Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSinds corona (lockdowns) drink ik ineens 4x per week!!

Sinds corona (lockdowns) drink ik ineens 4x per week!!

44 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
WakeUpWakeUp zei:
Pffff heb inmiddels spijt van het hulp vragen hier... Had gehoopt op iets meer herkenning qua situatie... Maar jullie reacties lijken wel van de Libelle of Margriet... Met alle respect verder, maar jullie veroordelen mij genadeloos. Maar wat doen jullie op het drugsforum dan als je zelf nooit een probleem hebben gehad hiermee? Zijn jullie van de EO misschien? Ik heb het al zwaar genoeg, maar jullie klappen me nog verder naar beneden...
Klik om te vergroten...
Ik lees bovenstaande en onderstaande
WakeUpWakeUp zei:
Bedankt voor jullie reacties. Ze doen pijn, maar dat had ik wel ff nodig. Daarom vroeg ik ook om hulp. Buitenstaanders zijnnou eenmaal eerlijker en harder. Dat is alleen maar goed.
Klik om te vergroten...
Heb je in de tussentijd gebruikt?

Wees eerlijk naar jezelf en vraag je af wat je zoekt.
L
Lid 154415Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Casaan zei:
Ik lees bovenstaande en onderstaande

Heb je in de tussentijd gebruikt?

Wees eerlijk naar jezelf en vraag je af wat je zoekt.
Klik om te vergroten...
Ik zoek een andere planeet en een ruimteschip die me daarheen wil brengen. Pandora ofzo.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
WakeUpWakeUp zei:
Ik zoek een andere planeet en een ruimteschip die me daarheen wil brengen. Pandora ofzo.
Klik om te vergroten...
Komt goed
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#4
WakeUpWakeUp zei:
Ik ben naar mijn weten ook geen wappie, zo word ik weggezet door mensen om me heen, puur omdat ik me niet laat vaccineren. Dus jij hebt blijkbaar geluk met ruimdenkende mensen om je heen... Ik leg mijn mening aan niemand op. Ik durf dat niet eens, want wil niet veroordeeld worden... Maar zij veroordelen mij. Dus wat ontken ik dan volgens jou?

Ja het valt me zwaar. En ja daarom drink ik meer dan voorheen. Daar ben ik toch eerlijk in of niet? Dus wat ontken ik dan?
En waarom zeur ik? Moet ik dan mijn mond houden als ze ernaar vragen? Of liegen? Heb het idee dat jij mij niet helemaal goed begrijpt... :disappointed:

En lees ff goed. Ik gebruik niet waar mijn kind bij is. Alleen als ze bij haar vader is. En maximaal halve gram. Ik zorg altijd voor minimaal 6/7 uur slaap. En wat bedoel je met aluminium hoed..??? Ik ben geen 5G complotdenker. Dat komt niet eens in me op. Gaat me puur om die opgedrongen vaccinaties en bijbehorende QR code en uitsluiting... :disappointed:
Klik om te vergroten...
Ik heb ook het idee dat je mij niet goed begrijpt echter is het nu te laat op de avond hier heel uitgebreid op in te gaan.

Dat van aluminium hoed was een beetje speels bedoelt vat het niet te zwaar.

De enige reden dat ik je enig sinds een spiegel voor probeer te houden is om je tot inzicht te brengen.

Niet om je je slecht over jezelf te laten voelen dat te begrijpen is jou eigen verantwoordelijkheid.

Soms word het wat lomp gebracht maar je kan er van uit gaan dat het grootste gedeelte van dit forum gewoon wil helpen.

Hier over te praten is dan ook een goeie en dappere stap van je wellicht denk je hier anders over als je dit morgen terug leest?

Fijne avond wellicht waren mijn worden wat te direct en had ik ze beter kunnen nuanceren het is niet mijn intentie je te kwetsen.
L
Lid 154415Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Snoozerboy🐱 zei:
Ik heb ook het idee dat je mij niet goed begrijpt echter is het nu te laat op de avond hier heel uitgebreid op in te gaan.

