Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD -- Maya Heaven explore your universe ...

LSD -- Maya Heaven explore your universe ...

113 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het ook wat duur; ik heb dan wel nooit maya's gehad (denk ik; geen idee hoe ze eruit zien). Maar de laatste zegels die 200 ug waren die ik kocht waren maar 5 euro.. en ik vind tussen 5 en 10 euro normaal voor sterkere zegels, hoger niet.
J
Joe GaetjensLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is inderdaag duur, hebben er mij nog al verteld. Het probleem is gewoon dat ik op een andere manier niet aan LSD kan geraken, alleen via deze persoon.

Ik heb nu de meeste drugs al 'uitgeprobeerd' en LSD is samen met Paddo's de enigste die mij aanspreekt, de meeste van mijn kameraden gebruiken tegenwoordig Coke, vroeger XTC. Heb 't ook al aan hun gevraagd of niemand aan LSD kon geraken, maar helaas.
J
Joe GaetjensLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het waren er zelfs van vooraan in de 200µgram, zullen dan niet eens 'echte' Maya's geweest zijn.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Joe Gaetjens zei:
Het is inderdaag duur, hebben er mij nog al verteld. Het probleem is gewoon dat ik op een andere manier niet aan LSD kan geraken, alleen via deze persoon.

Ik heb nu de meeste drugs al 'uitgeprobeerd' en LSD is samen met Paddo's de enigste die mij aanspreekt, de meeste van mijn kameraden gebruiken tegenwoordig Coke, vroeger XTC. Heb 't ook al aan hun gevraagd of niemand aan LSD kon geraken, maar helaas.
Klik om te vergroten...

Óf koop het gewoon als je denkt dat het voor jou een buitenkans is, of ga naar een goa feestje en vraag een trippend persoon of ze nog een zegeltje voor je over hebben, meestal hebben ze dat wel, het zijn meestal goede zegels en als je een aardig iemand treft krijg je het soms zelfs voor niks.
Maar als je niet in die scene zit en de feestjes niet leuk vind is het natuurlijk ook minder aanlokkelijk er te zoeken dus in dat geval kan je het beter gewoon kopen dan ja.
L
LuomoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Panoramix

Idd, 12 euro is wel vrij prijzig!
Heeft iemand ervaring met panoramixen? heb er onlangs een halve gehad en was stèèvig!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
damn 2 zegels daarvan is echt een hoge dosis :openmouth:

echt ik schat die trips op 400 ug minstens :P

kan mij goe voorstellen da jij da dacht, want van ene ging ik ook al overdreven
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik betaal 5euro voor een "echte" maya, maar ik zou er gerust ook 10euro voor willen betalen, dat zijn ze ZEKER waard!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mr.jiho zei:
ik betaal 5euro voor een "echte" maya, maar ik zou er gerust ook 10euro voor willen betalen, dat zijn ze ZEKER waard!
Klik om te vergroten...
idd same here :)

ma nu da ik ze voor 5 heb gekocht toch nie voor 12€ hehe

panoramixen zijn idd stevig, kdenk dat die bijna even goed als mayas zijn
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Panoramix

Luomo zei:
Idd, 12 euro is wel vrij prijzig!
Heeft iemand ervaring met panoramixen? heb er onlangs een halve gehad en was stèèvig!
Klik om te vergroten...

Had er tijd terug ook een stuk of 8 van.. die waren ERG goed. Als ik het goed onthouden had wist ik op een gegeven moment van 2 zegeltjes niet meer of ik nou in een trip zat, of dat het "real-life" was, ook duurde het extreem lang en ik dacht dat ik erin zou blijven. :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
flashkop zei:
Lysergine die mayas zijn echt wel harder of even hard als die hartjes hoor, geloof me nou maar op dat vlak, heb ze uitvoerig getest met vrienden op de festivals en thuis, allebij :wink:
En die waren echt geen 200µg, ik weet wat 200µg is en die hartjes en mayas gaan daar dik over...
Wachten op de testuitslag, ik hoop dat je versteld staat...
Trouwens wat is nou de prijs van zo'n flesJE lsd...
een halve liter kost 5000€ naar het schijnt maar dadde?
Klik om te vergroten...
idd flashkop is right!

als je weet wat 200ug is zoals de meeste shiva's en alex grey's dan weet je ook wel dat je zegels van 400 ug hebt als je 2 keer zo hard aant trippend zijt als anders :wink:
Klik om te vergroten...

