#1
Ik vind het ook wat duur; ik heb dan wel nooit maya's gehad (denk ik; geen idee hoe ze eruit zien). Maar de laatste zegels die 200 ug waren die ik kocht waren maar 5 euro.. en ik vind tussen 5 en 10 euro normaal voor sterkere zegels, hoger niet.
Joe Gaetjens zei:Het is inderdaag duur, hebben er mij nog al verteld. Het probleem is gewoon dat ik op een andere manier niet aan LSD kan geraken, alleen via deze persoon.
Ik heb nu de meeste drugs al 'uitgeprobeerd' en LSD is samen met Paddo's de enigste die mij aanspreekt, de meeste van mijn kameraden gebruiken tegenwoordig Coke, vroeger XTC. Heb 't ook al aan hun gevraagd of niemand aan LSD kon geraken, maar helaas.
idd same hereMr.jiho zei:ik betaal 5euro voor een "echte" maya, maar ik zou er gerust ook 10euro voor willen betalen, dat zijn ze ZEKER waard!
Luomo zei:Idd, 12 euro is wel vrij prijzig!
Heeft iemand ervaring met panoramixen? heb er onlangs een halve gehad en was stèèvig!

Jeller zei:idd flashkop is right!flashkop zei:Lysergine die mayas zijn echt wel harder of even hard als die hartjes hoor, geloof me nou maar op dat vlak, heb ze uitvoerig getest met vrienden op de festivals en thuis, allebij![]()
En die waren echt geen 200µg, ik weet wat 200µg is en die hartjes en mayas gaan daar dik over...
Wachten op de testuitslag, ik hoop dat je versteld staat...
Trouwens wat is nou de prijs van zo'n flesJE lsd...
een halve liter kost 5000€ naar het schijnt maar dadde?
als je weet wat 200ug is zoals de meeste shiva's en alex grey's dan weet je ook wel dat je zegels van 400 ug hebt als je 2 keer zo hard aant trippend zijt als anders![]()
zommes zei:Dus we wachten gewoon op de resultaten van Lysergine & zijn maya's.
Luomo zei:Idd, 12 euro is wel vrij prijzig!
Heeft iemand ervaring met panoramixen? heb er onlangs een halve gehad en was stèèvig!


Pikachu zei:Die tweede is echt gaaf! Heb je die zelf in huis?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."