#1
Neem je ze op momenten dat het verdriet zo overweldigend is dat je het niet meer aankan?
Flameon zei:gewoon testen ja, dan weet je het zeker. Of heb je er maar 3?
ongeveer 3 kwartier halve genomen denk wat the fuck, zal waarschijnlijk niet niet een benzo zijn, en voel me oke tis wel een benzo relaxter nu en of iets wat er op lijkt, maar de echtheid ervanFlameon zei:uitwijken naar een andere stad
YawningMan zei:Heb dezelfde gekocht als jij, ook met KAS erop en ET onder breuklijn. Twijfelde ook al of ze echt zouden zijn. De gast waarvan ik koop heeft wel altijd andere (echte) benzo's, waaronder oxazepam, alprazolam, lorazepam en diazepam. Ook verkoopt hij Zoldipem enzo. Werkt altijd goed, zitten ook altijd in originele blister. Deze zouden uit een apothekersflesje komen, daarom niet in een strip... Toevallig 2 uur geleden 2mg geslikt van deze 'rohypnol' en ik heb geen effect. En ik heb amper benzo tolerantie (gebruikt het ongeveer één keer per maand). Ik denk dus dat ze nep zijn.
W.F.L. zei:Hmm als je nog na je pc kan zitten zonder tolerantie met 3.5mg zit er iets niet in de haak denk ik haha :P
Edit: Oh wel tolerantie. Ik zwijg![]()
mozza zei:GEWOON KNALLEN![]()
Ja, kom toevallig uit GelderlandFrog83 zei:W.F.L. zei:Hmm als je nog na je pc kan zitten zonder tolerantie met 3.5mg zit er iets niet in de haak denk ik haha :P
Edit: Oh wel tolerantie. Ik zwijg![]()
Ja maar YawningMan niet en die heeft 2 mg op en voelt niks.
@ YawningMan eerste post en toevalig ook zelvde vage pillen?
Had hij ze pas binnen ook, kom je uit gelderland toevalig, mijn levenrancier heeft veel al zelfde wat jij hebt, ook oxa 10mg in blister aleen de 50 los maar die werken ook.Xanax in blister diaz ook wel uit pakistan een keer strip gehad waaraan in twijfelde, of het allemaal regeulier is twijfel ik beetje aan, maar ze werek niig als benzo's
ik voel nu echt amper wat na 4 mg roofie behalve terleurstelling, zelf het beetje lamme is alweer bijna weg.
Ga refund of compensatie vragen, die gast heb genoeg verdient aan me kan het altijd proberen.
Baal als een stekker had hier echt na uitgekeken...

Winehouse zei:Hoe kom je bij een psychiater en via hem aan benzo's? (als je ze nodig heb!)
Gewoon interesse van me .
Dr Gonzo zei:Ik heb de "echte"gewoon via de psychiater....En die werken gewoon zoals ze behoren te werken...ik heb best een hoge benzo tolerantie(40 mg diazepam p/d),maar ik heb echt maar een halfje nodig om flink de weg kwijt te zijn(1/2 mg)...
....
Dus ik denk dat die dingen die jullie hebben gewoon zwaar nep zijn...
Frog83 zei:Ik heb nu flura's in doosje van centrafarm, enigste wat raar is dat de pilen blanco zijn kwa opschrift, nederlandse bijlsuiter strips lijken oke.
weet wel er is namaak op de markt, wie weet is dit ook namaak, omdat de pillen blanco zijn en in de bijlsuier staat dat er opdruk moet zijn en breuklijn.
ze werken echt fantastisch, denk dat het gaat om fabrieks foutje ofso, en mensen uit de fabriek vlug ze ingepakt hebben em doosje achterover gedrukt ofso, ze werken perfeckt ben heel wat gewent maar na 4 mg flura, viel ik in slaap achter de laptop, en alle benzo effeckten enzo.
doosje lijkt real bijlsuiter ook blisters, mis aleeen de vorm van de pillen die is anders, of hele goede namaak, of fabrieks foutje, en ingepakt en op de zwarte markt gebracht.
Je weet wel zo van de machiene werkt niet naar behoren, rest klopt alemaal.
ben heel wat gewend, maar na 4 mg sleog het wel hard in![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."