#1
Beste leden, Ik ben domoor89 en ben 32 jaar.
Ik ga het proberen zo goed mogelijk te verwoorden in de hoop op een antwoord op mijn wanhoop!!
Ik heb van mijzelf adhd en een wiet verslaving en hier is ben ik super bang voor een GHB verslaving bij gekomen.
Ik heb ongeveer een jaar geleden kennis gemaakt met GHB in combinatie met sex en dit was heerlijk!! Dat ging al snel van een weekend in de maand naar een wekelijks ritueel. (Hierbij stopte ik wel steeds )
Daarnaast kwam ik uit een moeilijke periode financieel en thuissituatie en was ik depressief aan het worden.
Ook heb ik al jaren slaapproblemen waardoor Ik medicatie kocht op straat omdat ik van de huisarts niks kreeg, hierdoor slik ik al enige tijd ( 1.5 jaar ) slaapmedicatie en het is maar net waar ik aan kan komen.
Door dat het gebruik meer werd en ik naast de sex ook andere voor mij positieve effecten ervaarde ging het meer gebruiken over in dagelijks gebruik.
Door het pas na mijn werk te gebruiken dacht ik het onder controle te hebben en ik nam ook nooit een standaard dosis ik nipte gewoon van het flesje soms wat meer als de andere keer maar ben nog nooit out gegaan. Dit is super dom en tuurlijk heb ik wel eens eerder op het forum gekeken om te kijken wat ik mezelf begin aan te leren, maar ik ervaarde zoveel good vibes dat het de oplossing voor al mijn problemen leek.
Ik kon weer met mensen praten in de sportschool en met mijn familie, mijn slaapproblemen waar ik zo wanhopig mee bezig was die verminderde, ik had weer zin in me hobby's en toen kwam de fout dat ik het sochtends op mijn werk ben gaan gebruiken waardoor ik ook de werkdagen weer vol kon houden. Alles leek als sneeuw voor de zon te verdwijnen
Dit geouwehoer is nu denk ik 2 maanden aan de gang en na mate de dagen voorbij gaan werden de tussentijd tussen de dosis korter en ervaar ik de laatste dagen meer bange momenten als blije momenten en zie ik nu in dat ik een probleem heb.
WAT TE DOEN?! Ik zit met zoveel vragen en ben steeds meer op dit forum gaan lezen en zie door het bomen het bos niet meer en lijkt wel of ik nu paniek aanvallen krijg door de G heen omdat ik wil stoppen en bang ben om het juiste te doen want ik heb dit denk ik heel erg onderschat
Ik heb een psychiater bij kayros en een familie waar ik alles tegen kan vertellen maar ik zadel ze al met zoveel zorgen op dat ik dit het liefst zelf afkick maar ben nu bang voor elke stap die ik zet en het zit nu 24/7 in me hoofd en kan aan niks anders meer denken.
Het werk moet door, ik wil me familie niet inlichten uit schaamte, ben bang als ik na de psychiater of dokter ga dat ik verplicht de kliniek in moet.
Heb gelezen over het afbouwen en het cold Turkey stoppen maar ik weet niet eens hoeveel ik dosseer. Ik weet dat ik ongeveer 100 ml in 2 a 3 dagen er door heen jaagte de laatste weken. Voel me de laatste dagen heel slecht, angstig, sloom en ik merk ook dat ik vaker wakker word en heel slecht slaap. Heb genoeg G staan maar ben nu ineens bang om het te nemen maar ook om het niet meer te nemen na mate ik de laatste dagen constant verhalen zit te lezen op dit forum.
Heb ik mezelf een paniek aanval bezorgd door te veel te lezen?
Neem ik te weinig waardoor Ik constant in afkick zit?
Is het dat ik nu weet dat ik waarschijnlijk verslaafd ben en dit probeerde te ontkennen of te onderschatten?
Wie kan me tips geven omdat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik wil dit eerst zelf proberen zonder er aan onder door te gaan.
