#1
Ik heb laatst 7 Mg etizolam genomen 14 uur na speedgebruik. Ik heb geen tolerantie voor diazepinen. Het slapen ging supergoed maar de volgende dag was ik nog steeds slaperig en ik moest erg mijn best doen om op een rijtje te krijgen welke dag het was en wat ik de afgelopen dagen allemaal heb gedaan. Ik denk dat 7 Mg best veel is maar met 7 Mg slaap ik in elk geval wel door.