Hoe 'weet' jij wat 200 ug is? Dat weet je helemaal niet. Dat denk je te weten aan de hand van alle verhaaltjes die verteld zijn bij het verkopen van de LSD en het nemen daarvan.

Die bullshit moet nou toch wel een keer afgelopen zijn. Er zijn ook shiva's & greys van 150 geweest, of misschien wel van 250. Je weet uiteindelijk een vage indicatie van wat tussen de 100 & 200 ug is. Maar niet wat precies 200 ug is.

Dus we wachten gewoon op de resultaten van Lysergine & zijn maya's.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#12
zommes zei:
Dus we wachten gewoon op de resultaten van Lysergine & zijn maya's.
Klik om te vergroten...


Niet alle maya's zijn tzelfde, niet alle alex grey's, niet alle panoramixe, niet alle hoffmans...

der zijn altijd als er een goede soort trips uit is, wel andere kopiën ervan, die nopg niet eens de helft van het LSD-gehalte bevatten...

Kheb ook al een serieus verschil gemerkt tussen 2 soorten maya's... ten eerste was het karton (echt karton) van maya a veeeeel dikker en steviger dan t dik papier (dus papier) van maya b... maya a was dubbelzijdig bedrukt en groter dan maya b, die maar alngs een zijde bedrukt was... EN natuurlijk was de trip zelf van maya a wel 3-4 keer intenser dan die van maya b....

Dus het is niet zo dat als Lysergine de maya b-rommel heeft getest en blijkt dat er 200µg opzit, dat de test geldt voor alle soorten maya's...



btw: heb op festival in zwitserland gehoord dat de echte maya's (van 400µ) niet meer gemaakt worde, omda ze ietske té sterk zoude zijn... wat er van waar is weetk ik niet...
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Panoramix

Luomo zei:
Idd, 12 euro is wel vrij prijzig!
Heeft iemand ervaring met panoramixen? heb er onlangs een halve gehad en was stèèvig!
Klik om te vergroten...

Panoramix for the win!!! :stoned:

D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alle trips van boven de 350-400 zijn eigenlijk productiefoutjes. Zoveel op een zegeltje zorgt alleen maar voor ellende. Elke zegel legt een weg af naar de eindgebruiker, en een hoop verkopers willen nog wel eens overdrijven met hun specificatie. "Deze zijn 400 ug, echt hele goeie". Vervolgens heb je een keer een zegel waar echt 400 opzit, en dan ga je zo ontiegelijk hard dat het niet meer leuk is. Dit soort 'productiefoutjes' is voor ons ervaren trippers niet erg, maar ik zou een newbie geen hartje laten doen, bij wijze van spreken. Vaste gebruikers met bekende dealers hebben hier geen last van natuurlijk.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15




:hearteyes:

:wink:

:mrgreen:

:wave:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die tweede is echt gaaf! Heb je die zelf in huis? :openmouth:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De uitslag duurt 3 weken .....


:wave:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pikachu zei:
Die tweede is echt gaaf! Heb je die zelf in huis? :openmouth:
Klik om te vergroten...

das de achterkant van die eerste afbeelding :)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
He!! Ik heb mijn eerste keer lsd een van die witte zegels gehad! Nu herken ik het weer! Tof om te zien, was het alweer bijna vergeten :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
En je ging er nogal hard op he !!

Ik kan niet meer wachten over branden in je broekzak gesproken.
Ik heb 3de graads lsd verschroeingen op mijn boven been.

Nog een paar uurtjes en dan gaan de eerste Mayas op verkennning.

Het huis is omgetoverd in een Maya tempel.

Full Maya report komt er hopelijk ook snel aan.

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."