#1
Xof9 zei:Oh dat is precies wat we nodig hebben hier in Nederland en Belgie, meer heroine-verslaafden die van mijn belastinggeld methadon willen proberen.
Doe iedereen hier in nederland en jezelf een lol en BLIJF LEKKER IN RUSLAND, GEK!
AMAI
Xof9 zei:Oh dat is precies wat we nodig hebben hier in Nederland en Belgie, meer heroine-verslaafden die van mijn belastinggeld methadon willen proberen.
Doe iedereen hier in nederland en jezelf een lol en BLIJF LEKKER IN RUSLAND, GEK!



needlefreak zei:niet aantrekken vita.![]()
'k vroeg bij het msoc om m'n methadon te verhogen omdat ik smack bijgebruikt heb en nu ben ik ineens met 15 omhoog. 'k sta nu op 110. lekker veel he Xof9.![]()
Adminmodje zei:needlefreak zei:niet aantrekken vita.![]()
'k vroeg bij het msoc om m'n methadon te verhogen omdat ik smack bijgebruikt heb en nu ben ik ineens met 15 omhoog. 'k sta nu op 110. lekker veel he Xof9.![]()
Vind je het nog leuk ook ofzo dat je verslaafd bent aan die rommel, en dat wij er een beetje aan zitten mee te betalen?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."