Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDaar gaan we weer, op van de zenuwen

Daar gaan we weer, op van de zenuwen

71 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tegenwoordig worden boetes alsnog geïnd door de douane en marechaussee als je wilt inchecken op Schiphol of een ander vliegveld waar je langs de douane en marechaussee moet..
Dank zij de informatica van nu.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat je 127kg weegde op 7%bf op 183cm en deze lifestyle je gewicht niet op at. Dat wil wel zeggen dat je wss zware elite genetics hebt man want dit is close to mr olympia weight. Wel heftig man hoop dat het nu wel goed met je gaat. Doe je nog steeds aan bodybuilding of zit je nu gewoon op trt?
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blauweaap zei:
Dat je 127kg weegde op 7%bf op 183cm en deze lifestyle je gewicht niet op at. Dat wil wel zeggen dat je wss zware elite genetics hebt man want dit is close to mr olympia weight. Wel heftig man hoop dat het nu wel goed met je gaat. Doe je nog steeds aan bodybuilding of zit je nu gewoon op trt?
Klik om te vergroten...
Nee, helaas train ik al 9 jaar niet meer. En het gaat verre van goed. Ik was bezig met een post (heel verhaal) en was al 3 dagen bezig met het te typen maar net plaatste hij hem ineens terwijl ik nog niet eens klaar was en bij het heftigste uitkwam. Ga er onder het wel afmaken en de moderators moeten het maar in de juiste (sub)forum plaatsen. Misschien kan je het opzoeken. Ik weet nog niet precies hoe dit forum werkt. En het is ook niet een post met een vraag maar meer omdat ik het idee heb dat ik hier mijn verhaal kwijt kan
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik las dat je momenteel 250mg test pw gebruikte. Je zegt dat je al 9jaar niet meer trained. Waarom zet je dan zo een hoge dosering? Als je niet meer trained heeft het geen zin om year round op 250 te zitten. Max 125 mits je op trt zit
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blauweaap zei:
Ik las dat je momenteel 250mg test pw gebruikte. Je zegt dat je al 9jaar niet meer trained. Waarom zet je dan zo een hoge dosering? Als je niet meer trained heeft het geen zin om year round op 250 te zitten. Max 125 mits je op trt zit
Klik om te vergroten...
Misschien kunnen we dit onderwerp beter via pb voortzetten, zodat er meer op mijn eigenlijke probleem gereageerd kan worden. Ik weet niet of we deze posts kunnen verwijderen want het zal een hoop lezers niet interesseren, en mijn bericht is nog niet helemaal af zodat ik het eronder kan plaatsen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rodge zei:
Dus moderators verplaats als het nodig is gerust naar het eventuele juiste gedeelte, en ik zal verder werken naar eind van mijn "leven" op dit moment.
Klik om te vergroten...
Hoi Rodge, ik heb je topic even naar het “verslaving” subforum verplaatst. Goed dat je je verhaal hier deelt! Veel sterkte toegewenst met de detox!
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blauweaap zei:
Dat je 127kg weegde op 7%bf op 183cm en deze lifestyle je gewicht niet op at. Dat wil wel zeggen dat je wss zware elite genetics hebt man want dit is close to mr olympia weight. Wel heftig man hoop dat het nu wel goed met je gaat. Doe je nog steeds aan bodybuilding of zit je nu gewoon op trt?
Klik om te vergroten...
Nou om heel eerlijk te zijn, juist niet. Toen ik op mijn 13de begon met trainen, hing er een poster van Arnold bij de bar en z⁷at er iedere keer naar te kijken en zei toen tegen de eigenaar dat ik ook zo wilde worden. Hij begon een beetje te lachen en zei: als je van jezelf een klein kapstokje hebt, kan je er nooit veel aan hangen 🙄 waar hij op doelde dat ik met mijn bouw, ik was heel erg mager (mijn knieën waren het dikste gedeelte van mijn benen, en een röntgenfoto hoefde ze niet van mij te maken...als ze mij bij wijze van spreken voor het raam zouden zetten dan konden ze eigenlijk dwars door mij heen kijken. Dus goede genetics had ik niet. Geen wijde sleutelbenen en dunne polsen en enkels. Het E.K heb ik puur op steroïden gedaan, terwijl de andere deelnemers al duidelijk aan de groeihormoon zaten. Toen kwam het internet opzetten en ik kon me nu echt gaan inlezen en verdiepen in de chems die nodig zijn in deze sport. Ik vond al snel een forum (steroid.com) waar naast bv pubmed heel veel informatie te vinden was. En als je maar genoeg leest leer je vanzelf het onderscheid te maken tussen de zinnige dingen en de dingen die bullshit zijn. Ik begon ook met (soms onorthodoxe) adviezen te geven aan anderen, vooral wat het geavanceerde betrof en ik werd al snel moderator op dat forum en heb zelfs er eentje begeleid die op de New York pro invintational mee mocht doen en de overall titel pakte en hij werd pro. Ik wist ondertussen zoveel van groeihormoon, IGF-1, insuline en schildklierhormonen af dat ik op gelijkwaardig niveau met endocrinologen kon communiceren, vinden ze niet allemaal leuk want als bodybuilder wordt je al snel in het hokje van domme kracht geplaatst. Zeker als je slechts de LTS gedaan hebt en maar onderhoudsschilder bent 😏 ik ben met steroïden nooit over de 3 gram in de week gegaan en aan groeihormonen niet meer als 6iu per dag. Wat betreft insuline was het bij de amateurs gebruikelijk om humalog gelijk na het trainen I.M te zetten. Sommige namen het dan ook nog wel bij het ontbijt, maar meer namen ze niet...bang om diabetes te krijgen. Ik was door mijn onderzoeken ervan overtuigd dat het niet zo werkte als met steroïden dat je het risico loopt om je HPTA (de werking van je testosteron aanmaak) voor altijd plat te leggen, maar dat je alvleesklier wat dat betreft erg vergevingsgezind is. En durfde het dus aan om met langwerkende (24 uurs) insuline aan de gang te gaan, dit gaf een wereld van verschil zeker als ik de groeihormoon verdeelde over de dag door 3 keer 2iu te nemen. Had het zelfs uitgedokterd hoe je hoge dosis insuline kon gebruiken zonder er carbs bij te eten en je dus ook kon cutten met het gebruiken van de anabole werking van insuline. Maar hoewel ik er alles uitgehaald heb wat ik zelf op enige verantwoorde manier qua hoogte van gebruik acceptabel vond, had ik nooit prof kunnen worden. Mijn benen bleven achter bij de rest. Ik heb een te hoge kuit inplant, en mijn buikspieren zitten niet alleen scheef maar liggen qua hoogte ook nog eens ongelijk. Maar de magische 50cm arm omtrek heb ik wel ruimschoots bereikt, en dan niet opgepompt maar ik had een centimeter op mijn nachtkastje liggen. En als ik dan wakker werd had ik rechts net geen 51cm en links 50,5cm 😁 verder was mijn borst een sterke punt maar vooral mijn rug was top.
Rodge zei:
Is goed, probeer vanavond tijd te vinden om je te antwoorden
Klik om te vergroten...
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
Hoi Rodge, ik heb je topic even naar het “verslaving” subforum verplaatst. Goed dat je je verhaal hier deelt! Veel sterkte toegewenst met de detox!
Klik om te vergroten...
Dank je wel voor alles.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik pm je even waarom je op 250test zit. Teveel hormoontjes met mentale stress is 2vliegen in 1klap
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb echt een enorme hekel aan veilig thuis..

