#1
Zou idd eerst stoppen met de speed, daarna stabiel blijven op de G. Lijkt me ook verstandig dit te bespreken met je arts? Vanwege je medicijn gebruik.. heb je eventueel mensen om je heen die er van af weten?
Een opname kan misschien wel goed doen omdat je dan niet meer dagelijks in contact of verleiding komt om toch dope te gaan hale. Wat ik echter heb geleerd is da je jezelf echt de tijd moet gunnen om lang genoeg nuchter te zijn zodat je mindset kan veranderen en je echt een rede inziet waarom je wil stoppen. Herval is ook het grootse deel van clean worden, of dit was en is nog steed voor mij het geval. De kans bestaat da je echt nog veel ga hervalle. Zelfs al ben je een hele lange periode clean. Die dingen gebeuren gewoon. Verlsaving is iets heel moeilijk om vanaf te gerake en da blijft je achtervolgen voor de rest van je leven. Gun jezelf de tijd om nuchter na te denken en de oorzaak achter u verslaving te zoeken. Je kunt zoveel afkick programmas volgen als je wilt, zolang je ni de juiste mindset hebt bereikt gaat het je waarschijnlijk niet lukken. Nog een tip, probeer jezelf eraan te herinneren dat elke dag dat je clean bent een dag is om trots over te zijn. De hoop niet verliezen en probeer zeker niet te streng voor jezelf te zijn. Het is niet leuk, daarom herval ik na zoveel jaren nog steeds af en toe. Het is belangrijk dat je jezelf toestaat om altijd de moed terug te vinden en elke keer er opnieuw voor te gaan. Misschien denk je nu dat je aan het overdrijven bent, maar ik ben zeker dat je iets aan mn woorden gaat hebben als je ooit de stap hebt gezet naar een clean leven. Veel succes🧚‍♀️ik ben een man van 46 en zit zo’n 6 jaar aan de speed en ghb.
ik heb er altijd bij geblowd maar daar ben ik een half jaar geleden mee gestopt.
sindsdien word ik snachts wakker om bij te nemen dus ik slaap maar zon 3 uur achter mekaar.
ik heb niet echt een vast ritme met nemen maar het is zo’n 20 ml per dag.
gebruik sindskort temazepam voor t slapen maar word nog steeds wakker.
heb al hulp gevraagd bij instanties een half jaar geleden maar ze moeten me nu nog terug bellen dus daar heb ik geen vertrouwen meer in.
ik wil/moet echt stoppen want heb al 2 tia’s gehad
heefr er misschien iemand raad voor mij hoe ik dat het beste kan doen?
een kliniek is niet echt een optie want ik ben eigen baas en zit tot volgend jaar al vol met werk dus kan niet weg.
Tuurlijk is het beter zonder. Maar je moet het afbouwen niet onderschatten. Zitten veel haken en ogen aan… Ook voor mensen zonder kwalen.Thx voor jullie feed back
een kliniek zie ik echt niet zitten puur door t feit dat ik echt geen maand mijn werk kan laten liggen heb alles al geprobeerd
om vrij te nemen maar dat gaat niet lukken. Is er een goed online consult bureau die me Misschien kan bijstaan?
voor die tia’s heb ik medicijnen en denk dat t alleen maar beter zou zijn zonder die rotzooi maar hoe?
ik heb een tijdje phenibut geprobeerd maar weet ook weer niet welke dosis wanneer genomen moet worden dus werkt niet echt.
Het is eigenlijk gewoon heel eenvoudig. Het enige wat je nodig hebt voor die speed is een goeie mindset. Dat kun je gewoon cold turkey stoppen. Alleen moet je daar wel 100% voor gaan, zonder smoesjes.Heb ff op het flesje gekeken maar t is zelfs 40 ml.
eerst pakte ik elke keer 5ml (verschillende tussenpoze)
nu pak ik 2 of 3 ml bijna elk uur soms vaker in een uur. Maar er moet pep bij
maar dat zijn maar 3 of 4 kleine lijntjes.
de instanties die ik heb benadert boden hulp aan met stoppen van pep of van ghb niet van beide
Good luck!Ik zal daar mee aan de slag gaan.
thx voor je info bij enige vorderingen zal ik je op de hoogte houden. Gr
Mijn vriendin maar die heeft zelf nog nooit wat gebruikt dus die kan zich er niks bij voorstellen. Enige wat mijn arts doet is naar ireszorg sturen en daar hoor ik vervolgens niks meer vanZou idd eerst stoppen met de speed, daarna stabiel blijven op de G. Lijkt me ook verstandig dit te bespreken met je arts? Vanwege je medicijn gebruik.. heb je eventueel mensen om je heen die er van af weten?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."