Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC in de middag

XTC in de middag

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom doe je het in de middag, als je in de avond een feest hebt?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
TrippyShit zei:
Waarom doe je het in de middag, als je in de avond een feest hebt?
Klik om te vergroten...

omdat het thuis(smiddags) ook lekker is?
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lauu zei:
TrippyShit zei:
Waarom doe je het in de middag, als je in de avond een feest hebt?
Klik om te vergroten...

omdat het thuis(smiddags) ook lekker is?
Klik om te vergroten...

Dan zou je krachten en vooral serotonine toch sparen voor de avond...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
citrobacter zei:
Lauu zei:
TrippyShit zei:
Waarom doe je het in de middag, als je in de avond een feest hebt?
Klik om te vergroten...

omdat het thuis(smiddags) ook lekker is?
Klik om te vergroten...

Dan zou je krachten en vooral serotonine toch sparen voor de avond...
Klik om te vergroten...

als je geoie spacepillen heb, heb je nog genoeg energie over voor de avond...en je serontonine gehalte is wel lager maar je kan gewoon de avond door...en anders pak je gewoon een pilletje extra in de avond
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou het absoluut afraden om te stekken s'middags en dan s'avonds nog gaat feesten. Dan heb je niet meer die lekkere rush wanneer ie inslaat, en volgens mij is het zeer uitputtend voor je lichaam wanneer je een serieuze tijd onder invloed bent.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Shana_P zei:
Ik zou het absoluut afraden om te stekken s'middags en dan s'avonds nog gaat feesten. Dan heb je niet meer die lekkere rush wanneer ie inslaat, en volgens mij is het zeer uitputtend voor je lichaam wanneer je een serieuze tijd onder invloed bent.
Klik om te vergroten...

bullshit!!

niks mis mee! als je 's middags een pilletje pakt heb je 's avonds nog genoeg energie om lekker een feestje te pakken!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
-spaceman- zei:
Shana_P zei:
Ik zou het absoluut afraden om te stekken s'middags en dan s'avonds nog gaat feesten. Dan heb je niet meer die lekkere rush wanneer ie inslaat, en volgens mij is het zeer uitputtend voor je lichaam wanneer je een serieuze tijd onder invloed bent.
Klik om te vergroten...

bullshit!!

niks mis mee! als je 's middags een pilletje pakt heb je 's avonds nog genoeg energie om lekker een feestje te pakken!
Klik om te vergroten...

Toch is het zonde van je inslag. De 1ste is de beste....
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het was goed gegaan! had om half 1 het pilletje ingenomen. Ging ik samen met een maat van me op een bankje zitten (was ook zijn eerste keer). En een uur later sloeg die in. Was opzich niet zo veel gebeurd alleen 4 uur lang doorpraten over hoe veel we voor elkaar betekenden, dat we er altijd voor elkaar zullen zijn en nog wat vrienden opgebeld om te vertellen hoeveel ze voor ons betekenden... :wave: :grin:

Daarna gewoon naar het feest gegaan, was niet moe ofso. Had alleen echt geen behoefte aan drank en iedereen was nog een klein beetje extra lief. :P
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#9
maiskorrel zei:
alleen 4 uur lang doorpraten over hoe veel we voor elkaar betekenden, dat we er altijd voor elkaar zullen zijn en nog wat vrienden opgebeld om te vertellen hoeveel ze voor ons betekenden... :wave: :grin:

:P
Klik om te vergroten...

haha, dit klinkt me zo bekend in de oren....
P
PLASTIC.dollLid
01-01-2024, 00:00
#10
hmm,
van een gemiddelde pil kun je normaal 6 uur gaan.
maar dat verschilt wel enorm.
bij mij is na 3 uur het meeste efect al weg.
als ik jouw was zou ik ze of savonds neme
of smiddags 1 en als je merkt dat je engegie op is nog een (of een halfje) neme =)

x
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#11
PLASTIC.doll zei:
hmm,
van een gemiddelde pil kun je normaal 6 uur gaan.
maar dat verschilt wel enorm.
bij mij is na 3 uur het meeste efect al weg.
als ik jouw was zou ik ze of savonds neme
of smiddags 1 en als je merkt dat je engegie op is nog een (of een halfje) neme =)

x
Klik om te vergroten...

:rolleyes: Lol misschien moet je eerst even lezen :P
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe zit dat nou met XTC nemen in de middag, Dus zo rond 12 uur? Ben je die avond dan nog bereid om naar feest te gaan of iets dergelijks? Of zit je dan al aan de kater? Ik weet natuurlijk dat het per persoon anders is maar ik wou toch even weten of mensen hier ervaring mee hebben.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
ligt eraan hoe sterk de pil is en hoeveel je neemt en hoe actief je bent tijdens de trip...ik denk dat het wel kan en dan daarna nog naar een feest
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#14
alleen xtc???
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#15
voor een piekervaring gebruik je het best smorgens (uitjebol)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."