De bedragen die ze ontvangen per kind per uithuisplaatsing. En de pleegouders per maand(100en...) allemaal belastingvrij

Maar in dit geval hebben ze juist gehandeld. Je vrouw wist van je coke en ghb gebruik ze hadden ook je kinderen mee kunnen nemen...


Ik neem aan dat je doel is dat je stopt met ghb en coke en herenigd word met je gezin?.

Benader dan zelf veilig thuis/jeugdzorg om doelen op te stellen. 1 van die doelen kan zijn een verplichte opname. Waarbij je bij een terugval meteen weer 6 maanden zit .en wekelijks of zelfs meerdere urine controles per week. Daarnaast krijg je ook begeleiding ..

Want man wat heeft je gezin hier onder geleden.en die zin doet misschien heel veel pijn . En toch moet je het erkennen anders stop je nooit.

Stel je voor dat jullie uit elkaar waren en hun stiefvader gebruikte kuren, coke en ghb....

Na een tijdje voelt het normaal maar is het niet


Veilig thuis is een ramp als ze besloten hebben dat het niet meer ''veilig" is. En de rechter ziet ze nog steeds als dé professionals.

Nu ben je dakloos maat geen huis, geen vrouw geen kids, ik hoop geen drugs.

Wat moet er nog gebeuren voor die wake up call ? En eerlijk wil je wel echt stoppen?.

Ik ken licht het bodybuildingwereldje. Maar wat is nu belangrijker voor je.. zodat je over 10 jaar geen spijt hebt...


