Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdosis Oxazepam

dosis Oxazepam

11 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo df'ers,

Ik had een vraagje wat betreft Oxazepam. Wat is de recreatieve dosis hiervan ongeveer? De bedoeling is dus lekker te 'spacen' en niet in slaap te vallen/alles vergeten. Mijn tolerantie is 0, want heb nog nooit farma's gebruikt. Ik weet dat sommige zullen verwijzen naar de zoekfunctie, maar omdat het woord zo vaak gebruikt wordt, was dat zoeken naar een speld in een hooiberg. Ook google geeft me enkel de dosis voor het échte gebruik, ipv het recreatieve.

Alvast bedankt,
San am :wave:
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind oxazepam recreatief niet zo interessant. Maar ik zou beginnen met een dosis tussen 30mg tot 50mg.
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#3
YawningMan zei:
Ik vind oxazepam recreatief niet zo interessant. Maar ik zou beginnen met een dosis tussen 30mg tot 50mg.
Klik om te vergroten...

excuse me?? ZERO tolerantie zegt hij. Bij 50 mg val je dan gegarandeerd om.
20-30 mg max zou ik zeggen om 'er uiterst chill' bij te blijven.
Vind je het effect lekker, dan kun je er een biertje bij pakken om het nog een tikje te versterken.
Tip: Gooi er dan niet nog oxazepam achteraan, want dan kan je in 1 klap niet meer op je poten staan :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
20-30 mg is zonder tolerantie wel een juiste dosis.
Met 50 mg is er echt al kans dat je voordat je het weet in slaap valt ofzo.
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn eerste benzo was oxazepam, ook zonder tolerantie dus. Vond 20mg zodanig mild dat ik in eerste instantie dacht dat ik een placebo-effect ervaarde en dat benzo's recreatief niet interessant waren. Maargoed. Opzich is het verstandiger om licht te beginnen. Dus ik corrigeer mezelf een zeg dan ook 20-30mg.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neem 1 van tien, kijk hoe het valt en doe er eventueel nog een van 10 bij. Max 20 dus.
Maar of oxazepam nu het beste middel is om lekker te space?!
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geen idee wat je precies wilt bereiken maar temazepam geeft een fijner roesje in ieder geval.
Suf word je sowieso wel er zijn echt maar een paar benzo`s die je nauwelijks suf (schijnen te :P) maken.
Het effect hangt ook samen met hoelaat je het neemt, `s avonds word je al minder merkbaar suf.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja werkt een uurtje of 6 tot 8,stel je neemt het in de middag slaap je in de avond moeilijker omdat je suf heb gelegen.
Een van de kortdurende benzo's is het.

Weet me eerst 10 mg nog wel,behoorlijk relaxed hoor.
Nu weet ik wel anders :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
hmkey zei:
Geen idee wat je precies wilt bereiken maar temazepam geeft een fijner roesje in ieder geval.
Suf word je sowieso wel er zijn echt maar een paar benzo`s die je nauwelijks suf (schijnen te :P) maken.
Het effect hangt ook samen met hoelaat je het neemt, `s avonds word je al minder merkbaar suf.
Klik om te vergroten...

Temazepam geeft een kortere heftigere roes maar niet per definitie fijner. De piek vind ik veel te kort van temazepam en dat moedigt in mijn geval nogal tot redosen aan, wat weer niet zo verstandig is voor de geheugengaten de volgende dag :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Prinz zei:
YawningMan zei:
Ik vind oxazepam recreatief niet zo interessant. Maar ik zou beginnen met een dosis tussen 30mg tot 50mg.
Klik om te vergroten...

excuse me?? ZERO tolerantie zegt hij. Bij 50 mg val je dan gegarandeerd om.
20-30 mg max zou ik zeggen om 'er uiterst chill' bij te blijven.
Klik om te vergroten...
Hoeveel weeg jij?

35 kilo?

Ik heb er de eerste keer 50 mg ingegooid en ik was niet onder de indruk.
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#11
cropp zei:
Prinz zei:
YawningMan zei:
Ik vind oxazepam recreatief niet zo interessant. Maar ik zou beginnen met een dosis tussen 30mg tot 50mg.
Klik om te vergroten...

excuse me?? ZERO tolerantie zegt hij. Bij 50 mg val je dan gegarandeerd om.
20-30 mg max zou ik zeggen om 'er uiterst chill' bij te blijven.
Klik om te vergroten...
Hoeveel weeg jij?

35 kilo?

Ik heb er de eerste keer 50 mg ingegooid en ik was niet onder de indruk.
Klik om te vergroten...

76 kg weeg ik.
Het effect verschilt sterk per persoon en dan is het niet verstandig 50mg oxa in een keer te droppen.
De eerste keer dat ik 10mg slikte, merkte ik al duidelijk de relaxerende werking (maar dat was voorgeschreven in een moeilijke periode.) Bij 50 mg valt iemand met 0 benzo tolerantie gegarandeerd in slaap. M'n vriendin zelfs al bij 25 mg.
Daarnaast heeft zowel alcohol als ghb een kruistolerantie met benzo's.

Misschien heb jij daar ervaring mee? :beer:

YawningMan zei:
Hangt beetje af van de definitie van dronken. Ik begin bij 15-20 bier wel erg jolig te worden. Maar dan is mijn motoriek nog prima in orde :wink: na een krat wordt het allemaal wat lastiger.
Punt is, ik heb nog nooit overgegeven van alleen alcohol :rolleyes: ongekend sterke maag denk ik.
Klik om te vergroten...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Prinz zei:
cropp zei:
Prinz zei:
excuse me?? ZERO tolerantie zegt hij. Bij 50 mg val je dan gegarandeerd om.
20-30 mg max zou ik zeggen om 'er uiterst chill' bij te blijven.
Klik om te vergroten...
Hoeveel weeg jij?

35 kilo?

Ik heb er de eerste keer 50 mg ingegooid en ik was niet onder de indruk.
Klik om te vergroten...

76 kg weeg ik.
Het effect verschilt sterk per persoon en dan is het niet verstandig 50mg oxa in een keer te droppen.
De eerste keer dat ik 10mg slikte, merkte ik al duidelijk de relaxerende werking (maar dat was voorgeschreven in een moeilijke periode.) Bij 50 mg valt iemand met 0 benzo tolerantie gegarandeerd in slaap. M'n vriendin zelfs al bij 25 mg.
Daarnaast heeft zowel alcohol als ghb een kruistolerantie met benzo's.

Misschien heb jij daar ervaring mee? :beer:

YawningMan zei:
Hangt beetje af van de definitie van dronken. Ik begin bij 15-20 bier wel erg jolig te worden. Maar dan is mijn motoriek nog prima in orde :wink: na een krat wordt het allemaal wat lastiger.
Punt is, ik heb nog nooit overgegeven van alleen alcohol :rolleyes: ongekend sterke maag denk ik.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ik heb een hoge alcohol tolerantie, nog nooit ghb gebruikt en kruistolerantie zegt me helemaal niets.

Ik heb 50 mg gedropt en heb er bij zitten drinken, werd er goed duf van, kon na 4 bier niet meer recht staan en toen ik in de coffeeshop stond heb ik maar wat geld op de toonbank geflikkerd en om een willekeurige zak wiet gevraagt, snapte de kaart niet meer en de inhoud van mijn portomonee niet meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."