Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je het te lang bewaart kan alleen de werking dus iets afnemen. Maar je wordt er niet ziek van ofzo als je het te lang bewaart."
"Wat een heftig verhaal. Misschien heb je er ook iets aan om je verhaal te posten op het forum van de Stichting Coke van Jou (www.cokevanjou.nl). De mensen daar zitten in hetzelfde schuitje en weten hoe het is om een familielid met een verslaving te hebben. Sterkte ermee!"
"Mij mephedrone is juist het probleem dat er nog amper onderzoek naar gedaan is en dus onbekend is hoe verslavend het is. Ze denken dat het te vergelijken is met speed, maar ja geen onderzoek dus dat neem ik niet hoor..."
"Deze is misschien makkelijker en zijn ook allemaal reguliere instellingen waar de behandeling vergoed wordt :http://www.drugsinfo.nl/index.cfm?act=esite.tonen&pagina=117"
"Klinkt mij ook niet als GHB in de oren. Tja, je gaat er helaas ook nooit meer achterkomen wat het is geweest"
"Deze vraag heeft het Trimbos laatst beantwoord: viewtopic.php?f=43&t=30195."
"Je drie dagen later nog steeds moe voelen is aan de lange kant, Klik om te vergroten... Een stevige kater kan wel 3 dagen duren hoor..."
"Efedra mag nu alleen nog maar als geneesmiddel worden verkocht en mag dus niet meer in smartshops of drogisterijen worden verkocht. Ook niet in de apotheek dus zonder recept."
"Bij vraag van de week staat een link naar een matrix over drugs en medicijnen. Misschien daar ff kijken? http://www.drugsinfo.nl/index.cfm?act=matrix.tonen"
"De werking van pillen of poeders kan wel iets afnemen, maar na lang bewaren loop je geen extra risico's..."