Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"en 10 pintjes op,en dan in uwen auto kruipen,heb je daar iets tegen?!!! Klik om te vergroten... Lijkt me wel..."
"Ok, wat is je vraag/kwestie? Je wil weten wat anderen hierover denken, dus of dit volgens anderen inderdaad mogelijk is?"
"Ik heb het even aangezien en gelukkig gaat het weer ontopic. Hierbij het vezoek aan Xof9 en Adminmodje om zich wat vriendelijker op te stellen en standpunten betreffende de belasting eventueel uitgebreid uiteen te zetten in een nieuw topic, maar niet hier."
"Een grootschalig onderzoek is inderdaad belachelijk, omdat je dat gedwongen wordt om DNA af te geven. Klik om te vergroten... De "gewone burger" (zonder aanwijzingen in de richting van betrokkenheid bij het delict) kunnen ze daar nooit toe dwingen."
"Stel je vragen maar gewoon op dit forum, dan kan men meteen reageren en dan hebben anderen er ook nog iets aan."
"Zolang je niet belachelijke hoeveelheden alcohol drinkt zal het allemaal wel meevallen. In ieder geval is de kans niet zo groot dat je medische zorg nodig hebt..."
"Heb de kaarten ook in huis inmiddels ."
"Was een topfeestje, ging pas om 7:00 naar huis . Wie was die feestganger die urenlang op main stage stond te stuiteren met z'n shirt in z'n mond? Die gast stond niet normaal strak."
"Is die roes dan zo goed dat je die flash voor lief neemt? Die flash klinkt namelijk dusdanig negatief dat je wel gek moet zijn als je er aan begint ."
"F@mke zei: Dan ben ik toch maar lekker gek en dan is het toch allemaal mijn eigen domme rotschuld. Ik vertel alleen mijn ervaring met speed omdat Freak daarnaar vroeg en ik hoef verder geen commentaar van jou. Je kent me niet eens dus waar bemoei je je mee. Klik om te vergroten... Iets minder kan ook wel, iedereen heeft het recht hier z'n mening over zaken te geven, maar we gaan mensen niet op deze manier aanspreken. Daarbij is de reactie van Exort in mijn ogen helemaal niet zo vervelend bedoeld. Als je niet wilt dat mensen op je verhaal reageren, dan moet je gewoon niet posten. Dat laatste zou jammer zijn, want je ervaringen kunnen best nuttig zijn voor anderen."