Dat van aluminium hoed was een beetje speels bedoelt vat het niet te zwaar.

De enige reden dat ik je enig sinds een spiegel voor probeer te houden is om je tot inzicht te brengen.

Niet om je je slecht over jezelf te laten voelen dat te begrijpen is jou eigen verantwoordelijkheid.

Soms word het wat lomp gebracht maar je kan er van uit gaan dat het grootste gedeelte van dit forum gewoon wil helpen.

Hier over te praten is dan ook een goeie en dappere stap van je wellicht denk je hier anders over als je dit morgen terug leest?

Fijne avond wellicht waren mijn worden wat te direct en had ik ze beter kunnen nuanceren het is niet mijn intentie je te kwetsen.
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor dit berichtje. Soms vat je tekst idd te hard op, omdat je niet kan lezen of je iets sarcastisch of beledigend bedoeld... Dus, dankje
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#6
WakeUpWakeUp zei:
Dankjewel voor dit berichtje. Soms vat je tekst idd te hard op, omdat je niet kan lezen of je iets sarcastisch of beledigend bedoeld... Dus, dankje
Klik om te vergroten...
Overduidelijk ben je gevoelig voor hoe iets word gebracht dus had ik dit handiger kunnen doen.

Mijn concentratie is echter bij een mac kroket dus alle punten een helder antwoord te geven lukt even niet.
p
pippilangkousLid
01-01-2024, 00:00
#7
WakeUpWakeUp zei:
Deze oorlog bewijst wel dat Corona niet zo ernstig is als ze wilden laten blijken. Want ineens horen we niks meer... Is toch vaag...
Klik om te vergroten...
Ho. Dat is naar mijn mening appels met peren vergelijken. Persoonlijk ken ik 3 mensen in mijn directe omgeving die zijn overleden aan Corona zonder onderliggend lijden. Anderen zijn positief geweest (met of zonder vaccinatie), waarbij het ene deel “klachten” had en het andere deel niet.

Ik denk hier duidelijk anders over en onze verschillende meningen, dat mag.
je kunt het misschien ook vanaf een andere kant bekijken… het merendeel is wel gevaccineerd de afgelopen 2 jaar (waardoor de situatie verbeterde?)
Ik zeg absoluut niet dat je een wappie bent, maar de “wappies” denken nu wel “zo dat hebben wij even mooi voor elkaar”. Begrijp je wat ik bedoel?
De situatie omtrent corona is complex, net als de oorlog die nu gaande is in Oekraïne😞
L
Lid 154415Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Casaan zei:
De rest genegeerd. Want niet relevant.

Je ontkent je probleem dmv alcohol. Je stopt je ellende weg achter verdoving. Dat ontken je.
Deal met de redenen die je hebt om te drinken.

Voor de rest is de wereld toch maar gewoon wat het is. "de rest"
Klik om te vergroten...
Ik ontkent mij probleem met alcohol niet... Daarom vraag ik juist advies. Ik ben geen dagelijkse drinker... Maar zodra ik alleen thuis ben ga ik drinken. Dus dat is in mijn ogen een probleem en daar kom ik ook voor uit...
Ik ga de huidige wereld problemen vanf nu ook negeren, want dat maakt mij zo ongelukkig... En dat wil ik niet meer, ik kan het toch niet veranderen... Dus ga me erbij neerleggen...
PS: TOen ik dit bericht plaatste, toen zaten we nog in lockdown, met QR code, en was er nog geen oorlog.
Veel veranderd in 2 weken... Ook mijn mindset.
Deze oorlog bewijst wel dat Corona niet zo ernstig is als ze wilden laten blijken. Want ineens horen we niks meer... Is toch vaag...
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#9
WakeUpWakeUp zei:
Ik ontkent mij probleem met alcohol niet... Daarom vraag ik juist advies. Ik ben geen dagelijkse drinker... Maar zodra ik alleen thuis ben ga ik drinken. Dus dat is in mijn ogen een probleem en daar kom ik ook voor uit...
Ik ga de huidige wereld problemen vanf nu ook negeren, want dat maakt mij zo ongelukkig... En dat wil ik niet meer, ik kan het toch niet veranderen... Dus ga me erbij neerleggen...
PS: TOen ik dit bericht plaatste, toen zaten we nog in lockdown, met QR code, en was er nog geen oorlog.
Veel veranderd in 2 weken... Ook mijn mindset.
Deze oorlog bewijst wel dat Corona niet zo ernstig is als ze wilden laten blijken. Want ineens horen we niks meer... Is toch vaag...
Klik om te vergroten...
Oorlog of geen oorlog corona of geen corona drinken en snuiven is niet het antwoord en dat weet je best.

