ik zou niet alles proberen maar gewoon bij een paar drugs blijven. zelf vind ik het met wiet, hasj, en truffeltjes en mdma op z'n tijd wel goed.
Met zo'n kijk op drugs geef je eigenlijk al antwoord op je vraag.Ik ga wel mephedrone (MMCAT) (meow, meow) bestellen, maar daarna bestel ik dat nooit meer.
en ik zeg hardop dat je dat niet gaat lukken...Petrovic zei:Met zo'n kijk op drugs geef je eigenlijk al antwoord op je vraag.Ik ga wel mephedrone (MMCAT) (meow, meow) bestellen, maar daarna bestel ik dat nooit meer.![]()
cropp zei:en ik zeg hardop dat je dat niet gaat lukken...Petrovic zei:Met zo'n kijk op drugs geef je eigenlijk al antwoord op je vraag.Ik ga wel mephedrone (MMCAT) (meow, meow) bestellen, maar daarna bestel ik dat nooit meer.![]()
Dat doet er helemaal niet toe, met zo'n naïefe gedachte kan je het beter helemaal niet kopen.Ik heb het nog niet gekocht
Maar hoezo gaat me dat niet lukken? Is het zo extreem verslavend dan?
Ik bom zeker, meestal tussen de 100-250mg op een avond. Het fijne aan het middel vind ik dat ik er ivm speed nauwelijks een kater heb. Snuiven vind ik ook wel fijn/leuk maar dat gaat voorlopig even niet. :Pspacewoman zei:speed is ook wel leuk gebruikte ik alleen om nachten door te gaan,wat een wandelingen kan je daarmee maken zeg hahaa
Werkte wel snel uit was niet een van de beste hoorde ik later.
maak jij ook bommetjes van de mephedrone?
Hoeveel werk jij er weg op een avond?
Petrovic zei:Dat doet er helemaal niet toe, met zo'n naïefe gedachte kan je het beter helemaal niet kopen.Ik heb het nog niet gekocht
Maar hoezo gaat me dat niet lukken? Is het zo extreem verslavend dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."