Ik weet niet hoe oud je kids zijn . Maar traumatiserend te lezen hoe het is gegaan maar hard maar waar. Dat zaadje komt niet bij veilig thuis die heb jij geplant en gekoesterd
.
.wens je al t beste kijk voor klinieken naar 12 stappen plan. Bij klinische opname heb je meteen onderdak en stel je doelen met de kliniek en veilig thuis.


Wil je echt stoppen met coke en ghb?..of wil je die illusie niet loslaten dat dit samen gaat met je gezin en kinderen.


Zo te lezen sta je aan het begin gek genoeg . Genoeg partners die het niet meer trokken na een jaar of teveel druk voelde van de instanties.


Bodybuilding is super maar tijdelijk. Maar je gezin...onvervangbaar. die weten of ze prioriteit nmr 1 zijn
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Paddestoel zei:
Ik ken licht het bodybuildingwereldje. Maar wat is nu belangrijker voor je.. zodat je over 10 jaar geen spijt hebt...




Bodybuilding is super maar tijdelijk. Maar je gezin...onvervangbaar. die weten of ze prioriteit nmr 1 zijn
Klik om te vergroten...
Bodybuilding is compleet uit dit plaatje. Wss zou zijn testosteron door zijn drugsverslavimg laag liggen dus supplimenteert die het. Sws kuren veel mensen zelfs opas kuren. Trt heet zo iets gewoon om test op baseline te houden door dat die gedaald is doormidden van ouderdom bv of geboren met lage testosteron. Maar deze mensen zittem uiteraard niet op 250mg pw. Ik denk dat ts sws op trt moet stoppen heeft geen nut omdat sie al zolang on is gaat er wss geen herstel komen. Ja i know ik zit wss in het zelfde schuitje.
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Net gebeld en ik word morgen opgenomen op de paaz van het zaans medisch centrum voor de detox. Dat is iig stap 1.

Ik heb al aangegeven dat ik al heel veel detoxen heb gehad en dat ik daar vrij makkelijk doorheen kwam, afgezien van de keer dat ik een flinke psychose kreeg. Deze keer vind ik het wel behoorlijk spannend hoe ze het gaan aanpakken. Want ik zit momenteel op 12ml ghb per 2 uur maar ook nog eens 120mg diazepam, 120mg baclofen en voor het slapen drink ik een fles wijn en in de ochtend neem ik een klein beetje speed (zit als poeder in een potje, en dan maak ik met wat speeksel het topje van mijn wijsvinger nat en doop hem voorzichtig in). Daarnaast heb ik een enorme caffeine verslaving, ik drink vreselijk veel energy blikjes op een dag, rook zo'n 30 sigaretten per dag en zo'n eens in de 2 weken haal ik bij 1 van onze oude huisvrienden 2 gram van de zoals ik eerder vermelde sos op (want zonder coke kan ik ondertussen geen sex meer hebben) in ruil voor contacten die ik leg voor hun bij dealers waar ze grote hoeveelheden kwijt kunnen, of ik breng hun in contact met jongens die in de grote partijen wiet zitten. En dan komt er op zo'n avondje ook nog eens cialis of kamagra van 200mg bij kijken. Dus al met al geen gezond leven, al probeer ik wel gezond te eten en te drinken.
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Ik pm je even waarom je op 250test zit. Teveel hormoontjes met mentale stress is 2vliegen in 1klap
Klik om te vergroten...
Is goed, probeer vanavond tijd te vinden om je te antwoorden.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rodge zei:
Net gebeld en ik word morgen opgenomen op de paaz van het zaans medisch centrum voor de detox. Dat is iig stap 1.

