Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gewoon bij volgende werkgevers je sollicitatiebrief + CV op hennepvezel papier afdrukken. Dan kunnen ze het ook niet verscheuren en moeten ze je wel aannemen."
"LucidLucy zei: Dat en daarnaast het hardnekkige fabeltje dat speed zijn kracht verliest als het droog is. Het nare is dat er aan dat fabeltje een kern van waarheid kleeft. Zonder in te gaan op details van productie: als je slecht geproduceerde speed hebt waar teveel zwavelzuur in zit, dan vind er chemische reactie plaats waardoor er inderdaad amfetamine verloren gaat. Wat is de oplossing? Nat in de vriezer bewaren. Ja of je produceert gewoon goeie.... Ook een optie hè. Maar juist dat dit zo makkelijk is, maakt dat er zoveel gerommeld wordt denk ik. De meesten die het maken hebben geen flauw benul van de werkingsprincipes achter het proces. En dan krijg je een beetje zo'n Heisenberg/ Jessy pinkman verhouding. Overigens heb ik het zelf nooit gemaakt. Vond het alleen interessant om over dat proces te leren. En deze is als niet chemicus nog te begrijpen i.t.t. de pagina lange protocollen van de meeste andere middelen. Klik om te vergroten... Waar kun je over het proces lezen? Ik wil absoluut niet zelf gaan lopen klooien 🤣👨🔬⚗️ Maar ik vind de leer achter amfetamine achtige stoffen interessant."
"AFMartine zei: Ik gebruikte GEEN 50mg pep. Dat is m'n leeftijd haha. Zo goed werd er gelezen. Ernstige vermoeidheid zorgt voor een verminderde alertheid die te vergelijken valt met 3 glazen alcohol. Maar goed. Het zal wel. Bedankt een ieder voor een aantal nuttige tips die ik heb gehad van mensen. Klik om te vergroten... Dat van die verminderde alertheid ben ik met je eens. Daar is veel onderzoek naar gedaan. Amfetamine(tot een bepaalde dosering) kan het bijvoorbeeld veel veiliger maken om een vliegtuig te besturen. Caffeine heeft veel te veel nadelen, als je dit gaat gebruiken om alert te blijven. Ik heb er verder geen oordeel over wat je doet. Hou er wel rekening mee dat veel mensen die in dit topic op jou haten, trouwe NEOPHYTE fans zijn. Dus neem het niet zo zwaar op."
"Ik heb wel eens gehad dat wanneer ik ergens pissed over was, dit extra in mijn hoofd rond ging zingen. De werking kreeg daardoor een opgefokt, opgejaagd tintje. Op 1 of andere manier was dit sterker aanwezig als ik het de dag daarna weer nam. Speed heeft ook wel eens para gevoelens bij mij versterkt. Maar ook het omgekeerde. Dat ik in een extreme situatie juist extreem rustig was. Maar de combi adrenaline/speed kan wel heel leip zijn. Vroeger toen ik nog wel eens kattekwaad uithaalde, heb ik onder invloed echt halsbrekende toeren uitgehaald als ik weg moest komen. Dat adrenaline gevoel leek enorm versterkt en heel lang aanwezig. In een aantal verslagen van oorlogsveteranen kun je lezen dat Amfetamine bij uitgeputte personen soms hallucinaties en/of waanideeën veroorzaakt."
"Als je het alleen doet om geen extra troep naar binnen te gooien, dan zou ik het na het wassen doen."
"Je kunt het beter minimaal 2 keer wassen. Als het klonterig is en niet goed oplost in de aceton, dan zou ik het in kleine porties verdelen en dan wassen. Je moet dan roeren en het heel snel in je koffiefilter gooien. Meestal klontert het dan meteen weer in de koffiefilter. Je kunt het voorzichtig fijn drukken in de filter en iets naspoelen met een beetje verse aceton. Ik zou het in dit geval zelfs 3 keer wassen. Maar dit was mijn manier en ik ben niet de speedjezus 😆 Ik was huiverig met speed die niet wou drogen. Als je dit wast, dan meng je aceton met een onbekende vloeistof. Ik ben geen chemicus en weet niet of dit eventueel kwaad kan."
"Henk jan zei: Bedankt voor je reactie. Tussen het wassen wel eerst laten drogen dus? Klik om te vergroten... Vooral voordat je het gaat wassen. Omdat je niet weet wat voor natte stof er in je speed zit en deze mogelijk kan reageren met de aceton. Tussendoor is het vooral handig om het even te laten drogen omdat er anders veel aan je koffiefilter blijft plakken. Let op dat je geen plastic gebruikt om te roeren. En spoel de aceton niet weg. Het tast kunstof leidingen aan en de lijm die er tussen zit. Het verdampt in een dag helemaal als je het laat staan. Of je kunt het terugdoen in een glazen fles. Soms word je speed heel stuiverig na het wassen. Zelf vind ik het dan niet meer prettig om te snuiven."
""
"Check die vette Aus op 2:03! Merel's vader of zelfs opa is zeker weten 1 van die echten die er bij waren begin jaren 90. Jammer dat ze zwabber vrienden heeft gekregen op de middelbare school die haar in aanraking brachten met sossa en g 👎. Wees sterk meis! 💪 Blijf van die tering zooi af en alleen nog Salmiakkies en Appeltjes, net als vaders en opa!"
"Topic verkeerd geïnterpreteerd met mijn autisme. Joint gepost, brievenbus afgefikt, gearresteerd, verhoor, proces verbaal etc."