#1
Ik lees bovenstaande en onderstaandePffff heb inmiddels spijt van het hulp vragen hier... Had gehoopt op iets meer herkenning qua situatie... Maar jullie reacties lijken wel van de Libelle of Margriet... Met alle respect verder, maar jullie veroordelen mij genadeloos. Maar wat doen jullie op het drugsforum dan als je zelf nooit een probleem hebben gehad hiermee? Zijn jullie van de EO misschien? Ik heb het al zwaar genoeg, maar jullie klappen me nog verder naar beneden...
Heb je in de tussentijd gebruikt?Bedankt voor jullie reacties. Ze doen pijn, maar dat had ik wel ff nodig. Daarom vroeg ik ook om hulp. Buitenstaanders zijnnou eenmaal eerlijker en harder. Dat is alleen maar goed.
Wees eerlijk naar jezelf en vraag je af wat je zoekt.