Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpties icm antidepressiva

Opties icm antidepressiva

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Moon_Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mede-forummers,

Ik heb inmiddels best wat ervaring met partydrugs. Mijn go to's voor een feestje zijn over het algemeen speed en ketamine, 2cb heb ik wel in een rustige buitensetting gedaan maar nog nooit binnen in een club, al zit ik daar wel over na te denken.
Ik zou heel graag xtc/mdma willen proberen maar aangezien ik nog bezig ben met het afbouwen van antidepressiva kan ik niks gebruiken wat op die manier m'n serotonine beïnvloedt.
Aangezien ik wel een beetje uitgekeken begin te raken op elke keer weer ketamine als ik de club in duik vroeg ik me af of iemand tips heeft voor goeie, leuke alternatieven. Mogen ook best de wat minder bekende middelen zijn, maar daar lees ik me wel graag goed over in voordat ik iets gebruik.

Overigens weet ik dat drugs gebruiken als het mentaal niet goed gaat niet altijd even verstandig is, gelukkig gaat het heel goed met me en kan ik mezelf prima in de gaten houden wat dat betreft :)
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Enige wat me te binnenschiet is G en pep inderdaad, maar ik weet niet of t verstandig is aan de GHB te gaan als je aan het afbouwen bent en misschien wat minder sterk in je schoenen staat. Dat spul is namelijk wel heel gevaarlijk lekker als je je ellendig voelt. Sta je al met 10-0 achter wat betreft verslavingsgevoeligheid.

Er zullen ongetwijfeld 100 RC's bestaan die wel kunnen, de een nog obscuurder dan de ander maar zou lekker wachten tot je een x XTC kan proberen. Als je t nog nooit gedaan heb is je 1e x wel de moeite waard om voor te wachten, geloof me:P
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dan ook altijd aan GHB alleen om dat iemand aan te raden doe ik liever niet.
Wel als ik erbij ben en iemand is met mij en wil het gebruiken.
Blijft moeilijk want de meeste mensen kunnen er niet mee omgaan als ze geen goede voorbeelden hebben of mensen om hun heen die hun kan begeleiden en uitleggen hoe het werkt en waarom je het niet meer dan een aantal keer kan gebruiken.

Met andere woorden ben je onbekend met GHB en gebruiken mensen om je heen het niet.
Begin er dan sws niet aan want dan weet je helemaal niet wat je te wachten staat.
S
StailozLid
01-01-2024, 00:00
#4
Moon_ zei:
Hallo mede-forummers,

Ik heb inmiddels best wat ervaring met partydrugs. Mijn go to's voor een feestje zijn over het algemeen speed en ketamine, 2cb heb ik wel in een rustige buitensetting gedaan maar nog nooit binnen in een club, al zit ik daar wel over na te denken.
Ik zou heel graag xtc/mdma willen proberen maar aangezien ik nog bezig ben met het afbouwen van antidepressiva kan ik niks gebruiken wat op die manier m'n serotonine beïnvloedt.
Aangezien ik wel een beetje uitgekeken begin te raken op elke keer weer ketamine als ik de club in duik vroeg ik me af of iemand tips heeft voor goeie, leuke alternatieven. Mogen ook best de wat minder bekende middelen zijn, maar daar lees ik me wel graag goed over in voordat ik iets gebruik.

Overigens weet ik dat drugs gebruiken als het mentaal niet goed gaat niet altijd even verstandig is, gelukkig gaat het heel goed met me en kan ik mezelf prima in de gaten houden wat dat betreft :)
Klik om te vergroten...

Misschien heb je hier wat aan:

https://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png

Ik ga ervan uit dat jou anti depressiva die je slikt een SSRI is.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pep

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."