Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer farmaceutische drugs

eerste keer farmaceutische drugs

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
ravenLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb vandaag wat opgezocht over Rilatine
( heel handig ,me zus eeft ADD)
en wil het wel es proberen
ben ng net zeker of ik het ga snuiven of niet, wss niet,
dan maar slikken
denk dat ik het bij 7 pillen van 10mg hou, of lijkt jullie dat niet verstandig?
vandaag kan het niet, tis voor woensdag :grin:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou niet met 7 pillen beginnen. Eerst kijken hoe het valt.
r
ravenLid
01-01-2024, 00:00
#3
maiskorrel zei:
Ik zou niet met 7 pillen beginnen. Eerst kijken hoe het valt.
Klik om te vergroten...

hoeveel dan?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Langzaam opbouwen, je kan altijd nog bijpakken.
r
ravenLid
01-01-2024, 00:00
#5
wel, gisteren rilatine gesnoven, zo'n zeven van 10 mg en dan uit geweest
ben int totaal 27 uur opgeweest , kon niet slapen en had er ook geen behoefte aan *Grin*
best wel handig, maar niet om veel te doen
concentratie vollop
:)
M
Mike-L SLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja gwenning is mogelijk, ik neem het wel dagelijks, ma bij mij werkt het ook niet echt opwekkend.. Juist meer om rust te krijgen, ma als ik meer neem (bv 2-3 tegelijk) dan werkt het wel opwekkend... Ma dan nog maar voor een uur of 3, mijn stofwisseling ins vrij snel.
Ma normaal gesproken zou het +- 4-5 uur werken..
M
Mike-L SLid
01-01-2024, 00:00
#7
raven zei:
zo'n zeven van 10 mg en dan uit geweest
ben int totaal 27 uur opgeweest
:)
Klik om te vergroten...

Over de hele avond of in 1 keer... :confused:
Ritaline werkt nl ma een uurtje of 4 volop, dan neemt het heel snel af..
Ik neem het zelf als medicatie, ma moet om de 3 uur weer nemen..
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mike-L S zei:
Over de hele avond of in 1 keer... :confused:
Ritaline werkt nl ma een uurtje of 4 volop, dan neemt het heel snel af..
Ik neem het zelf als medicatie, ma moet om de 3 uur weer nemen..
Klik om te vergroten...

Misschien heb jij dan wat meer last van gewenning en/of is de ander weer overgevoeliger voor de stoffen?!

Gr.,

de eend
P
PLASTIC.dollLid
01-01-2024, 00:00
#9
paar keer gesnoven,
vond het niet supper.
had iets meer enegrie voor de rest eigelijk niets.

beter snuiven dan slikke denk ik ..
nja echt veel doed het bij mij niet :]

x

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."