Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het boeit me vrij weinig, zou met een gerust hard dood gaan op dit moment. Klinkt zeer suïcide alles behalve dat, als het mijn tijd is het mijn tijd prima. Je leeft niet verder je bent gewoon klaar. Geen hemel etc, bewijs het maar eens."
"Ik heb nooit bewijs gezien van echte geest ervaringen. Ik vind het allemaal maar een beetje vaag. Misschien moet ik het ook maar eens gaan testen."
"Na het diepste niveau van geen zin meer in het leven te hebben gehad. (Klinkt heel sad, dat is niet m'n punt, het kan alleen beter worden vanaf daar) Ben blij met elk jaar wat ik weer gehad heb. De dood mag morgen plaatsvinden, maar over 30 jaar is ook prima. Ben er wel over uit dat er hier na niks meer is. Al zou een "ghost experience" meer dan welkom zijn om het tegendeel te bewijzen."
"World of Warcraft main character +/- 250 dagen playtime. - https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/wildhammer/Sniperino Wel al 3 jaar gequit. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Call of duty black ops 1: 15 prestige Call of duty modern warfare 3: 20 prestige Call of duty black ops 2: max prestige+ fresh start weer max prestige. - Ranked solo Platinum & Team Master Division. Call of duty Advanced Warfare: 13 prestige. Was vaak aanwezig op school kun je hier wel uit opmaken."
"Anti-depressiva afkick 4x gedaan was wel te doen mindere stemming that's it. Benzo afkick was wel naar. Speed ontwenning is ook wel klote."
"Eens/Oneens Roken zie ik alleen als een positieve bijdrage op mijn gesteldheid dus, die is voor altijd. | Eens Speed heb ik zwaar misbruikt.. en bijna altijd positief dus die is. | Eens Benzodiazepines, heb ik ook negatief ervaren dus als ik die verslaving afgekickt heb. | Oneens Muziek is de aller beste verslaving die er is, vooral op 150-200 bpm. | Eens Benzodiazepine afkick is echt de meest ongemakkelijke periode van m'n leven. (At the moment) En dan grijp ik weer naar die vlotte zooi."
"MDMAZING zei: Ik lees dit nu terwijl ik aan de xanax (recreatief) zit. Misschien niet meer nemen? Klik om te vergroten... Als je het maar niet te vaak neemt."
"Speed mag je proberen, alleen niet waarderen. Tenzij jij een goede mindset en controle hebt over je gebruik. Niet zoals ik."
"Beste lezer, Ik ben een 19 jarige jongen gediagnosticeerd met een depressie. Dit is na 3 jaar elke mogelijke manier van psychiatrie te proberen nog steeds niet opgelost. Ik heb therapieën gevolgd zonder succes, ik heb elke vorm van stemminginvloed medicatie wel gehad, Zonder succes ik ben compleet afgetakeld in de zin van ik kan niet meer genieten van het leven. Ik heb geen zin meer om dingen te ondernemen want het levert me gewoon geen voldoening meer op. Ik begon met alcohol drinken in het weekend vrijdag en zaterdag elk weekend een kratje. Om maar in die roes terecht te komen, toen begonnen mijn vrienden met blowen dat wilde ik ook wel proberen dat beviel ook zeer goed dat ik daar dagelijkse prik van maakte elk avond blowen voor ontspanning bij vrienden thuis. Altijd maar in een roes willen komen wat leidde tot een 'Observatie opname' 10 weken lang woonde ik met andere 'probleem jongeren' toen ik daar was zijn mijn vrienden begonnen met hard drugs proberen mdma was volgens hun zo leuk dat ik het ook maar eens wilde proberen. Ik was meteen verliefd ik er vaarde zo'n gelukzalig gevoel. Dat andere middelen volgde.. Thuis gebruik begon slapen werd steeds minder interessant altijd nachten doorhalen. Katers werden niet meer ondervonden door mijn mentale toestand (leef in een levenslange kater) En ik kreeg weer zin om dingen te doen dus ik ging het steeds vaker gebruiken om dat gevoel te hebben. Ik ben mentaal elke dag bezig met speed tot op het punt dat wekelijks gebruik geen uitzondering meer is. Grammen gingen gaan er door heen. Ik was en ben onder de indruk dat drugs wel meevallen en me niets kunnen maken. Lichamelijke verslaving is bij speed niet aanwezig dus ik vond het helemaal geen probleem.. Ik kon toch stoppen wanneer ik wil en niet verslaafd raken. Nachtje werd nachten doorhalen, de grenzen opzoeken hoelang kun je door halen op speed. Mentaal doet het me niks dus ik ging er gewoon volledig voor heb toen m'n eerste psychose gehad door hallucinaties. Dat heeft wel indruk gemaakt niet genoeg om me te weerhouden het zelfde te herhalen/vervolgen. Eenmalig nog over de 4 dagen gegaan ik ging met het gevoel richting dag 5 dat ik wel een weekje zou functioneren. Op volledige slapeloosheid ingestort net nadat ik nog 'strak' stond, ben ik heel gedeelte kwijt geraakt, of ben ik gewoon out gegaan kan dat niet met zekerheid zeggen.. M'n gebruik werd ontdekt door vrienden en dat werd vooral voor hun vervelend want ik loog altijd. Deze zomervakantie heb ik veel te veel gebruikt en misbruikt waardoor ik ook op dit forum terecht kwam. Om misschien mede lotgenoten te kunnen ontmoeten, en om zo gezegd argumenten te bedenken voor dit recht te praten als ik dit punt zou bereiken. Ik heb m'n groep vrienden letterlijk de deur gewezen zodat ik ongestoord kan gebruiken. Op dit forum zijn er ook mensen die me duidelijk hebben gemaakt dat ik mezelf de volledige vernieling in breng. Ik kan het nog steeds bijna niet beseffen hoe diep ik er al in zit. Ik ben compleet verslaafd aan speed, ik heb geen vrienden meer, ik ben depressief, heb geen zin meer in het leven. Gister hebben zelfs andere gebruikers me de rug gekeerd omdat ik zo ongecontroleerd en impulsief ben. Ik ben officieel naar de klote op alle mogelijke manieren. En voor m'n leven mentaal geobsedeerd door dit spul. Hang sowieso nog lange tijd rond op het forum behalve dat ik verslaafd ben vind ik het ook veel te interessant. Om ervaringen op te doen of te delen, levensveranderingen vervolg ik wel in verdere post's binnen topic. Bedankt als je de moeite neemt dit door te lezen. Dit is wel na 60+ uur wakker ongeveer en 3 uurtjes slaap gepakt vannacht, geen excuus wel oprecht. Heb een autisme spectrum stoornis moet ik er wel bij vertellen. - Edit Amfetamines (speed) kan relatief veilig worden gebruikt in combinatie met venlafaxine. Het is alsnog niet verstandig maar, ik weet wel hoe het deze wisselwerking in elkaar zit. Vlotte 'misbruiker'."
"Geniet er van!"