Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dit weekend leuk feestje gehad, we gingen met zo'n 15 mensen naar iemand thuis en daar slapen enzo. helaas was zijn moeder thuis :] dat we wiet hadden wist ze maar niet dat we xtc hadde (de meeste mense ware tusse de 14 - 16 ) eerst een drieloopje gesmoort en nog een paar gewone toete. toen nam ik mn pilletje, het duurde ff voor het begon te werken maar eens het begon was het zalig, ik nam nog een half pilletje en na een tijdje zag ik alles in lijntjes, ik had veel kauwgom gekocht maar als we die in onze mond stakke werd het mouse, heel vies :') te harde plak bek. tware AP pille, zoals ik altijd heb maar toch krijg ik er niet veel energie van, ik zat heel de avond samme met sins die avond mn lief in de zetel, muziek te luistere, en telkens als het efect weg ging nam ik een halfke. na een tijdje kwam er een vriendin van me aan, ze vroeg wat er met mij was gebeurt. volgens haar stond ik ineens vol piersings, ze kreeg schrik en begoin tege zichzelf te prate, volgens haar had iedereen piersings. en brille, en ook de andere begonne het te zien maar die gingen niet echt slecht. mijn vriendin wel ik gaf haar een glaasje melk en zei da ze haar oge moest sluite, na een dik kwartier was het voorbij. volgens haar en een paar andere zaggen ze ook bij iedereen heel veel puisten. toen zag ik bij een vriend ook ineens piersings, heel eng maar eigelijk wel grappig :] de volgende dag werd ik wakker, we smoorde een toet en het efect kwam een beetje terug iedereen had een bril op:') kvon het echt grappig maar kzei nix :] pfff kben ni goe in zo'n verhaale te schrijve, maar dees was mijn weekend :') x"
"x 1 ap'tje in de klas(!) met mn beste vriendin :') heel dom van ons, zij vond het geweldig, ik helemaal niet. ik was verschikelijk bang. het viel verschrikkelijk hard op. mn ouders werden gebeld, ik ontkende en ze geloofde me ;] maar fuck, daarna 2 weke niet meer gedaan, toen een half pilletje en nu neem ik het ongeveer 1 X per week, 3 - 4 pille. nja mijn eerste keer was vreselijk maar nu vind ik het geweldig =D"
"hmm, van een gemiddelde pil kun je normaal 6 uur gaan. maar dat verschilt wel enorm. bij mij is na 3 uur het meeste efect al weg. als ik jouw was zou ik ze of savonds neme of smiddags 1 en als je merkt dat je engegie op is nog een (of een halfje) neme =) x"
".. kzat in de klas :') en doordat ik kouwgom had werd k buite gegooit, en een paar klasse verder is het MO lokaal. en ze waren net een heel zielig liedje aan het zingen :') ik dacht dat ik gek werd :') x"
"ik snap ook helemaal wat je bedoelt ;] zowel als ik niet stoned ben als nu (wel dus) en je gedachte dwale af en dan probeer ik me altijd te herinere over wat ik nu weer in het begin dacht en dat is dan zoo moelijk en als je lacht na een tijdje weet je niet meer waarom, heel leuk x"
"paar keer gesnoven, vond het niet supper. had iets meer enegrie voor de rest eigelijk niets. beter snuiven dan slikke denk ik .. nja echt veel doed het bij mij niet :] x"
"chill dat heb ik dit weekend gedaan, was heel leuk :] k was wel chiller dan anders. gewoon in de zetel praten en zo :') maar kvond het een zalig gevoel. alsof ik de hele wereld aan kon =D maar ik ging wel iets minder hard en was op het einde van de avond al dood moe ipv de volgende dag :') maar toch zeker een aanrader voor als je een feestje hebt bij iemand thuis ofzo (niet op n fuif fzo ;]) x"
"hahaha :') ik heriner me meestal niet meer veel. zo hoorde ik zodag ochtend dat we blijkbaar zaterdag 3 uur over de stomste dingen aan het lullen waren. over pilletjes tege de keelpijn en blunts :') echt alles. en alles wat ik zeg moet ik minstens 10 X hebben gezegt :') k moet echt vreselijk irritand zijn :') ach ja =) x"
". ja k heb hetzelfde, nja ongeveer. af en toe heb ik het vreselijk warm en zweet ik me kapot, en dan heb ik het weer vreselijk kou. irritand maar t hoort der bij zeker :] x"
". deze zaterdag feestje gehad, tege half 7 (de volgende ochtend) werd ik moe dus nam ik nog een half pilletje, ik voelde er nietx van en ben in slaap gevallen, maar ben wel wakker geworden met veeel spastische trekke :] (had toen een uurtje geslapen ofzo) en toen ik opstond waren mn peppille groot en toen ik een half uurtje later een jointje smoorde voelde ik t pilletje wel een beetje :] x"