Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlunitrazepam opdruk KAS onder breuklijn ET?

Flunitrazepam opdruk KAS onder breuklijn ET?

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neem je ze op momenten dat het verdriet zo overweldigend is dat je het niet meer aankan?
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
gewoon testen ja, dan weet je het zeker. Of heb je er maar 3?
Klik om te vergroten...

Wel wat meer.
Ik zit momeneel in een cursus omgaan met verslaving, en waar ik ze kan laten testen werken ook mensen die ook die curses geven, heb geen zin ze tegen te komen daar :flushed:
Nu zeg ik wel altijd eerlijk als ik wat genomen heb en hoeveel, maar de conforntaite lijkt me niet zo geweldig :wink:
Of zou moeten uitwijken naar andere stad.
Ik zie het wel wat ik mee ga doen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
uitwijken naar een andere stad
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Flameon zei:
uitwijken naar een andere stad
Klik om te vergroten...
ongeveer 3 kwartier halve genomen denk wat the fuck, zal waarschijnlijk niet niet een benzo zijn, en voel me oke tis wel een benzo relaxter nu en of iets wat er op lijkt, maar de echtheid ervan :confused: kan ook heftig placebo effeckt wezen hehehe. :grin:
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb dezelfde gekocht als jij, ook met KAS erop en ET onder breuklijn. Twijfelde ook al of ze echt zouden zijn. De gast waarvan ik koop heeft wel altijd andere (echte) benzo's, waaronder oxazepam, alprazolam, lorazepam en diazepam. Ook verkoopt hij Zoldipem enzo. Werkt altijd goed, zitten ook altijd in originele blister. Deze zouden uit een apothekersflesje komen, daarom niet in een strip... Toevallig 2 uur geleden 2mg geslikt van deze 'rohypnol' en ik heb geen effect. En ik heb amper benzo tolerantie (gebruikt het ongeveer één keer per maand). Ik denk dus dat ze nep zijn.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#6
YawningMan zei:
Heb dezelfde gekocht als jij, ook met KAS erop en ET onder breuklijn. Twijfelde ook al of ze echt zouden zijn. De gast waarvan ik koop heeft wel altijd andere (echte) benzo's, waaronder oxazepam, alprazolam, lorazepam en diazepam. Ook verkoopt hij Zoldipem enzo. Werkt altijd goed, zitten ook altijd in originele blister. Deze zouden uit een apothekersflesje komen, daarom niet in een strip... Toevallig 2 uur geleden 2mg geslikt van deze 'rohypnol' en ik heb geen effect. En ik heb amper benzo tolerantie (gebruikt het ongeveer één keer per maand). Ik denk dus dat ze nep zijn.
Klik om te vergroten...

Ik had na een halve echt ef gevoel van euforie, minder stres gevoel, zit nu op 3,5 miligram, voel me wat afgevlakter en wat moe, ondaks dat ik veel geslapen heb vandaag maar niet een lekker benzo roesje, wel gapen en beetje licht in me hoofd.
Denk dat ze idd fake zijn, zal wel iets inzitten voel wel wat, maar niet het benzo gevoel :(
heb wel tolerantie met andere benzo's, niet om stoer te doen maar ik begin oxazepam pas goed te voelen vanaf150 a 200 mg, en kan dan als ik wil perfeckt opblijven, dan voel ik wel meer een roesje, vaak neem ikdan nog wel extra bij daarna.
Soms koop ik bij me leverancier oxazepam 50 mg losse tabletten ook die werken altijd goed.
wat dit is kan iid als ik zo lees over ropyies roofies of hoe je ze noemen wilt nooit echt zijn.
Het is een van de sterkste benzo's / angstremmers :confused: ik vin het vaag

Helaas heb ik voor 30 eurie moeten kopen das het minum bedrag dat ik moet afnemen bij die gozer.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm als je nog na je pc kan zitten zonder tolerantie met 3.5mg zit er iets niet in de haak denk ik haha :P

Edit: Oh wel tolerantie. Ik zwijg :grin:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#8
W.F.L. zei:
Hmm als je nog na je pc kan zitten zonder tolerantie met 3.5mg zit er iets niet in de haak denk ik haha :P

Edit: Oh wel tolerantie. Ik zwijg :grin:
Klik om te vergroten...