Ik heb al aangegeven dat ik al heel veel detoxen heb gehad en dat ik daar vrij makkelijk doorheen kwam, afgezien van de keer dat ik een flinke psychose kreeg. Deze keer vind ik het wel behoorlijk spannend hoe ze het gaan aanpakken. Want ik zit momenteel op 12ml ghb per 2 uur maar ook nog eens 120mg diazepam, 120mg baclofen en voor het slapen drink ik een fles wijn en in de ochtend neem ik een klein beetje speed (zit als poeder in een potje, en dan maak ik met wat speeksel het topje van mijn wijsvinger nat en doop hem voorzichtig in). Daarnaast heb ik een enorme caffeine verslaving, ik drink vreselijk veel energy blikjes op een dag, rook zo'n 30 sigaretten per dag en zo'n eens in de 2 weken haal ik bij 1 van onze oude huisvrienden 2 gram van de zoals ik eerder vermelde sos op (want zonder coke kan ik ondertussen geen sex meer hebben) in ruil voor contacten die ik leg voor hun bij dealers waar ze grote hoeveelheden kwijt kunnen, of ik breng hun in contact met jongens die in de grote partijen wiet zitten. En dan komt er op zo'n avondje ook nog eens cialis of kamagra van 200mg bij kijken. Dus al met al geen gezond leven, al probeer ik wel gezond te eten en te drinken.
Klik om te vergroten...
Damn bro. Hoe is je hart er aan toe?
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blauweaap zei:
Dat je 127kg weegde op 7%bf op 183cm en deze lifestyle je gewicht niet op at. Dat wil wel zeggen dat je wss zware elite genetics hebt man want dit is close to mr olympia weight. Wel heftig man hoop dat het nu wel goed met je gaat. Doe je nog steeds aan bodybuilding of zit je nu gewoon op trt?
Klik om te vergroten...
Nou om heel eerlijk te zijn, juist niet. Toen ik op mijn 13de begon met trainen, hing er een poster van Arnold bij de bar
Blauweaap zei:
Damn bro. Hoe is je hart er aan toe?
Klik om te vergroten...
Had mijn originele bericht nog niet afgemaakt maar ik heb 2 weken geleden een serieuze zelfmoordpoging gedaan en toen hebben ze ook een hartfilmpje gemaakt(liet ik ook regelmatig doen toen ik nog trainde en groeihormoon, IGF-1 en insuline gebruikte) maar mijn hart is nog prima. Mijn favoriete band, Iron Maiden heeft een nummer dat heet....only the good die young, cause the evil seems to live forever. Mijn vrouw grapt weleens, al zou er 's nachts een kernbom of biologisch een t
V
VluggejaapieLid
01-01-2024, 00:00
#16
bizar verhaal kerel.
Dat feesten en neukpartijen met een berg zooi op op afters ken ik wel..
de hele festival scene waar ik in zat was zo door de week flink trainen en op de feestjes het mannetje (althans dat dachten we)
Uiteindelijk ben ik daardoor ook op me bek gegaan.
Had een ex die 9 jaar ouder was.
was zelf 23 en zij 32 ook zieke seks met ghb na feesten.
Gelukkig nooit afkick gehad en op mezelf kunnen stoppen maar mis het nog als de dag van gister.
Ben nu 26 en ik probeer te accepteren dat die tijd nooit meer gaat komen maar soms is dat lastig en mis ik het enorm.
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Paddestoel zei:
Ik heb echt een enorme hekel aan veilig thuis..

De bedragen die ze ontvangen per kind per uithuisplaatsing. En de pleegouders per maand(100en...) allemaal belastingvrij

Maar in dit geval hebben ze juist gehandeld. Je vrouw wist van je coke en ghb gebruik ze hadden ook je kinderen mee kunnen nemen...


Ik neem aan dat je doel is dat je stopt met ghb en coke en herenigd word met je gezin?.

Benader dan zelf veilig thuis/jeugdzorg om doelen op te stellen. 1 van die doelen kan zijn een verplichte opname. Waarbij je bij een terugval meteen weer 6 maanden zit .en wekelijks of zelfs meerdere urine controles per week. Daarnaast krijg je ook begeleiding ..

Want man wat heeft je gezin hier onder geleden.en die zin doet misschien heel veel pijn . En toch moet je het erkennen anders stop je nooit.

Stel je voor dat jullie uit elkaar waren en hun stiefvader gebruikte kuren, coke en ghb....

Na een tijdje voelt het normaal maar is het niet


Veilig thuis is een ramp als ze besloten hebben dat het niet meer ''veilig" is. En de rechter ziet ze nog steeds als dé professionals.

Nu ben je dakloos maat geen huis, geen vrouw geen kids, ik hoop geen drugs.

Wat moet er nog gebeuren voor die wake up call ? En eerlijk wil je wel echt stoppen?.

Ik ken licht het bodybuildingwereldje. Maar wat is nu belangrijker voor je.. zodat je over 10 jaar geen spijt hebt...


Ik weet niet hoe oud je kids zijn . Maar traumatiserend te lezen hoe het is gegaan maar hard maar waar. Dat zaadje komt niet bij veilig thuis die heb jij geplant en gekoesterd
.
.wens je al t beste kijk voor klinieken naar 12 stappen plan. Bij klinische opname heb je meteen onderdak en stel je doelen met de kliniek en veilig thuis.


Wil je echt stoppen met coke en ghb?..of wil je die illusie niet loslaten dat dit samen gaat met je gezin en kinderen.


