Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc & wiet

xtc & wiet

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PLASTIC.dollLid
01-01-2024, 00:00
#1
dit weekend leuk feestje gehad,
we gingen met zo'n 15 mensen naar iemand thuis en daar slapen enzo.
helaas was zijn moeder thuis :]
dat we wiet hadden wist ze maar niet dat we xtc hadde (de meeste mense ware tusse de 14 - 16 )
eerst een drieloopje gesmoort en nog een paar gewone toete.
toen nam ik mn pilletje,
het duurde ff voor het begon te werken maar eens het begon was het zalig,
ik nam nog een half pilletje en na een tijdje zag ik alles in lijntjes,
ik had veel kauwgom gekocht maar als we die in onze mond stakke werd het mouse, heel vies :')
te harde plak bek.

tware AP pille, zoals ik altijd heb maar toch krijg ik er niet veel energie van, ik zat heel de avond samme met sins die avond mn lief in de zetel,

muziek te luistere,

en telkens als het efect weg ging nam ik een halfke.

na een tijdje kwam er een vriendin van me aan,
ze vroeg wat er met mij was gebeurt.
volgens haar stond ik ineens vol piersings,
ze kreeg schrik en begoin tege zichzelf te prate,
volgens haar had iedereen piersings.
en brille,
en ook de andere begonne het te zien maar die gingen niet echt slecht.
mijn vriendin wel
ik gaf haar een glaasje melk en zei da ze haar oge moest sluite,
na een dik kwartier was het voorbij.
volgens haar en een paar andere zaggen ze ook bij iedereen heel veel puisten.
toen zag ik bij een vriend ook ineens piersings,
heel eng maar eigelijk wel grappig :]


de volgende dag werd ik wakker,
we smoorde een toet en het efect kwam een beetje terug
iedereen had een bril op:')
kvon het echt grappig maar kzei nix :]



pfff kben ni goe in zo'n verhaale te schrijve, maar dees was mijn weekend :')

x
a
alexander4200Lid
01-01-2024, 00:00
#2
een vriend van me die nog behoorlijk jong was en er ook niet zo goed tegen kon zag zwarte duivels en naakte oma's rondlopen, net zoals groene broccoli mannetjes die uit de lucht vielen
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
mdma hallucinaties :grin: Vette shit altijd ook wat mee meegemaakt..
maarja leuke avond gehad dus, zoals het hoort :P
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#4
kan idd net zo relax zijn om met vrienden te chillen dan!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Grappig report maar zeer irritant te lezen. Leuk dat je hallucinaties had, klinkt erg bekend ja!

X
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#6
vaak lijnen, vind het wel vet :mrgreen:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zie soms:

brillen
mensen die er niet zijn

heb afgelopen zaterdag gehad dat ik opeens helemaal alleen was op een feest van 30,000 man...daar schrok ik toch ff van :rolleyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zie

na 0,5gram mdma

van alles

negers met roze brillen
Rottende lijken in mijn bureau stoel :P
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#9
of je kat buiten zien lopen terwijl t een binnenkat is en nog nooit buiten is geweest..

toch maar ff kijken ,en ja hoor het was m niet.. :confused:

een keer feestje gehad en de hele avond met een groepje zitten feesten. toen ik naar huis ging, onderweg ff jointje gerookt.. :openmouth:

deed de huiskamerdeur open en toen zaten al die gasten van t feest er weer waar ik mee heb zitten lullen... : :openmouth:

toen dacht ik , jongen je bent echt ver heen... :openmouth: ( was gewoon een soort halliucinatie ofzo maar wel zeer chill)

caoi
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na feestje met een maat gaan nachillen in zn chalet met loeiharde electrosounds op de achtergrond + nog een extra pilletje erbij.. De rest van de avond zag ik in mn ooghoek 2 mensen staan. Best grappig sinds we maar met zn tweeen waren :mrgreen: Ook ging mn maat er met de moment slechter uitzien na het roken van een joint.. Ofwel was het de X ofwel ging ie er gwn fokking lelijk uitzien :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."