Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je bent echt een topper @Spyro! 😘"
"Pas goed op jezelf!❤️Je helpt zo veel anderen maar vergeet misschien jezelf?"
"Lastig hoe veel en om de hoeveel uur neem je?"
"Is dat niet iets te Veel? @Perenijsje Super goed van je een hele prestatie!! En natuurlijk doen wat goed voelt. Ik ben 3 maanden clean van G geen cravings gehad hoor. Maar om af te spreken met vriendinnen lukt mij nog niet.. kamp nog wel met angsten merk ik"
"Zou idd eerst stoppen met de speed, daarna stabiel blijven op de G. Lijkt me ook verstandig dit te bespreken met je arts? Vanwege je medicijn gebruik.. heb je eventueel mensen om je heen die er van af weten?"
"@FluBenzo wat voor lichamelijke of mentale klachten had jij naar dat je was afgekickt, en hoe lang duurde dit? En hoe merkte je dat je Gaba receptoren anders werkten? Ben nu een maand G vrij! Maar kamp nog wel met vage klachten. Heb goede supplementen GABA besteld van een duurder merk, alleen nog niet mee begonnen, zou dit kunnen helpen bij herstel? Verder slaap ik heel goed en eet gezond en loop 1 uur per dag.. alvast dank voor de reactie(s)"
"Hallo, mijn vriend en ik gebruiken al een tijd ghb ongeveer 6 over de dag verdeeld. En altijd 2.0 ml. De laatste weken deed het niets meer bij mij. Geen effecten! Wij zijn het weekend allebei ziek geworden en zijn meteen aan de afbouw van de g begonnen omdat dit moet stoppen!! Van 2.5 zijn we in 4 g naar 1.0 gegaan. We gebruiken wat bacloren en diazepam erbij maar heel weinig. Het gaat erg goed eerste nacht wel een hel maar vandaag overdag stukken beter. Nu 26 uren G vrij. Mijn vraag is ben je dan al voor een groot deel afgekickt of gaat hier ongeveer een week over? Als dit goed te doen is moet ik dan aanvullen met iets meer medicijnen? Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven hier op."
"Hey dank je voor je reactie dat had ik even nodig! Nooit zelf thuis gedaan dus spannend vond ik het zeer zeker. En betreft de medicijnen zo laten of het opkrikken?"
"Oké duidelijk verhaal ja, ik wil idd ook niet onnodig veel van dat slikken want dan heb je weer het volgende probleem dia heb ik vandaag 10mg gehad of miss minder zelfs, de bac denk 10 of 15 mg. Ik voel me sinds vanmiddag best goed ook in mijn lichaam weinig geen klachten verder eigenlijk. Dat ga ik in de twijfel voel ik me niet iets te goed en komt hier nog iets achteraan?"
"Spyro zei: Ah, dat is echt niets! Je mag de komende dagen best die hoeveelheid blijven slikken zonder dat je daar problemen aan overhoudt. Gewoon je Dia bij de hand houden en dan komt het zeker goed. Probeer zoveel mogelijk te rusten. Wil je morgen laten weten hoe de nacht is gegaan? Klik om te vergroten... Nee de dia vind ik soms persoonlijk wat een vreemde uitwerking bij mij. Ben van plan een kwartje te nemen voor het slapen gaan straks. Vind het fijn dat je me hierover wat feedback kan geven het is lastig vinden op het internet.. en wil het uiteraard zo veilig mogelijk doen! Ja ik laat het morgen weten. Alvast heel erg bedankt voor je luisterend oor. Voor mij nooit weer deze sluipmoordenaar alles is weg uit huis."