roofies denk ik zo. Laat ze maar eens testen. Sowieso dom dat je dat niet gedaan hebt, zelfde geldt had je rattengif munten gegeten Of misschien geen nederlandse roofies. Na 2 mg val je daar bv echt wel van in slaap Klik om te vergroten... Ik ben ervan overtuigd dat 90% van de gebruikers hier niet hun spullen laten testen, vooral niet van hun 'betrouwbare dealer' die meer goed spul geleverd heeft. Gelukkig was het geen rattengif, anders zou ik onderstaande image niet kunnen posten --knip weg image--] Klik om te vergroten... Flameon, no offense, maar ik citeer mezelf niet nog een keer Ik heb net als de overige 90% van de gebruikers geen zin/tijd om te laten testen. Vooral niet als alle meds van m'n leverancier normaalgesproken dik in orde zijn. Best kans dat m'n leverancier er ook niet van op de hoogte is dat het weak of nepspul is. Natuurlijk zal ik de volgende keer vragen naar de Roche gedrukte tabs, anders bestel ik niet."
"Als je een klein beetje vooronderzoek had gedaan had je geweten dat Alprazolam voornamelijk een angstremmende benzo is en niet zozeer een sufmakende. Je topic slaat werkelijk nergens op."
"Hier kan ik aan toevoegen:"
"W.F.L. zei: Flameon zei: W.F.L. zei: Xanax Klik om te vergroten... Dat is idd een van de betere voor dit soort dingen Klik om te vergroten... Zeker weten! Betablokkers lijken me alleen een beter alternatief haha. Ik vind Xanax niet eens echt lekker van effect ofzo, maar het is zo handig, link spul :P Klik om te vergroten... Ik zeg ook met stip Xanax of Oxazepam"
"Carlitos zei: Fishhead0707 zei: trippykees zei: je huis schoonmaken op 15mg Midazolam(tablet). Klik om te vergroten... haha dat zou mij niet lukken, ik was compleet van de kaart. Bijzonder spul.. Klik om te vergroten... Ik ben imuun bijna ervoor wat vroeger een oxazepammetje deed doet nu een dormicum niet eens meer. Klik om te vergroten... Dat is die klote tolerantie idd.. ik merk van 10 mg oxa ook noppes meer. 50 werkt nog wel goed. Daarna wordt het te heftig. Ik wil het vooral therapeutisch blijven gebruiken in geval van nood. Denk dat ik er maar even vanaf moet blijven. Het sedatieve effect is te lekker..."
"De reactie hierop kan verschillen van persoon tot persoon. Ik heb mensen goed erop zien gaan, maar ook zien kotsen zodra de ghb of xtc insloeg.. be careful dus. Mijn beste ervaring is ghb te nemen als de xtc bijna uitgewerkt is."