Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"op feestjes : DUBSTEP !!!! Dan denk ik aan dikke psychidelische tunes als: cotti - tamil dub Distance - night vision Of wat dikke acid house : Phonique & tigerskin - acid again , niet makkelijk te vinden maar O zo vet nummer"
"nou.. In tegenstelling tot sommigen hier: ik raad het je zeker aan! 2 jaar geleden voor het eerst zitten trippen en dat was op... Werchter! had wel maar een half tripje genomen maar de combinatie van een klein beetje visuals, beetje tijdverlies, zon , leuke muziek, veel plaats om rustig te chillen en goeie vrienden heeft me een van de beste tripjes ooit bezorgd! je loopt over de weide en je voelt je echt helemaal op woodstock Doen!"
"Lord zei: frenchcore + lsd = zalige combinatie Klik om te vergroten... Is het zeker ! Laatst illegaal raveparty ergens in n oude verlaten building met alleen maar de hardste frenchcore. Dit + LSD was een rollercoaster to heaven. Ik kreeg warempel een half ego verlies door de muziek, kon niet meer nadenken en alleen maar meebonken op de razende trein!"
"Dat m'n beste vriend zn hoofd een kilometer verder was dan zn voeten ( ruimte had op dat moment niet echt een waarde meer), hij als een lavalamp smolt en weer gevormd werd en ondertussen allemaal onbestaande kleuren aannam en zijn stem als een metaal achtig robot geluid klonk was NICE . Dat ik daarna uitgeteld op de grond tegen Het Niets aan het praten was over de 'Stroom Van Het Leven' die ik boven me zag vloeien , dingen herinnerend die nog moesten komen en totaal vergeten was dat ik uberhaupt bestond was BETER. 1 portie paddoos, eerste keer ^^ Damn"
"Misschien is dit een ontzettend dom idee, Maar misschien ook niet: In Nederland én België is er zoiets als godsdienstvrijheid. Oeroude godsdiensten zoals de Sjamanen en Druïden gebruiken al eeuwen middelen als paddo's en mogen dit dan ook wettelijk doen. Waarom worden we niet allemaal lekker sjamaan of druïde? Niet dat we daarvoor allemaal lange baarden moeten laten groeien, maar jezelf verklaren tot druïde moet in wettelijke context toch volstaan? Er bestaat niet zoiets als een officieel druïde certificaat dus niemand kan je toch wat maken? Of heb ik het echt zwààr mis"
"Ben ik nou helemaal gek of zie ik nèrgens op die goddamn Frse site een ADRES waarnaar ik die brief moet sturen??"
"DF forumregels schreef: Nogmaals, dealen en alles omtrent het handelen van drugs accepteren we NIET (ook niet in pms!). Dit zal in de meeste gevallen leiden tot een permanente ban. Klik om te vergroten... er worden dan ook geen drugs verhandelt op die site. Enkel sporen zonder enige psychoactieve inhoud. Verder wordt er op die site ook duidelijk vermeld dat de sporen enkel bedoeld zijn 'voor microscopisch onderzoek'"
"Dit was een basic beertje van mn laatste kweekje ( onder 250watt HPS, aarde) Zo zag het kweek kastje eruit Oogst van een basic beer (links) en een anesthesia (rechts) Maar voor dit soort pics raad ik je warm het wietforum.nl aan"
"Ben een dikke 2 weken geleden begonnen met kweeksetje uit de shop. Heb m goed gesoaked , geprobeerd steriel tewerk te gaan en m uiteindelijk in een kast gezet met waarschijnlijk iets te weinig licht en temperatuur.. Toen na bijna 2 weken er nog steeds niets was behalve een vies luchtje heb k de kweekset verplaatst naar een warmere plaats met meer licht. Momenteel zit er op bepaalde delen van de kweekset een snelgroeiend wit laagje mycelium ( net allemaal natte suiker ofzo), wat me een goed teken lijkt. Enkele dingen die me ongerust maken : - Bij openen van de zak is er toch echt een stank die uit de set komt - helemaal geïsoleerd aan de rand van het bakje is er een witte donzige vlek waar ik ook een soort paars/groen wolkje in kan onderscheiden. Dit kleine stukje groen is momenteel nog niet in contact met de rest. Moet ik met een steriel mesje de boel wegsnijden? Bedankt voor het snelle advies, als het setje nog goed komt post ik zeker een verslagje! Luomo"
"Nou vroeg ik me onlangs af: aangezien LSD erom bekend staat je kijk op dingen grondig te veranderen tijdens (en soms na) een trip, zou het misschien kunnen dat mensen in het autisme-spectrum die het moeilijk hebben met bepaalde verbanden te leggen ( bv: emoties en gedrag interpreteren) tijdens of na het gebruik van LSD nieuwe inzichten verwerven? Heeft iemand ervaring? En bovendien: zou het een goed idee zijn om samen met een goede vriend van me, die vorm van autisme heeft, een trip mee te maken? Uw mening!"