Zo te lezen sta je aan het begin gek genoeg . Genoeg partners die het niet meer trokken na een jaar of teveel druk voelde van de instanties.


Bodybuilding is super maar tijdelijk. Maar je gezin...onvervangbaar. die weten of ze prioriteit nmr 1 zijn
Klik om te vergroten...
Ten eerste: voor mij geldt ten alle tijden dat mijn vrouw en kinderen voor alles gaan. Dus ik zal nooit proberen of ik thuis kan blijven met het risico dat mijn kinderen uit huis geplaatst zouden worden. En ja mijn vrouw wist ervan, maar de ghb had zij sowieso in haar beheer en zat veilig opgeborgen in de kluis waar alleen zij de code van wist. Zij maakte hem ook voor me (netjes afgemeten met een spuitje). Ik zat op een dosis waarbij ik gewoon enkel geen lichamelijke klachten had. Het gebeurde me nooit, expres, dat ik teveel innam. En mijn dochters hebben mij nooit (merkbaar) onder invloed gezien. Ze wilde ook apart met onze meiden spreken, waar wij niet bij zouden zijn, zodat ze vrijuit konden spreken.

We willen echt overal aan meewerken, maar zeiden ze wel dat waarschijnlijk met onze oudste (met een beperking) niet zou gaan maar dat de jongste dat wel aankan. Dus we riepen ze legde ze het uit dat ze met hun, elk apart, ook even wilde praten. De oudste reageerde meteen zoals verwacht. NEE...ik wil niet. En deed meteen haar armen voor d'r gezicht en raakte volledig in paniek, waarop wij d'r probeerde te kalmeren door te zeggen dat...nee, lieffie als je niet wil dan hoeft het niet. Begrijp me niet verkeerd, we snappen dat ze er voor hun bij ons langs komen maar dit kan niet de bedoeling zijn. Ze vluchtte ook direct naar haar kamer. En zeiden dat ze beter contact met haar school op kunnen nemen dat ze aan haar juf de situatie uitleggen en dat zij dan met haar er over gaat proberen te praten en dan de uitkomst met hun zouden bespreken, gingen ze mee akkoord en ze hebben het zelfs nog in de klas tijdens een groepsgesprek (wat ze regelmatig hebben) en dan niet specifiek over haar en mij maar als onderwerp of iemand daar ervaring mee heeft? Ze hebben wekelijks zo'n groepsgesprek,over diverse onderwerpen (zoals onvrijwillige sex bv). De juf heeft toen ook voorbeelden aangehaald wat er kan spelen thuis als 1 van de ouders verslaafd is, en daar reageerde ze ook op dat zoiets niet normaal zou zijn. Dus dat is allemaal door gespeeld naar veilig thuis dat ze er niks van mee had gekregen en dat ze zich totaal niet onveilig voelde, ook niet als ze bv alleen met mij was.

Met de jongste hebben ze op dat moment wel een gesprek met haar aan de eettafel gehad, terwijl wij boven waren maar die reageerde eigenlijk hetzelfde. En dat ze weg waren heeft ze tegen mijn vrouw gezegd...waarom willen ze papa zo graag hier weg hebben ipv hem te helpen? Zoals je hebt kunnen lezen is ze verbaal heel sterk en ze heeft ze hun er dan ook mee geconfronteerd. Mijn vrouw vroeg wat ze daarop zeiden. Maar ze hadden gezegd dat het hun ging om hun veiligheid en dat ze niet wilde dat ze met tegenzin uit school naar huis zou gaan. Nou ik heb ze gezegd dat ik met tegenzin naar huis zou gaan als papa hier niet mag zijn van ze, was haar antwoord. Hoe vaak ik me ook vreselijk geïrriteerd heb aan haar veels te bijdehante gedrag voor haar leeftijd was ik er nu blij mee, echt supertrots op mijn 2 kanjers.

En dan het volgende:
Natuurlijk wil ik niets liever als een leven kunnen hebben zonder die drugs. En ja...na de eerste detox dacht ik er te makkelijk over, en dacht wel weer terug te kunnen naar recreatief gebruik. Maar het besef is echt wel gekomen dat dat niet meer gaat. En als ik de drugs belangrijker had gevonden als mijn gezin had ik nooit continu zelf aan de bel getrokken, dan was ik wel doorgegaan met blijven gebruiken. En je denkt wel heel erg makkelijk over de hulpverlening. Een verplichte opname mag enkel in uitzonderlijke gevallen, en een opname van 6 maanden heeft er nooit ingezeten. Een detox is altijd in mijn geval een week of 4-5 en daarna zal je een natraject moeten hebben/vinden. Ik ben 1 keer ergens een paar dagen geweest maar dat waren diverse groepsgesprekken, terwijl ik 1 op1 gesprekken vooral nodig heb vanwege wat ze nu "ptss" zouden noemen. 2 jaar geleden had ik iets passends gevonden maar toen gooide corona roet in het eten. Deze keer gaat het waarschijnlijk wel goed komen, dat hoop ik, en ga ik van uit tenminste.