Maar heb totaal geen idee van afbouwen of afkicken
Gr Domoor 89
Ik ga het proberen zo goed mogelijk te verwoorden in de hoop op een antwoord op mijn wanhoop!!
Ik heb van mijzelf adhd en een wiet verslaving en hier is ben ik super bang voor een GHB verslaving bij gekomen.
Ik heb ongeveer een jaar geleden kennis gemaakt met GHB in combinatie met sex en dit was heerlijk!! Dat ging al snel van een weekend in de maand naar een wekelijks ritueel. (Hierbij stopte ik wel steeds )
Daarnaast kwam ik uit een moeilijke periode financieel en thuissituatie en was ik depressief aan het worden.
Ook heb ik al jaren slaapproblemen waardoor Ik medicatie kocht op straat omdat ik van de huisarts niks kreeg, hierdoor slik ik al enige tijd ( 1.5 jaar ) slaapmedicatie en het is maar net waar ik aan kan komen.
Door dat het gebruik meer werd en ik naast de sex ook andere voor mij positieve effecten ervaarde ging het meer gebruiken over in dagelijks gebruik.
Door het pas na mijn werk te gebruiken dacht ik het onder controle te hebben en ik nam ook nooit een standaard dosis ik nipte gewoon van het flesje soms wat meer als de andere keer maar ben nog nooit out gegaan. Dit is super dom en tuurlijk heb ik wel eens eerder op het forum gekeken om te kijken wat ik mezelf begin aan te leren, maar ik ervaarde zoveel good vibes dat het de oplossing voor al mijn problemen leek.
Ik kon weer met mensen praten in de sportschool en met mijn familie, mijn slaapproblemen waar ik zo wanhopig mee bezig was die verminderde, ik had weer zin in me hobby's en toen kwam de fout dat ik het sochtends op mijn werk ben gaan gebruiken waardoor ik ook de werkdagen weer vol kon houden. Alles leek als sneeuw voor de zon te verdwijnen
Dit geouwehoer is nu denk ik 2 maanden aan de gang en na mate de dagen voorbij gaan werden de tussentijd tussen de dosis korter en ervaar ik de laatste dagen meer bange momenten als blije momenten en zie ik nu in dat ik een probleem heb.
WAT TE DOEN?! Ik zit met zoveel vragen en ben steeds meer op dit forum gaan lezen en zie door het bomen het bos niet meer en lijkt wel of ik nu paniek aanvallen krijg door de G heen omdat ik wil stoppen en bang ben om het juiste te doen want ik heb dit denk ik heel erg onderschat
Ik heb een psychiater bij kayros en een familie waar ik alles tegen kan vertellen maar ik zadel ze al met zoveel zorgen op dat ik dit het liefst zelf afkick maar ben nu bang voor elke stap die ik zet en het zit nu 24/7 in me hoofd en kan aan niks anders meer denken.
Het werk moet door, ik wil me familie niet inlichten uit schaamte, ben bang als ik na de psychiater of dokter ga dat ik verplicht de kliniek in moet.
Heb gelezen over het afbouwen en het cold Turkey stoppen maar ik weet niet eens hoeveel ik dosseer. Ik weet dat ik ongeveer 100 ml in 2 a 3 dagen er door heen jaagte de laatste weken. Voel me de laatste dagen heel slecht, angstig, sloom en ik merk ook dat ik vaker wakker word en heel slecht slaap. Heb genoeg G staan maar ben nu ineens bang om het te nemen maar ook om het niet meer te nemen na mate ik de laatste dagen constant verhalen zit te lezen op dit forum.
Heb ik mezelf een paniek aanval bezorgd door te veel te lezen?
Neem ik te weinig waardoor Ik constant in afkick zit?
Is het dat ik nu weet dat ik waarschijnlijk verslaafd ben en dit probeerde te ontkennen of te onderschatten?
Wie kan me tips geven omdat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik wil dit eerst zelf proberen zonder er aan onder door te gaan.
Maar heb totaal geen idee van afbouwen of afkicken
Gr Domoor 89