Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRechtzaak tegen Ali b begonnen

Rechtzaak tegen Ali b begonnen

38 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
DOEIIII ali
1720786496175.jpeg
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
DOEIIII ali
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je? Hij hoeft de gevangenis niet in te gaan toch?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Manu76 zei:
Hoe bedoel je? Hij hoeft de gevangenis niet in te gaan toch?
Klik om te vergroten...
hij heeft onvoorwaardelijk straf van 2 jaar
al gaat ie in hoger beroep
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je zal maar in de cel zitten en dan een bekende Nederlander als celgenoot hebben. Maar hij zal vast beschermd wordend
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Manu76 zei:
Ok, onvoorwaardelijk. Dan mag die de cel in natuurlijk. Kan ie een boek gaan schrijven en nog een plaatje misschien.
Klik om te vergroten...
Je hoort er als rapper anno 2024 niet bij als je nog geen plaat opgenomen hebt over de (gevangenis-)telefoon.

(grap gejat van BIll Burr)

Maar even serieus:

Ik weet niet hoe de gevangeniscultuur in Nederland is, maar is het niet zo dat gedetineerden het meestal niet zo hebben op verkrachters? "Knuffelmarokkaan" gaat misschien een hele andere betekenis krijgen binnen de gevangenismuren.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Ik weet niet hoe de gevangeniscultuur in Nederland is, maar is het niet zo dat gedetineerden het meestal niet zo hebben op verkrachters? "Knuffelmarokkaan" gaat misschien een hele andere betekenis krijgen binnen de gevangenismuren.
Klik om te vergroten...

Klopt.
Sta je onder de laagste trede van de gevangenisladder.

Maar onze Ali zal wel goed beschermd worden.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Casrus zei:
Maar eerst het Hoger Beroep.
Klik om te vergroten...

Blijf je dan tot die tijd vrij man?
Dat kan nl wel eens lang duren denk ik
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Manu76 zei:
Dan mag die de cel in natuurlijk. Kan ie een boek gaan schrijven en nog een plaatje misschien.
Klik om te vergroten...
Alleen een boek is meer dan voldoende.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Maar eerst het Hoger Beroep.
Klik om te vergroten...
Helaas wel
l
lijpemanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien aparte zedenafdeling , anders krijgt ie een bezemsteel of wat anders in z'n achterste
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
lijpeman zei:
Misschien aparte zedenafdeling , anders krijgt ie een bezemsteel of wat anders in z'n achterste
Klik om te vergroten...
heb je die dan in nederland?
l
lijpemanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jazeker, zitten Mickael P (verkrachter van anne faber ) enzo ook
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar eerst het Hoger Beroep.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
heb je die dan in nederland?
Klik om te vergroten...

Ja.
Zeden afdeling en kind delicten zitten apart.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
Blijf je dan tot die tijd vrij man?
Dat kan nl wel eens lang duren denk ik
Klik om te vergroten...
Ligt eraan soms met enkelband
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
Je zal maar in de cel zitten en dan een bekende Nederlander als celgenoot hebben. Maar hij zal vast beschermd wordend
Klik om te vergroten...

Ik vraag me idd af waar hij dan geplaatst word. 😅
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ali wil graag in Lelystad in de paviljoens met 5 bubbas heb ik uit zeer betrouwbare bron.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit soort zaken zijn lastig goed te behandelen, zie niet hoe je je zeker kan stellen wie de waarheid spreekt in dit soort zaken zonder concreet bewijs. Ben benieuwd wat het wordt.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ali B in tranen: 'Nooit signaal dat iets gebeurde tegen iemands zin' - https://nos.nl/l/2524193
l
lijpemanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat een verhaal hé, morgen de strafeis

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."