#1
Je bent echt een topper @Spyro! 😘
Super. Hoe meer hulp hoe beter! Ze blijven enorm veel binnenstromen de laatste dagenOm @Spyro te ontlasten ik ben ook een tiental keer zelf afgekickt dus ook bij mij bent gij welkom
❤️❤️❤️Ik neem een tijdje afstand van DF en alle GHB gebruikers.
Dag en nacht bezig. Doe het graag maar ik ga voorlopig meer met mezelf bezig zijn.
Sorry, wie weet tot snel.
Er is genoeg info te vinden om af te kicken. Zo lang je er maar moeite en energie in steekt.
You can do it.
Spyro is out, voor nu. Wie weet tot over een tijdje.
Kan je mijn mss de dosering van de phenibut doorgeven?Ben inmiddels ook al bijna 4 maanden vrij van alles, behalve rode wijn dan maar dat drinken monniken ook haha
Hoi, als je even kort verteld wat nu je situatie is en je plan dan wil ik wel kijken of ik kan helpen. Hoeveel GHB per x uur? Hoeveel baclofen? Ben je aan het afbouwen of ben je stabiel?Kan je mijn mss de dosering van de phenibut doorgeven?
Ieder 2 uur 2ml snachts niet. Ik heb baclofen, phenibut.oxa en temazepam10mg idd stabiel nu 3 mnd ik ben 37 en 67.klHoi, als je even kort verteld wat nu je situatie is en je plan dan wil ik wel kijken of ik kan helpen. Hoeveel GHB per x uur? Hoeveel baclofen? Ben je aan het afbouwen of ben je stabiel?
Goed dat je wilt stoppen 👍Ieder 2 uur 2ml snachts niet. Ik heb baclofen, phenibut.oxa en temazepam10mg idd stabiel nu 3 mnd ik ben 37 en 67.kl
Ik wil eerst de goede afbouw of stop methode weten voordat ik stomweg wat ik al eerder gedaan heb en dus niet geholpen heb pillen ext in me mok te dowem
En hoe zit het met de phenibut dosering..Goed dat je wilt stoppen 👍
Als ik het goed begrijp heb je baclofen, phenibut, oxazepam en temazepam in huis maar die gebruik je op dit moment allemaal niet, klopt dat?
Phenibut en baclofen hebben allebei hetzelfde doel dus laten we 1 van de 2 gebruiken: baclofen.
Nu komt het lastige gedeelte en jouw wilskracht is nodig. GHB afbouwen. Probeer de GHB langzaam op te rekken naar 2ml per 3 uur. Dit kan je stapsgewijs doen, morgen per 2:10, overmorgen per 2:20, die dag erna per 2:30 etc etc. Hier komen afkickverschijnselen bij kijken, dit hoort bij het proces en zorgt ervoor dat jij binnenkort clean bent! Als je het te zwaar vindt, dan blijf je gewoon even hangen een extra dagje of 2-3-4, hoelang jij nodig hebt. Bijvoorbeeld je doet iedere dag 10 minuten erbij maar 2:30 blijf je 3 dagen stabiel op. Geen probleem.
Je zit nu na 1 tot 2 weken op 2ml per 3 uur en de volgende stap is de GHB naar beneden. Voor je op baclofen overstapt is het handig om de GHB naar beneden te halen. Probeer de GHB langzaam af te bouwen, bijv 0.1ml per dag en als de afkick te heftig wordt dan blijf je even hangen op je dosering voor zolang jij nodig hebt, maar ga niet terug omhoog. Doe dit tot je op 1ml per 3 uur zit.
Als het goed is heeft dit je minimaal 10 dagen gekost maar gerust ook wat meer. Nu kan je compleet stoppen met GHB en starten met baclofen.
Je kan nu bijv 3x 15mg baclofen per dag nemen en snel afbouwen. Voorbeeld: dag 1 3x15, dag 2 3x 10, dag 3 2x 10 etc. Je kan weer een dagje blijven hangen als het te heftig wordt. Als je een goeie huisarts hebt, zou die je trouwens ook kunnen helpen met de juiste baclofen dosering.
