#1
Hebben we nauwelijks in Nederland.
Zelfs slapen in de auto mag niet geloof ik
Hebben we nauwelijks in Nederland.
Dit dus! Mijn voormalig partner werkte in de beveiliging en moest na een 12 uur nachtdienst terugrijden van Rotterdam naar Arnhem. Een micro-sleep van een halve seconde. That's all it takes. En zijn fort was het formaat van een smart nadat hij vol in de vangrail was gekomen. Puur omdat de politie op zijn raampje had getikt toen hij na zijn dienst onder zijn jas in de bestuurdersstoel een powernap wilde houden voor hij moest rijden. Dat mocht niet. Hij kon kiezen om in de cel te slapen of DIRECT te vertrekken naar huis. Gezien zijn grijze pas er vanaf hing, koos hij het tweede. Wiens schuld is dit nou precies?Zelfs slapen in de auto mag niet geloof ik
Helemaal met je eens, op het gedwongen stuk na, hier had een grens verdedigd moeten worden. Ja dat is moeilijk maar er werd geen pistool tegen het hoofd gehouden.Ongelooflijk toch, dit verhaal.
Als je erg moe bent, moet je eigenlijk niet gaan rijden.
Dit weet iedereen.
En dan als je slim bent en je jezelf niet in staat acht om te rijden en dus een dutje wilt doen, in dit geval moet doen, dan word je door die onnozelaars gedwongen om toch te gaan rijden?!
Te zot voor woorden!
Dit dus! Mijn voormalig partner werkte in de beveiliging en moest na een 12 uur nachtdienst terugrijden van Rotterdam naar Arnhem. Een micro-sleep van een halve seconde. That's all it takes. En zijn fort was het formaat van een smart nadat hij vol in de vangrail was gekomen. Puur omdat de politie op zijn raampje had getikt toen hij na zijn dienst onder zijn jas in de bestuurdersstoel een powernap wilde houden voor hij moest rijden. Dat mocht niet. Hij kon kiezen om in de cel te slapen of DIRECT te vertrekken naar huis. Gezien zijn grijze pas er vanaf hing, koos hij het tweede. Wiens schuld is dit nou precies?
To top it off; 3 weken later ontving ik de rekening voor de kosten van het vervangen van de beschadigde vangrail. 3 weken later! 1 week ervoor was zijn begrafenis. Nederland is compleet harteloos! Niemand nam verantwoordelijk. De politie niet, zijn eigen baas niet, Niemand! Had hij een lijntje speed genomen om dit te voorkomen maar was aangehouden en men was hier achtergekomen, was hij permanent zijj baan kwijt. In de cel geslapen om dit te voorkomen? Baan kwijt. En of ik âŹ1500,- wilde betalen voor schade aan publiekelijk eigendom, nadat ik nĂ©t mijn verloofde in de grond had gestopt. Letterlijk nĂ©t! Ik haat de mensheid. Oprecht.
Onvoorstelbaar zoân verhaal..Dit dus! Mijn voormalig partner werkte in de beveiliging en moest na een 12 uur nachtdienst terugrijden van Rotterdam naar Arnhem. Een micro-sleep van een halve seconde. That's all it takes. En zijn fort was het formaat van een smart nadat hij vol in de vangrail was gekomen. Puur omdat de politie op zijn raampje had getikt toen hij na zijn dienst onder zijn jas in de bestuurdersstoel een powernap wilde houden voor hij moest rijden. Dat mocht niet. Hij kon kiezen om in de cel te slapen of DIRECT te vertrekken naar huis. Gezien zijn grijze pas er vanaf hing, koos hij het tweede. Wiens schuld is dit nou precies?
To top it off; 3 weken later ontving ik de rekening voor de kosten van het vervangen van de beschadigde vangrail. 3 weken later! 1 week ervoor was zijn begrafenis. Nederland is compleet harteloos! Niemand nam verantwoordelijk. De politie niet, zijn eigen baas niet, Niemand! Had hij een lijntje speed genomen om dit te voorkomen maar was aangehouden en men was hier achtergekomen, was hij permanent zijj baan kwijt. In de cel geslapen om dit te voorkomen? Baan kwijt. En of ik âŹ1500,- wilde betalen voor schade aan publiekelijk eigendom, nadat ik nĂ©t mijn verloofde in de grond had gestopt. Letterlijk nĂ©t! Ik haat de mensheid. Oprecht.
En of ik âŹ1500,- wilde betalen voor schade aan publiekelijk eigendom,
Tsja
Hier staat het weer
Onder invloed van drugs toch gaan autorijden.
Rampspoed als gevolg.
Leerzaam helaas voor al diegenen, die denken het beter te weten en denken dat het nog wel kan.
Trieste, Triest, Triest.
Dit is een waarheid als een koe.
Als iemand zeer vermoeid is, dan is deze persoon een groot gevaar achter het stuur op de weg in het verkeer!
Hier hoor je vrijwel nooit iets over.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."