#1
Na een tijdlang toch mij er maar bij neergegeven te hebben, blijft mij de vraag maar steeds weer terugkomen
hoe het kan dat ik z'n enorm rare tik heb van coke gebruik???
In de begintijd had ik hier nooit last van, altijd actief, praterig, maar sinds een jaar of 2
(en ik ben sindsdien niet een "regelmatige"gebruiker) heb ik een enorme tik door het gebruiken van coke.
Na een half uur kan ik steeds moeijlijker uit mijn woorden komen, begin ik met mijn mond hoeken te trekken,
Op een gegeven moment kan ik bijna niet meer praten, en begin ik ook te schokken met mijn schouders.
en kan ik mij eigenlijk niet meer normaal vertonen. (die behoefte is dan ook compleet verdwenen)
Voorheen had ik ook dat ik bij elke geluid wat ik hoorde mij doodschrok. Echter is dat nu verdewenen.
Ikzelf vind het behoorlijk vervelend ,en vraag mij dan ook af.. Is dit pure aantast. OF zou het door wat anders kunnen komen.
Zijn er mensen die dit herkenne/zelf ook hebben, zou er wat tegen te doen zijn, uiteraard stoppen, maar dat bedoel ik dus niet.
Zelfs na periode's van 2, 3 maand niet gebruiken lijkt het nog sneller te gebeuren.
Het gebruik is altijd in combi met alcohol, en vaak 1 a 1.5 gram op een avond .
Ik vraag mij af, of hier wat aan te doen is, waardoor ik weer normaal zou reageren als ik gebruik??
Het is nog steeds een uitlaatklep , zo 1x in de maand.??
Ben benieuwd of dit herkend wordt, en of er mensen zijn die die ook voor hunzelf hebben opgelost.
gr, H.
hoe het kan dat ik z'n enorm rare tik heb van coke gebruik???
In de begintijd had ik hier nooit last van, altijd actief, praterig, maar sinds een jaar of 2
(en ik ben sindsdien niet een "regelmatige"gebruiker) heb ik een enorme tik door het gebruiken van coke.
Na een half uur kan ik steeds moeijlijker uit mijn woorden komen, begin ik met mijn mond hoeken te trekken,
Op een gegeven moment kan ik bijna niet meer praten, en begin ik ook te schokken met mijn schouders.
en kan ik mij eigenlijk niet meer normaal vertonen. (die behoefte is dan ook compleet verdwenen)
Voorheen had ik ook dat ik bij elke geluid wat ik hoorde mij doodschrok. Echter is dat nu verdewenen.
Ikzelf vind het behoorlijk vervelend ,en vraag mij dan ook af.. Is dit pure aantast. OF zou het door wat anders kunnen komen.
Zijn er mensen die dit herkenne/zelf ook hebben, zou er wat tegen te doen zijn, uiteraard stoppen, maar dat bedoel ik dus niet.
Zelfs na periode's van 2, 3 maand niet gebruiken lijkt het nog sneller te gebeuren.
Het gebruik is altijd in combi met alcohol, en vaak 1 a 1.5 gram op een avond .
Ik vraag mij af, of hier wat aan te doen is, waardoor ik weer normaal zou reageren als ik gebruik??
Het is nog steeds een uitlaatklep , zo 1x in de maand.??
Ben benieuwd of dit herkend wordt, en of er mensen zijn die die ook voor hunzelf hebben opgelost.
gr, H.