Na ong 4-5 dagen kap je met baclofen en neem je temazepam (niet oxazepam, 1 vd 2 is genoeg) bijv 3 dagen en dan de eerste dag 2x 15 mg, tweede dag 2x 10mg en de derde dag 2x 5mg.
Je kunt nu stoppen met alles 🎉
Er zijn meerdere manieren om te stoppen en ik zeg niet dat dit de beste is, want dat verschilt per persoon. Dit is in ieder geval een manier om er veilig vanaf te komen. De dosering en dagen moet je zelf een beetje aanvoelen, probeer je eigen tempo te vinden.
Afkickverschijnselen horen er bij en zijn super f*cked met GHB, mentaal moet je er dus met veel wilskracht in staan, anders wordt het niets.
@GABA-B Bonanza nog iets toe te voegen?
Succes!
[EDIT]
Ohja, koppel graag even aan ons terug hoe je het gedaan hebt en hoe het ging![]()
je bent een topperBeste DF-ers,
Dagelijks blijven er topics aangemaakt worden met mensen die in de problemen zijn gekomen met hun GHB gebruik en daar volop alle topics voor aan het bumpen zijn in wanhoop.
Vandaar dat ik nu de keuze maak op er één topic aan te wijden, zodat iedereen die echt wil stoppen hier terecht kan.
Zojuist heb ik dit bericht in een ander topic geplaatst.
“Ik wil even een shout-out en schouderklopje geven naar alle mensen met geduld en begrip dat ik geen robot ben, en (zogenaamd) alle tijd van de wereld heb, om maar alle DM’s en berichten direct te beantwoorden.
Op dit forum heb ik heb tientallen, als het niet meer is, mensen geholpen met hun GHB probleem. Afkicken is mogelijk!
Ik merk dat veel mensen mij opzoeken omdat het redelijk bekend is op het forum dat ik graag mensen help met deze problemen.
Ooit was ik één zoals jullie. Totaal in paniek, door de bomen het bos niet meer zien. Maar ik ben zelf gaan strijden voor een plan, wat mij en inmiddels andere goed geholpen heeft.
Wel wil ik hierbij vermelden dat ik geen dokter ben en alleen een flinke ervaringsdeskundige op dit gebied. Mocht je twijfelen, raadpleeg altijd een arts!
De laatste tijd stromen de GHB problemen binnen, mede doordat de grondstoffen schaars zijn en mensen noodgewongen moeten stoppen.
Ik wil graag een ieder helpen maar ik verwacht wel wederzijds respect hierin. Stuur mij een DM met je situatie, zo uitgebreid mogelijk. Wees niet gepikeerd als mijn antwoorden niet altijd even snel zijn.
Ik werk hier naast ook nog gewoon fulltime en heb een leven buiten DF.
Het kost mij persoonlijk best wat energie om iedereen de hele dag te woord te staan en zie soms door de bomen het bos niet meer, daarom heb ik gekozen voor DM om misverstanden in conversaties te voorkomen.
Ik doe dit dus met liefde omdat er destijds voor mij geen bron of persoon was waar ik mijn ei kwijt kon.”
Wees lief voor jezelf en morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen! En heb geduld. Ik ben er voor iedereen.
Kusje, Spyro
Zelf zou ik het niet te ingewikkeld maken en gewoon 1 van de 2 stoffen kiezen. Ze hebben dezelfde functie.Mijn idee was eerst de phenibut en erna als onderhoud dose baclofen
Stel je bouwt GHB af naar 1ml/3 uur dan neem je gelijk na je laatste dosis GHB iets van 2.5 gram phenibut. Probeer 1x per dag phenibut te nemen of evt een redose van 1-1.5 gram in de avond nog. Als je 2-3 dagen phenibut gebruikt stop je daar ook mee en dan ben je veilig van de GHB af gekomen.En hoe zit het met de phenibut dosering..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."