Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPolitie vindt tuinkabouter gemaakt van MDMA

Politie vindt tuinkabouter gemaakt van MDMA

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou iets zijn voor studio 100. Kabouter bol.

Bollerdebollerdebol, ik word daar zo high van.
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit zet het beeld van alle kabouters uit m’n jeugd (david de kabouter, kabouter plop) toch weer in een heel ander perspectief. Zelfs die herinnering aan pure onschuldigheid is me afgenomen. Kabouters zullen vanaf nu nooit meer hetzelfde zijn 😭😭😭
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
De politie in West-Brabant heeft een tuinkabouter gevonden die volledig is gemaakt van MDMA. Misschien in het vervolg toch maar even de tuinkabouters van je buren een likje geven :yum:

nos.nl

Politie vindt tuinkabouter gemaakt van twee kilo MDMA

"Op zich een vreemde plek om je tuinkabouter te bewaren, vandaar dat we besloten te testen op verdovende middelen", zegt de politie.
nos.nl nos.nl
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou snap ik waarom mn vriend tuinkabouters spaart🤣
En ik had heel toevallig vanochtend deze bij de Lidl gekocht 👀

20241122_130308.jpg
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
De politie in West-Brabant heeft een tuinkabouter gevonden die volledig is gemaakt van MDMA. Misschien in het vervolg toch maar even de tuinkabouters van je buren een likje geven :yum:

nos.nl

Politie vindt tuinkabouter gemaakt van twee kilo MDMA

"Op zich een vreemde plek om je tuinkabouter te bewaren, vandaar dat we besloten te testen op verdovende middelen", zegt de politie.
nos.nl nos.nl
Klik om te vergroten...
Ben toch altijd wel benieuwd naar welk proces ze gebruiken om het terug te winnen zonder schadelijk residu
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nu moet ik aan die pop van coke uit Traffic denken. :openmouth:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ze Herbs Mang zei:
Ben toch altijd wel benieuwd naar welk proces ze gebruiken om het terug te winnen zonder schadelijk residu
Klik om te vergroten...
Ze zeggen dat deze gewoon geperst was van pure MDMA. Lijkt mij wel een broze tuinkabouter dan... En een nogal grijze :sweatsmile:

Misschien dat ze nog wat residu uit de ketel hadden gehakt wat onverkoopbaar leek. Dus dat ze er dan maar een geintje mee hebben uitgehaald.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Ze zeggen dat deze gewoon geperst was van pure MDMA. Lijkt mij wel een broze tuinkabouter dan... En een nogal grijze :sweatsmile:

Misschien dat ze nog wat residu uit de ketel hadden gehakt wat onverkoopbaar leek. Dus dat ze er dan maar een geintje mee hebben uitgehaald.
Klik om te vergroten...
Lijkt me idd meest logische haha
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inactive zei:
Dit zet het beeld van alle kabouters uit m’n jeugd (david de kabouter, kabouter plop) toch weer in een heel ander perspectief. Zelfs die herinnering aan pure onschuldigheid is me afgenomen. Kabouters zullen vanaf nu nooit meer hetzelfde zijn 😭😭😭
Klik om te vergroten...

Heb jaren terug semi-dronken in de toenmalige gay bay de Wilsons Club (Wilsonsplein in Haarlem) op het Kabouter Plop-lied gedanst.

Ben zelf de generatie van David de Kabouter.

Slechte tekenfilm.

De boeken van Rien Poortvliet zijn brilliant.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ze zijn nu opzoek naar @Mevrouw Pløp perder Plopperder Plop
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die hebben project X gezien
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAutist zei:
Ze zijn nu opzoek naar @Mevrouw Pløp perder Plopperder Plop
Klik om te vergroten...
Shit, met het moestuintopic op mijn naam is 'ik ben geen tuinkabouter' niet erg geloofwaardig meer he?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Shit, met het moestuintopic op mijn naam is 'ik ben geen tuinkabouter' niet erg geloofwaardig meer he?
Klik om te vergroten...

DUS JIJ WAS HET

NOU IK HOOP DAT ZE JE VOOR MINSTENS 15 JAAR IN DE BAK STEKEN

MET AL DIE VUILE DRUKS
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#14
MyLittlePonyPack zei:
Nou snap ik waarom mn vriend tuinkabouters spaart🤣
En ik had heel toevallig vanochtend deze bij de Lidl gekocht 👀

Bekijk bijlage 63067
Klik om te vergroten...
Al een likje geprobeerd 🤪?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."