#1
Waarom doe je het in de middag, als je in de avond een feest hebt?
TrippyShit zei:Waarom doe je het in de middag, als je in de avond een feest hebt?
Lauu zei:TrippyShit zei:Waarom doe je het in de middag, als je in de avond een feest hebt?
omdat het thuis(smiddags) ook lekker is?
citrobacter zei:Lauu zei:TrippyShit zei:Waarom doe je het in de middag, als je in de avond een feest hebt?
omdat het thuis(smiddags) ook lekker is?
Dan zou je krachten en vooral serotonine toch sparen voor de avond...
Shana_P zei:Ik zou het absoluut afraden om te stekken s'middags en dan s'avonds nog gaat feesten. Dan heb je niet meer die lekkere rush wanneer ie inslaat, en volgens mij is het zeer uitputtend voor je lichaam wanneer je een serieuze tijd onder invloed bent.
-spaceman- zei:Shana_P zei:Ik zou het absoluut afraden om te stekken s'middags en dan s'avonds nog gaat feesten. Dan heb je niet meer die lekkere rush wanneer ie inslaat, en volgens mij is het zeer uitputtend voor je lichaam wanneer je een serieuze tijd onder invloed bent.
bullshit!!
niks mis mee! als je 's middags een pilletje pakt heb je 's avonds nog genoeg energie om lekker een feestje te pakken!
maiskorrel zei:alleen 4 uur lang doorpraten over hoe veel we voor elkaar betekenden, dat we er altijd voor elkaar zullen zijn en nog wat vrienden opgebeld om te vertellen hoeveel ze voor ons betekenden...![]()
![]()
:P
PLASTIC.doll zei:hmm,
van een gemiddelde pil kun je normaal 6 uur gaan.
maar dat verschilt wel enorm.
bij mij is na 3 uur het meeste efect al weg.
als ik jouw was zou ik ze of savonds neme
of smiddags 1 en als je merkt dat je engegie op is nog een (of een halfje) neme =)
x
Lol misschien moet je eerst even lezen :P"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."