Als je een klein beetje vooronderzoek had gedaan had je geweten dat Alprazolam voornamelijk een angstremmende benzo is en niet zozeer een sufmakende. Je topic slaat werkelijk nergens op. ![:confused:]()

Je hebt 110% gelijk man! Maar hoe komt het dan dat het in sommige landen en zeker Amerika zo een rage is? Maar daar zijn dat dan xanax bars 2mg. En nog allemaal op meds dat ze daar op stuiten en op los gaan. Nu was ik ook vergeten te zeggen dat ik met een 2de doos zit, maar dan die van 2mg en dan nog 50stuks. Ben er nog niet aangeweest zelfs. Maar er is een benzo die hier in BE niet meer bestaat maar in NL nog wel en dat is....Oxazepam. Ben iemand die van alles wilt proberen en had de apotheker gevraagd en die zei dat het niet meer verkrijgbaar is hier. Maar zou toch wel eens die van 50mg willen proberen ergens in mijn leven. Ik sta op dagelijks Methadone 30mg, ben al meer dan de helft afgebouwdPrinz zei:Als je een klein beetje vooronderzoek had gedaan had je geweten dat Alprazolam voornamelijk een angstremmende benzo is en niet zozeer een sufmakende. Je topic slaat werkelijk nergens op.![]()
en overdag sinds ik op 40mg stond neem ik valium 10 mg Roche max 3 per dag, maar dat gebeurt niet vaak. Gewoon voor rust in men hoofd en heb geen last aan het denken van heroine ofzo dan. Om te slapen neem ik 2 pilletjes Flunitrazepam 1mg. Daar sta ik de volgende dag kiplekker van op
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."