En om het op het bodybuilding te gooien slaat als een tang op een varken. Dat heeft al die jaren er juist voor gezorgd dat ik mijn ei ergens in kwijt kon, ipv enkel drugs, waardoor ik daar mijn ei in kwijt kon waardoor ik normaal kon functioneren en daar hebben mijn kinderen totaal geen last ook van gehad. Dus wat je zegt dat je enige kennis van die wereld hebt, neem ik daarom maar met een korreltje zout.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rodge zei:
Ten eerste: voor mij geldt ten alle tijden dat mijn vrouw en kinderen voor alles gaan. Dus ik zal nooit proberen of ik thuis kan blijven met het risico dat mijn kinderen uit huis geplaatst zouden worden. En ja mijn vrouw wist ervan, maar de ghb had zij sowieso in haar beheer en zat veilig opgeborgen in de kluis waar alleen zij de code van wist. Zij maakte hem ook voor me (netjes afgemeten met een spuitje). Ik zat op een dosis waarbij ik gewoon enkel geen lichamelijke klachten had. Het gebeurde me nooit, expres, dat ik teveel innam. En mijn dochters hebben mij nooit (merkbaar) onder invloed gezien. Ze wilde ook apart met onze meiden spreken, waar wij niet bij zouden zijn, zodat ze vrijuit konden spreken.

We willen echt overal aan meewerken, maar zeiden ze wel dat waarschijnlijk met onze oudste (met een beperking) niet zou gaan maar dat de jongste dat wel aankan. Dus we riepen ze legde ze het uit dat ze met hun, elk apart, ook even wilde praten. De oudste reageerde meteen zoals verwacht. NEE...ik wil niet. En deed meteen haar armen voor d'r gezicht en raakte volledig in paniek, waarop wij d'r probeerde te kalmeren door te zeggen dat...nee, lieffie als je niet wil dan hoeft het niet. Begrijp me niet verkeerd, we snappen dat ze er voor hun bij ons langs komen maar dit kan niet de bedoeling zijn. Ze vluchtte ook direct naar haar kamer. En zeiden dat ze beter contact met haar school op kunnen nemen dat ze aan haar juf de situatie uitleggen en dat zij dan met haar er over gaat proberen te praten en dan de uitkomst met hun zouden bespreken, gingen ze mee akkoord en ze hebben het zelfs nog in de klas tijdens een groepsgesprek (wat ze regelmatig hebben) en dan niet specifiek over haar en mij maar als onderwerp of iemand daar ervaring mee heeft? Ze hebben wekelijks zo'n groepsgesprek,over diverse onderwerpen (zoals onvrijwillige sex bv). De juf heeft toen ook voorbeelden aangehaald wat er kan spelen thuis als 1 van de ouders verslaafd is, en daar reageerde ze ook op dat zoiets niet normaal zou zijn. Dus dat is allemaal door gespeeld naar veilig thuis dat ze er niks van mee had gekregen en dat ze zich totaal niet onveilig voelde, ook niet als ze bv alleen met mij was.

Met de jongste hebben ze op dat moment wel een gesprek met haar aan de eettafel gehad, terwijl wij boven waren maar die reageerde eigenlijk hetzelfde. En dat ze weg waren heeft ze tegen mijn vrouw gezegd...waarom willen ze papa zo graag hier weg hebben ipv hem te helpen? Zoals je hebt kunnen lezen is ze verbaal heel sterk en ze heeft ze hun er dan ook mee geconfronteerd. Mijn vrouw vroeg wat ze daarop zeiden. Maar ze hadden gezegd dat het hun ging om hun veiligheid en dat ze niet wilde dat ze met tegenzin uit school naar huis zou gaan. Nou ik heb ze gezegd dat ik met tegenzin naar huis zou gaan als papa hier niet mag zijn van ze, was haar antwoord. Hoe vaak ik me ook vreselijk geïrriteerd heb aan haar veels te bijdehante gedrag voor haar leeftijd was ik er nu blij mee, echt supertrots op mijn 2 kanjers.