Ik heb het idee dat je wel degelijk begrijpt wat je hier verteld word echter komt hoeveel worden en uitleg je geeft over alsof je het ontkent.

Dit zijn aannamens natuurlijk misschien is dit hoe je je reageert en kom je later wel tot een inzicht.

(Wij kennen je tenslotte niet in het echt!)

Mijn advies is drink minder snuif minder maak je minder druk en eet een mackroket.

(Er is nu ook een vega versie btw)
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#10
@WakeUpWakeUp

Je komt op mij over dat je meer iemand nodig hebt om je ei kwijt te kunnen.
Je gaf zelf al aan dat je al fout bezig bent met de alchohol en coke. Onderschat het niet.
Zoek hulp ggz/je arts of iemand waarbij jij ook daadwerkelijk het gevoel hebt waar je alles aan kwijt kunt.
Er is een kind in het spel doe het daarvoor. Ondanks je zegt dat het haar niet beinvloed.
Hoe eerder je erbij bent hoe beter.

Hoop dat je hier wat aan hebt

de eerste stap was er net al ; het toegeven en herkennen.👌
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snoozerboy🐱 zei:
Oorlog of geen oorlog corona of geen corona drinken en snuiven is niet het antwoord en dat weet je best.

Ik heb het idee dat je wel degelijk begrijpt wat je hier verteld word echter komt hoeveel worden en uitleg je geeft over alsof je het ontkent.

Dit zijn aannamens natuurlijk misschien is dit hoe je je reageert en kom je later wel tot een inzicht.

(Wij kennen je tenslotte niet in het echt!)

Mijn advies is drink minder snuif minder maak je minder druk en eet een mackroket.

(Er is nu ook een vega versie btw)
Klik om te vergroten...
Jij met je mackroket steeds 😂 ik zou bijna een Fundraiser aanmaken voor jou.
HELP @Snoozerboy🐱 aan een mackroket.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hansklok zei:
Jij met je mackroket steeds 😂 ik zou bijna een Fundraiser aanmaken voor jou.
HELP @Snoozerboy🐱 aan een mackroket.
Klik om te vergroten...
Ik date met die ene clown van mac donalds pb haar even dat ik me wel verdiende mac kroket verdien.

@Purplext
N
NouksterLid
01-01-2024, 00:00
#13
WakeUpWakeUp zei:
Ik ben naar mijn weten ook geen wappie, zo word ik weggezet door mensen om me heen, puur omdat ik me niet laat vaccineren. Dus jij hebt blijkbaar geluk met ruimdenkende mensen om je heen... Ik leg mijn mening aan niemand op. Ik durf dat niet eens, want wil niet veroordeeld worden... Maar zij veroordelen mij. Dus wat ontken ik dan volgens jou?

Ja het valt me zwaar. En ja daarom drink ik meer dan voorheen. Daar ben ik toch eerlijk in of niet? Dus wat ontken ik dan?
En waarom zeur ik? Moet ik dan mijn mond houden als ze ernaar vragen? Of liegen? Heb het idee dat jij mij niet helemaal goed begrijpt... :disappointed:

En lees ff goed. Ik gebruik niet waar mijn kind bij is. Alleen als ze bij haar vader is. En maximaal halve gram. Ik zorg altijd voor minimaal 6/7 uur slaap. En wat bedoel je met aluminium hoed..??? Ik ben geen 5G complotdenker. Dat komt niet eens in me op. Gaat me puur om die opgedrongen vaccinaties en bijbehorende QR code en uitsluiting... :disappointed:
Klik om te vergroten...
Waarom mensen laten weten dat je niet bent gevaccineerd? Dat lijkt me ook privé toch? Heb je die discussie ook niet.. doe gewoon net of bestaat Corona niet gewoon lekker je ding doen. En wat betreft die oorlog zet je tv uit!! Kijk een leuke serie of ga leuke dingen met je kind doen. Je kunt het zelf indelen hoe jij wilt, en je afsluiten voor negativiteit. Miss wordt je gebruik dan ook minder. Ga desnoods met iemand praten van ggz.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
WakeUpWakeUp zei:
Maar jullie reacties lijken wel van de Libelle of Margriet
Klik om te vergroten...
WakeUpWakeUp zei:
Zijn jullie van de EO misschien?
Klik om te vergroten...
...
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#15
WakeUpWakeUp zei:
Ik ontkent mij probleem met alcohol niet... Daarom vraag ik juist advies. Ik ben geen dagelijkse drinker... Maar zodra ik alleen thuis ben ga ik drinken. Dus dat is in mijn ogen een probleem en daar kom ik ook voor uit...
Ik ga de huidige wereld problemen vanf nu ook negeren, want dat maakt mij zo ongelukkig... En dat wil ik niet meer, ik kan het toch niet veranderen... Dus ga me erbij neerleggen...
PS: TOen ik dit bericht plaatste, toen zaten we nog in lockdown, met QR code, en was er nog geen oorlog.
Veel veranderd in 2 weken... Ook mijn mindset.
Deze oorlog bewijst wel dat Corona niet zo ernstig is als ze wilden laten blijken. Want ineens horen we niks meer... Is toch vaag...
Klik om te vergroten...
Zelf ook ouder, kijk eens naar wat psychedelica kunnen betekenen voor het doorbreken van een verslaving. Het fenomeen "neurogenesis", kijk eens op netflix "fantastic fungi". Bij een goede interne trip keer je in jezelf, enorm confronterend .. of in de vorm van een subtiele microdosering. Verder op netflix "the mind explained - psychedelics". Iain McGilchrist "the devided brain" docu.. succes
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor een corona discussie kunnen jullie allemaal hier terecht (forumregels): https://drugsforum.nl/threads/het-corona-topic.70911/

Voor complottheorieën hier: https://drugsforum.nl/threads/complottheorien.70464/

Voor pemperende woorden over dat je drugs- en alcoholverslaving best mee valt en heel logisch is in deze barre tijden, ben je op het verkeerde forum.

Veel mensen hier zijn drugs op een andere manier gaan gebruiken door corona. Dat is niet gek. Jij bent ze alleen gaan misbruiken, en het is de hoogste tijd dat je daar actie op onderneemt. Kun je best, zet hem op!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
ricorieks zei:
...
Klik om te vergroten...
Jij bent van de EO toch? (Enorme Orakels).
p
pippilangkousLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Voor een corona discussie kunnen jullie allemaal hier terecht (forumregels): https://drugsforum.nl/threads/het-corona-topic.70911/
Klik om te vergroten...
Idd, je hebt gelijk. Liet me even meeslepen..
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
pippilangkous zei:
Idd, je hebt gelijk. Liet me even meeslepen..
Klik om te vergroten...
Kan de beste overkomen Pipi!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
Voor een corona discussie kunnen jullie allemaal hier terecht (forumregels): https://drugsforum.nl/threads/het-corona-topic.70911/

Voor complottheorieën hier: https://drugsforum.nl/threads/complottheorien.70464/

Voor pemperende woorden over dat je drugs- en alcoholverslaving best mee valt en heel logisch is in deze barre tijden, ben je op het verkeerde forum.

Veel mensen hier zijn drugs op een andere manier gaan gebruiken door corona. Dat is niet gek. Jij bent ze alleen gaan misbruiken, en het is de hoogste tijd dat je daar actie op onderneemt. Kun je best, zet hem op!
Klik om te vergroten...
Amen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."