Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam en lorazepam

Diazepam en lorazepam

13 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je zoekt een uitweg, bedoel je dat je aan zelfmoord denkt? Je zegt dat hulp zich niet laat zien. Wat bedoel je hier precies mee?

www.113.nl is er voor iedereen en willen jou graag helpen, hulp is aanwezig. Had je zelf al een plan betreft het zoeken van hulp?
I
Ilse22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste leden,

Ik ben al jaren zwaar depressief en zoek een uitweg, hulp laat zich niet zien terwijl ze wel geld vangen voor mij.

Ik heb een vraag hoeveel diazepam icm lorazepam zal dodelijk zijn. Ik slik ook andere middelen.
I
Ilse22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi bas, ik heb al jaren hulp, echter de poli waar ik loop sluit medio december door interne problemen. Ik heb via een landelijk hulp en advies centra wel een traject doorlopen en een best goed advies. Echter zegt de poli geen tijd me meer heeft me te zien al 4 maanden en ze zien hun andere cliënten wel nog. En ik maar bellen als ik in crisis zit, word nog meer volgestopt met pillen en het ironische is dat m'n hart er slecht op reageert hierbij komen dat er 2 vriendinnen vorige week zijn overleden. Ik trek 1000 x aan de bel maar 0 gehoor. Ik heb hart van Nederland nu ook ingeschakeld en ga m'n zorgverzekering bellen want hun maar betalen. Dit is gewoon te absurd voor woorden!!
I
Ilse22Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik bedoel zelfmoord
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ilse22 zei:
Ja ik bedoel zelfmoord
Klik om te vergroten...
Oei dat is niet leuk. Ik hoop dat je hulp kan vinden. In een bepaalde landen zijn er een paar 'helpers/leveranciers" die je het product X opsturen om te helpen bij zelfdoding. Is niet de bedoeling dat ik het product zeg alhoewel velen het al weten + zou geen verkoper weten nog zou ik je helpen eraan te komen. Vernoem dit omdat ik deze info tijdje geleden op een docu zag.

Profisionele hulp en ja hier in Belgie is er euthanasie maar daar is ook een hele weg naar en wordt niet snel gedaan. Hopelijk nogmaals kan je ergens terecht.

Iig wens ik je het allerbeste toe en beterschap.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Product x maar niet doen. Steek een barbecue aan in je slaapkamer. Drink wat flessen sterke drank en ga voor eeuwig slapen. Koolmonoxide vergiftiging is pijnloos.

Maar....... beter bel je 113 voor hulp. Waarom een definitieve oplossing voor een tijdelijk probleem. Wees zo trots dat je niet je eigen leven neemt. Alles zal goed komen als je dat wilt. Fight for your right to party!!!!!

Happy hugs en veel power to you!
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#7
Amfitamientje Power zei:
Product x maar niet doen. Steek een barbecue aan in je slaapkamer. Drink wat flessen sterke drank en ga voor eeuwig slapen. Koolmonoxide vergiftiging is pijnloos.

Maar....... beter bel je 113 voor hulp. Waarom een definitieve oplossing voor een tijdelijk probleem. Wees zo trots dat je niet je eigen leven neemt. Alles zal goed komen als je dat wilt. Fight for your right to party!!!!!

Happy hugs en veel power to you!
Klik om te vergroten...
Indd er zijn zo vele manieren en snelle...Maar ik hoop dat ze geholpen kan worden asap :wink:.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
pelgrim zei:
Indd er zijn zo vele manieren en snelle...Maar ik hoop dat ze geholpen kan worden asap :wink:.
Klik om te vergroten...

Ja dat hoop ik ook. Het leven zit vol verrassingen. Het is zonde om ze niet meer mee te kunnen maken (of die verrassingen nu leuk zijn of niet). Ik ben zelf te trots om er een einde aan te maken. Kom op zeg. Het leven houdt vanzelf een keertje op. Ik ga het zelf niet eindigen.

@Ilse22, heel veel sterkte. Als het nu zo erg is kan je nog proberen om de depressie om te zetten in woede zodat je de kracht hebt om doelen te bereiken.
p
poppyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amfitamientje Power zei:
Product x maar niet doen. Steek een barbecue aan in je slaapkamer. Drink wat flessen sterke drank en ga voor eeuwig slapen. Koolmonoxide vergiftiging is pijnloos.

Maar....... beter bel je 113 voor hulp. Waarom een definitieve oplossing voor een tijdelijk probleem. Wees zo trots dat je niet je eigen leven neemt. Alles zal goed komen als je dat wilt. Fight for your right to party!!!!!

Happy hugs en veel power to you!
Klik om te vergroten...
WAT IS JOU TERING PROBLEEM NU IS ZE MISSCHIEN DOOD DOOR JOU ADVIES WE HADDE DIT MOETEN MELDEN GODVEDOMME
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
poppy zei:
WAT IS JOU TERING PROBLEEM NU IS ZE MISSCHIEN DOOD DOOR JOU ADVIES WE HADDE DIT MOETEN MELDEN GODVEDOMME
Klik om te vergroten...

Je reageert op een reactie die anderhalve maand geleden is geplaatst. De reactie van Amfetamientje Power was misschien niet erg handig geformuleerd maar wel duidelijk goed bedoeld naar de topic starter, dus je hoeft niet zo te gaan schelden. Beetje tussen de regels doorlezen kan soms geen kwaad.

Ik zie dat de TS al een tijdje niet ingelogd is geweest, maar hoop dat ze oké is. :shamrock:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ken tal van pogingen tot zelfmoord met pammetjes en het is nog niemand gelukt tot op heden. Slagingspercentage is heel laag in ieder geval. De RD50 (hoeveelheid waarvan de helft dood gaat) is heel hoog bij benzo's.
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb jij hulp nodig?

Dan kun je contact opnemen met Stichting 113 Zelfmoordpreventie via 0900 0113 (24/7 bereikbaar) en 113.nl.
Klik om te vergroten...
D
Drakie21Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Weet iemand hoe het is afgelopen met dit meisje..? Vind het eerlijk gezegd wel zorgelijk dat ze helemaal niet meer gereageerd heeft.. Hoop echt dat ze okay is..
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zoek hulp inderdaad.
En met diazepam icm lorazepam ga je niet dood ook niet op hoge dosis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."