#1
Jezus dat heb ik jezelf al gezegd sukkel whahaha.Nog een keer verslaafd raken π€£
Jezus dat heb ik jezelf al gezegd sukkel whahaha.Nog een keer verslaafd raken π€£
Het one-even?Verslaafd ben je niet voor even. Dat ben je voor het.....
Welnee. Men zegt wel dat je verslaafd bent voor het leven.
Of dat zo is, ik weet het niet maar ik heb i.i.g. na mijn stoppen met alcohol vele jaren geleden, het tot nu toe niet meer durven proberen om het eens een keertje te nemen.
Ik heb nogal wat mensen gezien die na een hele tijd geen drank meer hadden genomen, het toch weer een keer geprobeerd hebben en daardoor met een daverende dreun in een terugval geraakt waren.
Dat geeft te denken.
Ik ga het i.i.g. niet uitproberen!
Verslaafd ben je niet voor even. Dat ben je voor het.....
oke.Hang je je grapjas even aan de kapstok.
ok.Hang je je grapjas even aan de kapstok.
Hang je je grapjas even aan de kapstok.Nog een keer verslaafd raken π€£
Ja ik zag ze hier, enfin op foto, al eens passeren. Nice! πDeels. Ik kan er heel erg van genieten.
14 gekleurde kanaries is gewoon mooi om naar te kijken.
Steek ze in een leuke ingerichte voliΓ©re en het is helemaal mooi.
Maar het was nooit de bedoeling er zoveel te hebben inderdaad ππππ
(Als je je afvraagt wat de andere 17 zijn, zebravinken)
Een deel vermoed ik.Ja ik zag ze hier, enfin op foto, al eens passeren. Nice! π
Is dat niet iets te Veel? @Perenijsje Super goed van je een hele prestatie!! En natuurlijk doen wat goed voelt. Ik ben 3 maanden clean van G geen cravings gehad hoor. Maar om af te spreken met vriendinnen lukt mij nog niet.. kamp nog wel met angsten merk ik
Trots op je lieffieOpnieuw in opname en daaropvolgend door naar een Safehouse voor 6+ maanden, waarschijnlijk een jaar.
Kanjer ππΌππΌπͺπΌπOpnieuw in opname en daaropvolgend door naar een Safehouse voor 6+ maanden, waarschijnlijk een jaar.
Wat doe je om de dagen te vullen?Ondertussen heb ik wel moeite met het nuchter leventje.
Nu trek ik me meer terug dan toen ik de topic start maakte maar blijf ik wel nuchter in mijn kamer. Verveling en eenzaamheid zit op de loer.
Is een gevecht om het vol te houden en niet meer in mijn eigen space en wereldje weer terug te trekken. Went dit?
Thankyou lieverd βΊοΈπTrots op je lieffie
Nu trek ik me meer terug dan toen ik de topic start maakte maar blijf ik wel nuchter in mijn kamer. Verveling en eenzaamheid zit op de loer.
Is een gevecht om het vol te houden en niet meer in mijn eigen space en wereldje weer terug te trekken. Went dit?
Of je zoekt een leuke hobby. Overdrijf daar alleen niet in, of je eindigt net als mij met 31 vogels πππ
ik ben nu weer een stuk nuttiger, actiever en socialer bezig dan eerst. Nu heb ik weer meer sociaal contact met anderen, spreek vaker met vriendinnen af. Ipv dat m'n vriend en ik in het weekend thuis door haalden doen we nu leuke uitstapjes zoals zwemmen of uit eten.
Ik ben zelf ontzettend aan het reorganiseren geweest in huis en heb een grote opruiming gehouden en de keuken en m'n hobbykamer gereorganiseerd.
En ik sport nu weer meer in de sportschool, ga vaker wandelen, de natuur in.
Ik probeer andere hobby's weer meer op te pakken zoals creatief bezig zijn, lezen, met plantjes bezig zijn.
Maar ik doe ook nog heel veel aan mijn herstel door regelmatig naar CA/NAmeetings te gaan, contact te hebben met mijn sponsor, aan de 12 stappen te werken.
Tenslotte nog m'n normale afspraken, therapie en dingen als het huishouden etc.
Dat doet het inderdaad. Was afgelopen weken aan het minderen met lorazepam en sinds een week ook niet meer genomen. (Heel misschien zo meteen weer wel een dosis)@Don Draper ik meen me te herinneren dat ik af en toe lorazepam voorbij zie komen. Ik wil me niet bemoeien met medicatie. Maar voor mij zijn benzos enorm grensverlagend. Ben je niet bang dat je een keer onder invloed van benzos toch de stap neemt om te gaan gebruiken?
Ik snap het als je het nodig hebt, is meer een vraag uit nieuwsgierigheid. Heb zelf nooit lorazepam gebruikt.
Wat ik heb gedaan na mijn verslaving?
Terug leren, want ja, je moet het echt leren, genieten van de kleine zaken in het leven.
Ik haal meer plezier uit een leuke wandeling dan op het laatste 2gr 4mmc.
Of je zoekt een leuke hobby. Overdrijf daar alleen niet in, of je eindigt net als mij met 31 vogels πππ
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."