Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet : een kijkje in mijn hoofd

Wiet : een kijkje in mijn hoofd

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#1
lachhuuh :stoned:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
lol ik zou gek worden van de hele dag maar nadenken over alles en iedereen.

maar wel leuk `report`
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb hetzelfde met bomen en huizen, ik vraag me dan ook soms af welk verhaal daar achter zit, wie daar al geweest is enzovoort.
net zoals ik gisteren aan het denken was dat op de plek waar we nu zitten vroeger dinosaurussen leefden en oorlogen werden uitgevochten.. echt ongelooflijk als je erover nadenkt
maw: het "report" of het punt dat erachter zit komt me wel bekend voor
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jongens, je bent ook nog eens opgebouwd uit atomen, die ook zon beetje allemaal op heel veel verschillende plekken in dit universum zijn geweest :|
Just saying
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha nice. ik snap het namelijk wel.
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Merijn zei:
Zo, alleen maar denken aan dat al hun gedachtes even ingewikkeld kunnen zijn, of simpeler of ingewikkelder dan die van jou, is echt een bizar gegeven:|

Verder, de stadia van stoned zijn, ja! Het is bizar dat het bizar blijft, wat je verder ook gebruikt. Ik zeg teveel bizar, ik denk dat ik niveau 2,5 heb behaalt.
Klik om te vergroten...
Merijn zei:
Jongens, je bent ook nog eens opgebouwd uit atomen, die ook zon beetje allemaal op heel veel verschillende plekken in dit universum zijn geweest :|
Just saying
Klik om te vergroten...

Jij spaced sowieso te hard..
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zoek grenzen:)
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Merijn zei:
ik zoek grenzen:)
Klik om te vergroten...

Neen, je kan gewoon geen goedlopende zinnen produceren die voor anderen ook te begrijpen zijn.
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik geef toe dat ze gramaticaal gezien niet perfect zijn, maar begrijpelijk zijn ze toch wel?
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#10
De eerste quote snap ik echt weinig van, de tweede is te begrijpen, maar de relevantie binnen dit topic is ver te zoeken.
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#11
hehe, gedachten die lekker hard gaan :hearteyes:

Zo ben ik een keertje met een maat begonnen over joppie saus net voor we de frituur binnen gingen. Uiteindelijk zaten we een half uur in de auto te praten ( helemaal afgedwaald van de joppie), wisten we niet meer wat we wilden doen en zijn we maar naar een jointje gaan roken :stoned:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
hehehe, ik dacht dat ik de enige was met zulke gekke gedachtengangen :beer: :stoned: :stoned:
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#13
hahahahaha ja erg herkenbaar die gedachtes, Ik heb het vaak als ik iets aan het lezen ben. Op een gegeven moment staar ik gewoon een aantal seconden naar een woord waar ik dan verder over na ga denken, onbewust. En daarna merk je het zelf pas en is het van: ohja even verder lezen :tearsofjoy:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#14
psychopsychedelic zei:
hehehe, ik dacht dat ik de enige was met zulke gekke gedachtengangen :beer: :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...

He, ik ook al :stoned:

Het gevaar van wiet is zwaar overdreven, je gaat er alleen vet leip van denken enzo :mrgreen:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#15
p.s. eet smakelijk :wink:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#16
In de zogeheten nu nog leipheid wil ik wel eens iets kwijt over mijn manier van stoned zijn de laatste tijd.

Soort wiet: halve gram sneeuwwitje
Maaginhoud: broodje kaas 4 uur terug
Medesmoker: Jeus
Sitters ( je weet maar nooit :sunglasses: ) : welgeteld nul.

Zoals ik al zei zit ik nu nog geheel redelijk in mijn leipheid.
Vanochtend was het al duidelijk dat het een prachtige dag zou worden.
Het zonnetje scheen lekker en na wat aan mn huiswerk te hebben gedaan zocht ik een boekje.
Bij het zoeken van dit boekje stootte ik tegen een boek dat ik (hoe kon het ook anders) vergeten was in te leveren bij de bieb.
Mijn idee was dus om dat even langs de bieb te brengen.
Na een busreisje kwam ik bij de bieb aan waar Jeus op me wachtte.
Ik vroeg: zullen we een jointje roken?
waarop hij zei: moet nog veel shit voor school doen.
waarop ik zei: ach we komen wel iemand tegen, wordt m toch wel.
Waarop wij 10 stappen verder 2 knaken tegenkwamen waar we een dikke joint mee rookten.
Kortom, nu al een prachtige dag.

Eenmaal stoned wat snoep te hebben gehaald liepen Jeus en ik door het centrum, de twee knapen al achter ons gelaten.
Na een tijdje te hebben gelopen, zonder wat te zeggen zei Jeus ineens:
Wat zijn er toch veel mensen, en ze zijn allemaal verschillend.
Waarop ik me realiseerde dat dat ook echt zo was. Er liepen zoveel mensen om ons heen die we nog nooit gezien hadden. Zij hadden allemaal een verhaal achter zich en een leven.
Ik dacht verder en bedacht me dat al deze mensen konden lopen, praten, bewegen en denken.
Toen kwam er het punt dat ik dacht: Als al deze mensen kunnen denken, doen ze dat nu misschien ook wel.
wacht, als alle mensen die hier liepen niet praatten, dan waren ze aan het denken. dat kon niet anders. Iedereen om me heen die niet praatte, was gewoon aan het denken. AL DIE MENSEN! wow. bizar.