Ja maar YawningMan niet en die heeft 2 mg op en voelt niks.
@ YawningMan eerste post en toevalig ook zelvde vage pillen?
Had hij ze pas binnen ook, kom je uit gelderland toevalig, mijn levenrancier heeft veel al zelfde wat jij hebt, ook oxa 10mg in blister aleen de 50 los maar die werken ook.Xanax in blister diaz ook wel uit pakistan een keer strip gehad waaraan in twijfelde, of het allemaal regeulier is twijfel ik beetje aan, maar ze werek niig als benzo's
ik voel nu echt amper wat na 4 mg roofie behalve terleurstelling, zelf het beetje lamme is alweer bijna weg.
Ga refund of compensatie vragen, die gast heb genoeg verdient aan me kan het altijd proberen.
Baal als een stekker had hier echt na uitgekeken...
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#9
mozza zei:
knallen :rock:
Klik om te vergroten...


jeez wtf slaat dit op dan :grin:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mozza zei:
GEWOON KNALLEN :rock:
Klik om te vergroten...

allemaal leuk en wel,heb niks met dit topic te maken, ik ziet dat je overal loopt te spammen sociliteer je na een ban, of ben je knetter vant padje nu, dan nog een bannetje zit er wel in voor je vrees ik...
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frog83 zei:
W.F.L. zei:
Hmm als je nog na je pc kan zitten zonder tolerantie met 3.5mg zit er iets niet in de haak denk ik haha :P

Edit: Oh wel tolerantie. Ik zwijg :grin:
Klik om te vergroten...

Ja maar YawningMan niet en die heeft 2 mg op en voelt niks.
@ YawningMan eerste post en toevalig ook zelvde vage pillen?
Had hij ze pas binnen ook, kom je uit gelderland toevalig, mijn levenrancier heeft veel al zelfde wat jij hebt, ook oxa 10mg in blister aleen de 50 los maar die werken ook.Xanax in blister diaz ook wel uit pakistan een keer strip gehad waaraan in twijfelde, of het allemaal regeulier is twijfel ik beetje aan, maar ze werek niig als benzo's
ik voel nu echt amper wat na 4 mg roofie behalve terleurstelling, zelf het beetje lamme is alweer bijna weg.
Ga refund of compensatie vragen, die gast heb genoeg verdient aan me kan het altijd proberen.
Baal als een stekker had hier echt na uitgekeken...
Klik om te vergroten...
Ja, kom toevallig uit Gelderland :wink:
Ik moet zeggen dat ik wel denk dat het een benzo was, gezien de smaak en ik na een 20 minuten ongeveer wel een bepaalde licht gevoel kreeg in mijn handen (dat is altijd één van de dingen waaraan ik merk dat benzo's inkicken). Heb er wel aardig wat hash bij gerookt, voor m'n gevoel was ik alleen high. Maar zoals je zelf zegt, het zou één van de sterkste benzo's moeten zijn qua effect, zo dan al niet de sterkste. Qua dosering is het echter iets minder potent. Niet dat het helemaal evenredig is maar het zou ongeveer gelijk staan aan 1mg Alprazolam en daar merk ik wel degelijk meer van.
Hoef ze in ieder geval niet meer, had maar 5 tabletjes gehaald en verder paar stripjes diazepam en alprazolam. Dus bij de afnameprijs was het geen probleem.. Nu nog ééntje over (vriend van me had er ook 2, die had ook niet echt het idee iets te voelen en gebruikt al helemaal zeer sporadisch benzo's..). Neem hem ooit wel voor het slapen ofzo :rolleyes:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Je hebt slimmer aangepakt als ik :) ik had ze eerst moeten proberen ook :(
Ef zien of ze kan omruilen.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het feit dat je jezelf af moeten vragen of het wel fluni´s zijn zou mij al teveel zijn.
Maargoed ik ben een verwend nest :grin:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb nu flura's in doosje van centrafarm, enigste wat raar is dat de pilen blanco zijn kwa opschrift, nederlandse bijlsuiter strips lijken oke.
weet wel er is namaak op de markt, wie weet is dit ook namaak, omdat de pillen blanco zijn en in de bijlsuier staat dat er opdruk moet zijn en breuklijn.
ze werken echt fantastisch, denk dat het gaat om fabrieks foutje ofso, en mensen uit de fabriek vlug ze ingepakt hebben em doosje achterover gedrukt ofso, ze werken perfeckt ben heel wat gewent maar na 4 mg flura, viel ik in slaap achter de laptop, en alle benzo effeckten enzo.
doosje lijkt real bijlsuiter ook blisters, mis aleeen de vorm van de pillen die is anders, of hele goede namaak, of fabrieks foutje, en ingepakt en op de zwarte markt gebracht.
Je weet wel zo van de machiene werkt niet naar behoren, rest klopt alemaal.


