Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlecht idee?

Slecht idee?

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spijtig wel.. Paddo's zullen ook wel een slecht idee zijn dan of net niet? Ik sta er wel helemaal voor open, dat wel.. Heb me ook al goed ingelicht over beide tripmiddelen.
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het je niet aanraden. Probeer eerst een keer op een rustige plaats en met een kleine dosis en lees het handboek goed door. Lsd kan ook hel zijn, ik kan het weten :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou de eerste keer niet op een hele drukke plek trippen, een goa feestje buiten in de zomer wil nog wel gaan, maar drukker dan dat zou ik het niet zoeken. Mensen zijn chaos als je tript, nuchter emensen lijken vaak vastgeroest en bekrompen en mensen met drugs op anders dan LSD vaak 'erg ver heen', en pas als je veel ervaring hebt zijn die dingen echt leuk om op te zoeken. De eerste keer zou ik rustig doen, met een medium dosis en goede vrienden, dan is de kans dat het leuk is het grootst.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben begonnen met 25 mics... was net genoeg voor mij, voor een heerlijke ervaring. Niet ver weg, maar toch lekker.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
paddo's zijn niet echt een goed idee op een drukke lokatie. vooral de eerste keer trippen. Dan kan je beter met één sitter, in een rustige omgeving... achter in de tuin, in de zon, kan limonade met ijsblokjes erbij :grin: en genieten, alles over je heen laten komen, er kan je niets gebeuren, de sitter begeleid je dan, om te voorkomen dat je rare dingen gaat doen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
pilliewilly zei:
Spijtig wel.. Paddo's zullen ook wel een slecht idee zijn dan of net niet? Ik sta er wel helemaal voor open, dat wel.. Heb me ook al goed ingelicht over beide tripmiddelen.
Klik om te vergroten...

Als je persé buiten wil trippen op een openbare plek is LSD denk ik een beter idee dan paddo's, je gedachtes zijn gewoon (bij niet al te hoge dosissen) iets makkelijker te beheersen, en vaak wat helderder, dus paddo's zijn sowieso een slechter idee op een feest.
Maar.. waarom zou je niet eerst een keertje een algere dosis ergens binnen doen en daarna altijd nog een keertje ooit op een openbare drukke plek trippen? ALs je eenmaal veel ervaring hebt is het prima te doen, ik ken iemand die meer dan 30 lsd heeft genomen en gewoon midden op carnaval ging trippen, met ervaring kunnen die dingen opzich wel, maar als eerste trip is het gewoon een heel slecht idee.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#7
het gaat hier wel om het commercieelste festival van allemaalst,
niet doen
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat ik toch voor een lage dosis zal gaan. Het begin van de vakantie, het einde van mn schoolcarriere na 8 lange jaren, Eindelijk! Als ik bad ga, is het zo, maar ik heb niet zo'n schrik daarvoor. En daarvoor zal ik wss niet de kans krijgen om aan de LSD te raken=/ Daarmee.. :)
Achja ik heb wel nog enkele maanden voorbereiding he :grin:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#9
teebo zei:
het gaat hier wel om het commercieelste festival van allemaalst,
niet doen
Klik om te vergroten...

commercieel wel.. maar als ik 4dagen gratis kan gaan, ga ik er wel voor :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Of je probeert die paddo's eerst in huis, met iemand erbij die je vertrouwd... dan weet je of t geschikt is voor jou, op een feest.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#11
loadrunner zei:
Of je probeert die paddo's eerst in huis, met iemand erbij die je vertrouwd... dan weet je of t geschikt is voor jou, op een feest.
Klik om te vergroten...

Vrienden van me hebben schrik om paddo's te nemen, hoewel ze wel lekker teveel coke/speed/XTC doen.. Ze geloven de appelsienverhalen :rolleyes: Van mn vriendin mag het ook niet, ze is er tegen en is bang dat ik zal blijven 'steken'.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
als je je eigen goed voorbereid, zal je heus niet blijven steken. zeker niet na een keertje. maar zou het zeker en vast eerst op een rustige vertrouwde omgeving doen. je weet maar nooit wat er zou gebeuren, en als je dan op zo'n festival zit. ben je als de vogel voor de kat.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wil graag een keer LSD proberen, maar heb nog geen ervaring met enige tripmiddelen.. Graag zou ik het proberen met mn vriendengroep op Werchter dit jaar. Ik weet dat het nog lang is maar vraag me toch af of het KAN? Of is het niet zo slim om in die drukte te trippen voor de 1ste x?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb nooit een "bad" trip gehad, ik lag ooit eens in de slappe lach van een "enge" gedaante die ik dacht te zien. Had ervoor nightmare on elmstreet bekeken. Nog nooit zo veel lol gehad met een "horror" tripje. :grin:.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#15
niet doen. Er kunnen veel te veel onverwachte dingen gebeuren op zo'n festival, en als je niet weet wat je te wachten staat, sla je veel vlugger in paniek. als je bv iemand kwijtraakt kan het plots heel ingewikkeld zijn om simpelweg je gsm te nemen en die persoon te bellen.

Als er een nuchtere persoon bij is met ervaring die de boel wat in het oog houdt, ok, maar anders staat de avond garant voor chaos.

extra tip: rol een deel jointen op voorhand, als iedereen van je vrienden gaat trippen, lukt het gergandeerd nooit om er eentje fatsoenlijk dicht te plooien =P. ben zo eens een hele trip bezig geweest met proberen te rollen.
L
LuomoLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou.. In tegenstelling tot sommigen hier: ik raad het je zeker aan! 2 jaar geleden voor het eerst zitten trippen en dat was op... Werchter! had wel maar een half tripje genomen maar de combinatie van een klein beetje visuals, beetje tijdverlies, zon , leuke muziek, veel plaats om rustig te chillen en goeie vrienden heeft me een van de beste tripjes ooit bezorgd!
je loopt over de weide en je voelt je echt helemaal op woodstock :)
Doen!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
@ luomo, Niet iedereen heeft de zelfde gevoelens , of het geluk dat de trip zo verloopt (bij de eerste trip).
de eerste keer trippen nooit in een openbare gelegenheid, of waar veel mensen zijn.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
omg, op werchter je eerste keer?

ik zou t niet doen :/
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#19
feestjes? no way, eerste keer.
festivals? hahahahaha
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
loadrunner zei:
@ luomo, Niet iedereen heeft de zelfde gevoelens , of het geluk dat de trip zo verloopt (bij de eerste trip).
de eerste keer trippen nooit in een openbare gelegenheid, of waar veel mensen zijn.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, alleen omdat ieamdn zelf een goede ervaring had met iets een eerste keer is dat niet meteen aan te raden. Ik zou mensen ook geen hele portie hawaiiaanse paddo's aanraden bij hun eerste trip als ze 15 zijn en alleen maar 2 maanden ervaring hebben met blowen, en bij mij ging dat bijna 3 jaar geleden ook prima; een van de beste momenten van mijn leven.
Punt is: je eigen ervaringen zijn niet representief; weinig mensen kunnen hun eerste trips veel drukte of hele hoge dosissen makkelijk aan, dus is het nooit goed om zo eits aan te raden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."