Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalprazolam 1mg weg gesmeten geld!!

alprazolam 1mg weg gesmeten geld!!

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen die al in andere threads mijn posts hebben gelezen weten dat ik dagelijks Methadone en valium 10mg Roche pak en Flunitrazepam 1mg voor te slapen. Gisteren zomaar aan de apotheler een doosje alprozolam gevraagd, het zwaarste in huis was 1mg (mijn dokter regelt dat wel, ik heb een chille dokter die denk ik zelf benzo's ofzo neemt wat hij is zeer verward). Gisteren in de late middag gestopt rond 14u10 wanneer ik eigenlijk een daizepam zo nemen voor de rust in men hoofd.
Heb zo 2 alprazolams 1mg genomen op een lege maag. 40min later nog niets! 2 bijgenomen...nog niets. Heb dan een uur of 3 nadien goed zitten eten en dan in de avond, dus al bijna 6u voorbij terug...dus lege maag. Heb ik de andere 6 gepakt en dan na 20min zo lichtjes een buzz dat is alles.
Ik blijf voorlopig bij mijn Flunitrazepam nu want kon niet slapen en na 1 uur te proberen 2 fluni's genomen en een tijdje nadien in dromenland en lekker wakker geworden. Dus het zal mss aan de tolerantie liggen ofzo......weet het niet.
Greetttzzzz :wave:
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#2
Prinz zei:
Als je een klein beetje vooronderzoek had gedaan had je geweten dat Alprazolam voornamelijk een angstremmende benzo is en niet zozeer een sufmakende. Je topic slaat werkelijk nergens op. :confused:
Klik om te vergroten...
Je hebt 110% gelijk man! Maar hoe komt het dan dat het in sommige landen en zeker Amerika zo een rage is? Maar daar zijn dat dan xanax bars 2mg. En nog allemaal op meds dat ze daar op stuiten en op los gaan. Nu was ik ook vergeten te zeggen dat ik met een 2de doos zit, maar dan die van 2mg en dan nog 50stuks. Ben er nog niet aangeweest zelfs. Maar er is een benzo die hier in BE niet meer bestaat maar in NL nog wel en dat is....Oxazepam. Ben iemand die van alles wilt proberen en had de apotheker gevraagd en die zei dat het niet meer verkrijgbaar is hier. Maar zou toch wel eens die van 50mg willen proberen ergens in mijn leven. Ik sta op dagelijks Methadone 30mg, ben al meer dan de helft afgebouwd :rock: :rock: en overdag sinds ik op 40mg stond neem ik valium 10 mg Roche max 3 per dag, maar dat gebeurt niet vaak. Gewoon voor rust in men hoofd en heb geen last aan het denken van heroine ofzo dan. Om te slapen neem ik 2 pilletjes Flunitrazepam 1mg. Daar sta ik de volgende dag kiplekker van op :) , steeds goed uitgerust.
Fijne dag aan iedereen gewenst :wave:
Greeeettttzzzz
L
Lid 30310Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou ik slik ook methadon al 25 jaar ofzo en alprazolam.Maar als ik het goed gelezen heb,heb je dus 10 aprazolams geslikt zonder er iets of bijna iets van te merken.Ik slik dat spul al jaren en werkt nog steeds goed,heb ook nog nooit gehoord dat iemand van zulke hoeveelheden niks merkt.
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je een klein beetje vooronderzoek had gedaan had je geweten dat Alprazolam voornamelijk een angstremmende benzo is en niet zozeer een sufmakende. Je topic slaat werkelijk nergens op. :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."