Hoe bedoel je? Hij hoeft de gevangenis niet in te gaan toch?DOEIIII ali
hij heeft onvoorwaardelijk straf van 2 jaarHoe bedoel je? Hij hoeft de gevangenis niet in te gaan toch?
Je hoort er als rapper anno 2024 niet bij als je nog geen plaat opgenomen hebt over de (gevangenis-)telefoon.Ok, onvoorwaardelijk. Dan mag die de cel in natuurlijk. Kan ie een boek gaan schrijven en nog een plaatje misschien.
Ik weet niet hoe de gevangeniscultuur in Nederland is, maar is het niet zo dat gedetineerden het meestal niet zo hebben op verkrachters? "Knuffelmarokkaan" gaat misschien een hele andere betekenis krijgen binnen de gevangenismuren.
Maar eerst het Hoger Beroep.
Alleen een boek is meer dan voldoende.Dan mag die de cel in natuurlijk. Kan ie een boek gaan schrijven en nog een plaatje misschien.
Helaas welMaar eerst het Hoger Beroep.
heb je die dan in nederland?Misschien aparte zedenafdeling , anders krijgt ie een bezemsteel of wat anders in z'n achterste
heb je die dan in nederland?
Ligt eraan soms met enkelbandBlijf je dan tot die tijd vrij man?
Dat kan nl wel eens lang duren denk ik
Je zal maar in de cel zitten en dan een bekende Nederlander als celgenoot hebben. Maar hij zal vast beschermd wordend
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."