Toen we in de Albert Heijn bij de snoepafdeling al ons geld stonden te tellen (ik weet niet meer of dat voor of na dat van net was) kwamen we er ook maar niet uit. ik had €1.10 en Jeus had € 3.40.
toen ik iets van €0.45 cent had gekocht en joris iets van €1.56 wisten we niet meer hoeveel we over hadden om nog een zak met winegums te halen.

Wow. bij de overgang naar het liedje Biological van Air op mn muziekprogramma realiseer ik me pas dat dit voor mij allemaal erg space en bijzonder klinkt. terwijl het voor jullie vast normaal is (tenzij jullie niet ook stoned zijn).
Maar laat mij dan nu nog even doorgaan, aangezien dit liedje zo chill is.

Want wat ik ook nog even kwijt wou, dat is mijn rare manier van denken de laatste maanden wanneer ik stoned ben.
In stonedheid-stadium 2 en 3 is het het makkelijkst, wenselijkst, een meest gangbaar.
(stonedheid-stadium 1 = beetje licht.
stonedheid-stadium 2 = stoned
stonedheid-stadium 3 = knetterstoned, ver weg
stonedheid-stadium 4 = waardeloos)

Maar dan is het dus het makkelijkst. voor mij dan. Ik zit bijvoorbeeld alleen in de bus en er komt 1 klein gedachtenspinseltje naar boven. van deze ene gedachte, die nog niet eens uit een halve seconde bestaat, bouwt zich een web uit van allerlei gedachten. Mijn hersenen verzinnen een verhaal om dat ene stukje gedachte dat steeds verder en verder en verder gaat. Dit maar in een paar seconden maar ik zou er zo een boek over kunnen schrijven.
Ik heb wel even een voorbeeldje dat ik nog weet van vanmiddag:
Jeus zei zoiets als: nou Anne als ik later een kindje zou hebben zou het heus wel buiten mogen spelen.
Waarop mijn gedachten zich als volgt uitplozen:

..Later heb ik ook kinderen..We wonen in Amsterdam in een huisje.. met een balkonnetje hoor.. en ook een tuintje.. Op dat balkonnetje kunnen ze spelen..En nee ik zet er geen wietplanten op..Alhoewel, als het balkonnetje in een goede ligging is gebouwd..Kunnen er best twee plantjes op hoor.. Of in de tuin.. Straks sta ik met een kindje op mn arm in de kamer.. Gaat de deurbel ineens.. Staat de politie voor de deur.. 'Mag ik wel even uw tuin bekijken mevrouw?'..Ik snel naar achter..Kind nog op de arm..Snel de tuin in.. Wietplantjes over de heg, even naar de buren.. De politie kan toch niet op twee plekken tegelijk zijn.. Snel weer naar binnen .....

Dat was nog maar een kort verhaaltje wat zich zo in een paar seconden in mijn hoofd afspeelt.
Weet niet of iemand hier misschien nog iemand ervaring mee heeft. Misschien komt het wel doordat ik mn hoofd heb uitgeput tijdens een xtc tripje laatst. Nog nooit heb ik zoveel van vroeger naar boven gehaald en alles. Misschien ligt het daar nog wat aan.


Ik ben benieuwd wat ik hier allemaal van denk als ik het weer nalees.
Bedankt voor jullie aandacht , mijn tosti is klaar.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#17
jaaa dat is zeker allemaal zeer herkenbaar, ik merk dat ook dat ik als ik stoned ben de laatste tijd veel meer dingen afvraag over de mensen om me heen.
Dus wat ze denken, hoe ze denken, wat voor problemen ze hebben, waarom ze wel/niet blij zijn etc. etc.

En natuurlijk die gedachtes die zich helemaal ontvouwen tot een boek in nog geen 2 seconden :)

Leuk verhaal!! :)
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha ja ik heb ook dat ik 1 gedachte helemaal uitwerk. mijn gedachten gaan dan als een stoomtrein!
P
PLASTIC.dollLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik snap ook helemaal wat je bedoelt ;]
zowel als ik niet stoned ben als nu (wel dus) :grin:
en je gedachte dwale af en dan probeer ik me altijd te herinere over wat ik nu weer in het begin dacht en dat is dan zoo moelijk :wink:
en als je lacht na een tijdje weet je niet meer waarom,
heel leuk :grin:

x
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik snap ook wat je bedoeld. maar het kan me niks schelen.
ik denk ook vaak aan wat andere mensen denken en doen, ze hebben allemaal een eigen verhaal achter zich. dat is het grave aan denken.
its all in the mind

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."