ben heel wat gewend, maar na 4 mg sleog het wel hard in :grin:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb de "echte"gewoon via de psychiater....En die werken gewoon zoals ze behoren te werken...ik heb best een hoge benzo tolerantie(40 mg diazepam p/d),maar ik heb echt maar een halfje nodig om flink de weg kwijt te zijn(1/2 mg)...
....

Dus ik denk dat die dingen die jullie hebben gewoon zwaar nep zijn...
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe kom je bij een psychiater en via hem aan benzo's? (als je ze nodig heb!)
Gewoon interesse van me .
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Winehouse zei:
Hoe kom je bij een psychiater en via hem aan benzo's? (als je ze nodig heb!)
Gewoon interesse van me .
Klik om te vergroten...

Dat is een lang verhaal,maar hou het er maar op dat ik een heeeeel dierbaar persoon in mijn leven vorig jaar verloren heb.....
...En dan kom je al snel bij een psychiater terecht...

Ik krijg ze ook niet unlimited hoor ,ik heb ze voor noodgevallen .....
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dr Gonzo zei:
Ik heb de "echte"gewoon via de psychiater....En die werken gewoon zoals ze behoren te werken...ik heb best een hoge benzo tolerantie(40 mg diazepam p/d),maar ik heb echt maar een halfje nodig om flink de weg kwijt te zijn(1/2 mg)...
....

Dus ik denk dat die dingen die jullie hebben gewoon zwaar nep zijn...
Klik om te vergroten...

ik wil niet opscheppen maar de reguliere oxazepam van de dokter slik er zonder moeite ook rustig 7 van of meer van hoor :flushed: ben wat dat betreft echte benzo junk.
Deze roofies die ik nu had waren wel zeker echt, aleen het uiterlijk klopte niet met zoals in de bijsluiter, dus denk aan een fabrieksfoutje, met instellen van de machienes.
Heb er gisteren 4 op en heb vandaag de halve dag in coma gelegen.

Die met die kas opschrift die ik eerder beschreef waren wel fake deed niks
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#19
nee,meer voor als ik weer eens 3 nachten ben opgebleven(zonder drugs,ja ghb,diazepam en wiet)...
en ik krijg er maar 1 per week (indien nodig), maar ik slik ze bijna niet..hele dagen ben ik kwijt...
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frog83 zei:
Ik heb nu flura's in doosje van centrafarm, enigste wat raar is dat de pilen blanco zijn kwa opschrift, nederlandse bijlsuiter strips lijken oke.
weet wel er is namaak op de markt, wie weet is dit ook namaak, omdat de pillen blanco zijn en in de bijlsuier staat dat er opdruk moet zijn en breuklijn.
ze werken echt fantastisch, denk dat het gaat om fabrieks foutje ofso, en mensen uit de fabriek vlug ze ingepakt hebben em doosje achterover gedrukt ofso, ze werken perfeckt ben heel wat gewent maar na 4 mg flura, viel ik in slaap achter de laptop, en alle benzo effeckten enzo.
doosje lijkt real bijlsuiter ook blisters, mis aleeen de vorm van de pillen die is anders, of hele goede namaak, of fabrieks foutje, en ingepakt en op de zwarte markt gebracht.
Je weet wel zo van de machiene werkt niet naar behoren, rest klopt alemaal.


ben heel wat gewend, maar na 4 mg sleog het wel hard in :grin:
Klik om te vergroten...

Deze heb ik nu ook.. blanco pillen zonder breuklijn met bijsluiter in een doosje van Centrafarm 2 mg.
3 mg deed echter een stuk minder dan 50 mg oxazepam.
Daar val ik vrij snel van in slaap. Ik heb een lichte benzo tolerantie.
Ik twijfel dus zeer aan de echtheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."