#1
pep moet je wel even in je vrieser leggen...

Als je in bulk koopt komt het je vaker goedkoper uit...Dr Gonzo zei:...waarom bewaren???? GAAN!!!![]()
![]()
![]()
Oom Klaas zei:Iedereen pakt het anders in en bewaart het onder andere omstandigheden.
Wacky zei:Oom Klaas zei:Iedereen pakt het anders in en bewaart het onder andere omstandigheden.
Juist, volgens mij zijn de meeste drugs (mdma, lsd, ketamine en ik denk speed ook wel) zo ongeveer oneindig houdbaar (iig zeker tientallen jaren) onder de juiste omstandigheden. (luchtdicht, droog, donker, koud)
Wiet zal echter wel net de uitzondering zijn natuurlijk want dat is meer dan alleen een chemische stof. Indien goed verpakt moet een jaartje wel kunnen volgens mij. Ik zou het dan vooral verpakken in kleinere pakketjes voor een maand ofzo zodat je niet elke keer je hele wiet pakket moet uitpakken en bloot stellen aan de elementen als je er wat van wil hebben.
Carlitos zei:En lang niet alle gripzakjes zijn luchtdicht..
Strijkzak is wel handig.. (met wat losse voorraad natuurlijk)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."