En dan het volgende:
Natuurlijk wil ik niets liever als een leven kunnen hebben zonder die drugs. En ja...na de eerste detox dacht ik er te makkelijk over, en dacht wel weer terug te kunnen naar recreatief gebruik. Maar het besef is echt wel gekomen dat dat niet meer gaat. En als ik de drugs belangrijker had gevonden als mijn gezin had ik nooit continu zelf aan de bel getrokken, dan was ik wel doorgegaan met blijven gebruiken. En je denkt wel heel erg makkelijk over de hulpverlening. Een verplichte opname mag enkel in uitzonderlijke gevallen, en een opname van 6 maanden heeft er nooit ingezeten. Een detox is altijd in mijn geval een week of 4-5 en daarna zal je een natraject moeten hebben/vinden. Ik ben 1 keer ergens een paar dagen geweest maar dat waren diverse groepsgesprekken, terwijl ik 1 op1 gesprekken vooral nodig heb vanwege wat ze nu "ptss" zouden noemen. 2 jaar geleden had ik iets passends gevonden maar toen gooide corona roet in het eten. Deze keer gaat het waarschijnlijk wel goed komen, dat hoop ik, en ga ik van uit tenminste.

En om het op het bodybuilding te gooien slaat als een tang op een varken. Dat heeft al die jaren er juist voor gezorgd dat ik mijn ei ergens in kwijt kon, ipv enkel drugs, waardoor ik daar mijn ei in kwijt kon waardoor ik normaal kon functioneren en daar hebben mijn kinderen totaal geen last ook van gehad. Dus wat je zegt dat je enige kennis van die wereld hebt, neem ik daarom maar met een korreltje zout.
Klik om te vergroten...
Dit vond ik indd ook een beetje kort uit de bocht. Door bodybuilding is er juist structuur in mijn leven en gebruik ik daardoor al veel minder drugs en veel minder snel. Als je de beste wilt zijn kan je niet elke week aan de zooi zitten.
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blauweaap zei:
Dit vond ik indd ook een beetje kort uit de bocht. Door bodybuilding is er juist structuur in mijn leven en gebruik ik daardoor al veel minder drugs en veel minder snel. Als je de beste wilt zijn kan je niet elke week aan de zooi zitten.
Klik om te vergroten...
Nou idd. Ik denk dat hij de serieuze bodybuilders verwart met degene die trainen om de aandacht van vrouwen te krijgen en zich het "mannetje" te voelen. Als ik het daarvoor deed was ik er nooit zo ver mee gekomen en tijd en energie in gestoken. Iets met een klok en een klepel naar mijn mening/indruk.
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Rodge zei:
Ten eerste: voor mij geldt ten alle tijden dat mijn vrouw en kinderen voor alles gaan. Dus ik zal nooit proberen of ik thuis kan blijven met het risico dat mijn kinderen uit huis geplaatst zouden worden. En ja mijn vrouw wist ervan, maar de ghb had zij sowieso in haar beheer en zat veilig opgeborgen in de kluis waar alleen zij de code van wist. Zij maakte hem ook voor me (netjes afgemeten met een spuitje). Ik zat op een dosis waarbij ik gewoon enkel geen lichamelijke klachten had. Het gebeurde me nooit, expres, dat ik teveel innam. En mijn dochters hebben mij nooit (merkbaar) onder invloed gezien. Ze wilde ook apart met onze meiden spreken, waar wij niet bij zouden zijn, zodat ze vrijuit konden spreken.

We willen echt overal aan meewerken, maar zeiden ze wel dat waarschijnlijk met onze oudste (met een beperking) niet zou gaan maar dat de jongste dat wel aankan. Dus we riepen ze legde ze het uit dat ze met hun, elk apart, ook even wilde praten. De oudste reageerde meteen zoals verwacht. NEE...ik wil niet. En deed meteen haar armen voor d'r gezicht en raakte volledig in paniek, waarop wij d'r probeerde te kalmeren door te zeggen dat...nee, lieffie als je niet wil dan hoeft het niet. Begrijp me niet verkeerd, we snappen dat ze er voor hun bij ons langs komen maar dit kan niet de bedoeling zijn. Ze vluchtte ook direct naar haar kamer. En zeiden dat ze beter contact met haar school op kunnen nemen dat ze aan haar juf de situatie uitleggen en dat zij dan met haar er over gaat proberen te praten en dan de uitkomst met hun zouden bespreken, gingen ze mee akkoord en ze hebben het zelfs nog in de klas tijdens een groepsgesprek (wat ze regelmatig hebben) en dan niet specifiek over haar en mij maar als onderwerp of iemand daar ervaring mee heeft? Ze hebben wekelijks zo'n groepsgesprek,over diverse onderwerpen (zoals onvrijwillige sex bv). De juf heeft toen ook voorbeelden aangehaald wat er kan spelen thuis als 1 van de ouders verslaafd is, en daar reageerde ze ook op dat zoiets niet normaal zou zijn. Dus dat is allemaal door gespeeld naar veilig thuis dat ze er niks van mee had gekregen en dat ze zich totaal niet onveilig voelde, ook niet als ze bv alleen met mij was.

