Re: samen stoppen?
klopt naj
gister direct na mijn laatste bericht was het dan zover,
als het aan mij lag had ik niet gegaan ,maar 1 blik naar mijn vriendin en die zei ga maar weer,
met tegen zin gehaald,maar toch gegaan en gedaan,ik begrijp er niks van ,voor altijd verslaaft?
toch ben ik nog steeds van plan dit door te zetten ,ja ook al heb ik weer na 3 dagen gebruikt,
ik weet dat deze periode het gaat gebeuren dat ik ga stoppen ,ik ga gewoon door met volhouden terwijl ik alweer terug ben gevallen ,weet ik dat ik ga stoppen,te lang in mijn leven (25 jaar)gebruik ik al,ik wil een leven nu zonder,ik heb het wel gezien,ik ben tenslotte ook na 15 jaar blowen er van af gekomen terwijl ik daar over zei in het bejaardehuis rook ik nog.
ik

nu niet van mezelf zoals 3 dagen geleden,ik voel me sterker en meer zekerheid te gaan stoppen.
we zien wel weer hoe mijn geestelijke gesteltheid het vol gaat houden,en de volgende keer steek ik gewoon het geld wat mijn vriendin me geeft in brand,mischien houd ze dan ook is op om mij mijn zin te geven,zonde van het geld?,nee liever de fik erin dan die troep.