Met de jongste hebben ze op dat moment wel een gesprek met haar aan de eettafel gehad, terwijl wij boven waren maar die reageerde eigenlijk hetzelfde. En dat ze weg waren heeft ze tegen mijn vrouw gezegd...waarom willen ze papa zo graag hier weg hebben ipv hem te helpen? Zoals je hebt kunnen lezen is ze verbaal heel sterk en ze heeft ze hun er dan ook mee geconfronteerd. Mijn vrouw vroeg wat ze daarop zeiden. Maar ze hadden gezegd dat het hun ging om hun veiligheid en dat ze niet wilde dat ze met tegenzin uit school naar huis zou gaan. Nou ik heb ze gezegd dat ik met tegenzin naar huis zou gaan als papa hier niet mag zijn van ze, was haar antwoord. Hoe vaak ik me ook vreselijk geïrriteerd heb aan haar veels te bijdehante gedrag voor haar leeftijd was ik er nu blij mee, echt supertrots op mijn 2 kanjers.

En dan het volgende:
Natuurlijk wil ik niets liever als een leven kunnen hebben zonder die drugs. En ja...na de eerste detox dacht ik er te makkelijk over, en dacht wel weer terug te kunnen naar recreatief gebruik. Maar het besef is echt wel gekomen dat dat niet meer gaat. En als ik de drugs belangrijker had gevonden als mijn gezin had ik nooit continu zelf aan de bel getrokken, dan was ik wel doorgegaan met blijven gebruiken. En je denkt wel heel erg makkelijk over de hulpverlening. Een verplichte opname mag enkel in uitzonderlijke gevallen, en een opname van 6 maanden heeft er nooit ingezeten. Een detox is altijd in mijn geval een week of 4-5 en daarna zal je een natraject moeten hebben/vinden. Ik ben 1 keer ergens een paar dagen geweest maar dat waren diverse groepsgesprekken, terwijl ik 1 op1 gesprekken vooral nodig heb vanwege wat ze nu "ptss" zouden noemen. 2 jaar geleden had ik iets passends gevonden maar toen gooide corona roet in het eten. Deze keer gaat het waarschijnlijk wel goed komen, dat hoop ik, en ga ik van uit tenminste.

En om het op het bodybuilding te gooien slaat als een tang op een varken. Dat heeft al die jaren er juist voor gezorgd dat ik mijn ei ergens in kwijt kon, ipv enkel drugs, waardoor ik daar mijn ei in kwijt kon waardoor ik normaal kon functioneren en daar hebben mijn kinderen totaal geen last ook van gehad. Dus wat je zegt dat je enige kennis van die wereld hebt, neem ik daarom maar met een korreltje zout.
Klik om te vergroten...
Je laatste zin vind ik best jammer. Maar als ik je post zo lees, heb ik onbewust teveel vooroordelen erin geplaatst..ik ben zeker niet iemand die altijd gelijk moet hebben. Dus mijjn excuses.

Ik dacht namelijk te hebben gelegen dat je coke en ghb gebruikte waar je kinderen bij waren.
Ook al geef je toe onder inoed te zijn van ghb.

Misschien moet ik inderdaad eerst meer vragen stellen en dan een mening geven.

Ik schrok dat je onder invloed vent van ghb bij je kids. Ook al schreef je dat het niet merkbaar was.

Maar ik zou een moraalridder zijn als ik hierop ga bashen. Want niemand kiest voor een verslaving.

Misschien krijg ik nu het hele forum over me heen. .Maar als het veilig opgeborgen is en je ee vaste dosis geeft waarop je normaal.kan functioneren dan is dit(dit word een heel ongelukkige zin) gek gezegd..toch 1 van de beste en veiligste drugs om te gebruiken met kinderen erbij.


Spreekt voor zich dat het geen aanrader is. Maat coke en kids bv..

Veilig thuis is een verschrikkelijke organisatie..ik heb er ervaring mee. Ook jouw situatie. Mocht je meer willen weten mag je altijd een pb doen.

Hoe gaat het nu met je. En heb je enig vorm van contact met de kinderen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."