Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste LSD-muziek

Beste LSD-muziek

123 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#1
shpongle is de max onder invloed van lsd (en wiet).
liedjes die je toch moet horen
- Divine Moments of Truth
- shiva space ...
- a new way to say hooray
- floration
- fluit fruit
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#2
Shpongle
The Mystery of the Yeti
Aphex Twin
The Beatles
Jefferson Airplane
Pink Floyd
Carbon Based Lifeforms
Hallucinogen
Jimi Hendrix
The Doors
Younger Brother
Dream Theater
The Infinity Project

:wink: :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
baarsjesbewoner zei:
azgaza zei:
baarsjesbewoner zei:
Het setje wat je hebt gepost is overigens totaal niet mijn smaak, redelijk onsamenhangend, het is mij veelstedruk en een aaneenschakelingen van lelijke geluiden.

Ik denk dat ik daar trippend slecht op zou gaan.
Klik om te vergroten...

Precies de rede dat ik dus maar niet de dingen waar ik graag naar luister in een trip post (underground black metal als leviathan, urfaust, striborg, bethlehem etc., ik durf te wedden dat daar redelijk wat trippers ook bad op zouden gaan).
Klik om te vergroten...
waarom zou je het niet posten? Misschien zijn er mensen die het juist wel vet vinden, ik bedoel dat ik zijn muziek kut vind doet toch niets af van het feit dat hij er van geniet tijdens zijn trips.

Ikzelf hou ook wel van een beetje duistere muziek tijdens een trip, maar dan wel iets wat ik vet vind. Denk hierbij aan rauwe diepe techno zoals the British Murder Boys of Detroit techno.
Klik om te vergroten...

Oke dan; dingen die in mijn trips echt overweldigend waren:

Alles van Urfaust. www.myspace.com/urfaustfans voor een idee wat het is.
Bethlehem - Dictius te Necare en Dark Metal
Striborg - Trepidation

En.. wie dat aankan in een trip mag om meer tips komen vragen.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat urfaust lijkt een beetje op middeleeuwse muziek, wazige shit. Ook niet voor mij weggelegd.

@Henkfloyd : Aphex twin rules!

hier nog een plaat die ik vooral trippend vet vind:
http://www.youtube.com/watch?v=2vKkBY9GkOI
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
the one and only COSMO :grin:
en d&b is ook nog altijd wel chill.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beetje vanalles
vooral goa :)
en dan ook klassieke nummers zoals van jefferson airplane - white rabbit , the who - the acidqueen...
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeller zei:
Welke muziek is voor jou de beste onder invloed van LSD?

Ik wil hier geen genres opnoemen zoals goa, ambient of breakcore, maar liedjes, artieste, cd's of sets

ik zal al de spits afbijten met een supùisetje te posten van een kennis van mij: http://www.materiaprima.be/mixes/Ain-So ... stwalk.mp3

Geweldig setje idd ! Ik ga morgen Ain soph zien ^^

Voor de rest kan ik echt niet kiezen , het gaat van goa tot pink floyd :tongueout: .. Enkel geen metal of 'platten boenk' oid
Klik om te vergroten...
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#8
neelix - no way to leave (cd)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jamiroquai, Pendulum en The Prodigy zijn ook erg fijn op acid :hearteyes:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
Oke dan; dingen die in mijn trips echt overweldigend waren:
Alles van Urfaust. www.myspace.com/urfaustfans voor een idee wat het is.
Bethlehem - Dictius te Necare en Dark Metal
Striborg - Trepidation
En.. wie dat aankan in een trip mag om meer tips komen vragen.
Klik om te vergroten...

Eindelijk wat tegengewicht tegen al die electronische muziek!

Niet zo heel gek om op black metal te trippen, tenslotte zal een getraind (!) oor daar ook esthetiek, maar vooral symfonie in terughoren, zij het dan door de drilboor gejaagd... :)

Ik heb recentelijk Pink Floyd leren kennen. 'Dark Side...' is echt ideaal voor trips. 'Atom Heart Mother' vind ik maar niets.
En voor de rest zweer ik nog steeds bij The Doors, Jefferson Airplane, Beatles, enz

Volgende trip wilde ik overigens het klassieke repertoire aanhalen. Ik stel me zo voor wat het is om al trippend naar Wagners 'Siegfrieds Tod' te luisteren. Of ook naar Sjostakovitsj! :hearteyes:

Ik heb er overduidelijk zin in.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ErnstJünger zei:
Ik heb recentelijk Pink Floyd leren kennen. 'Dark Side...' is echt ideaal voor trips. 'Atom Heart Mother' vind ik maar niets.
Klik om te vergroten...
moet je es the final cut kopen/downloaden, schit-te-rend
ErnstJünger zei:
En voor de rest zweer ik nog steeds bij The Doors, Jefferson Airplane, Beatles, enz
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
oh en the 13th floor elevators :mrgreen: bedankt nog voor die tip
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
deep purple,
the shadows vooral het nummer Apache
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#13
*komt ie weer met zn :hearteyes: Enigma :hearteyes: *

maar dat vind ik zoiezo de geniaalste naar de klote muziek aller tijden... knappe vogel die dat nog kan veranderen :mrgreen:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hoorde m'n laatste trip ook adagio for strings - samuel barber. ook echt een prachtig nummer.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Minimal Techno vanwege de complexiteit.

Voor de rest: Full-on GOA, Techno, Industrial (EBM), Instrumental rock / Power metal, Electroclash.
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ooolldddschoooolll!!

enkele goei tripliedjes

Jaïa : Maï Maï (wa een verhaal!)

Goasia : Peace & love

California Sunshine : Rain, Wonderland, Dejà vu


En dikke mindfuck Dark mag natuurlijk ook!

(Dj Phazur ziet ier op't forum ofwa?)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
idd da ben ik :)
Jaïa - Mai Mai ook idd, al heb ik het eigenlijk nog nooit op LSD beluisterd, tis één van mijn favoriete goatrancenummers!!

echt heerlijke melodie :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb nog niet zolang gelede getript op een feesj
waar er 2 zalen ware, ene met darkpsy en ander met dnb/breakcore/core

op een darkfeestje trippen doe ik wel vaker, maar tijdens mijn piek wou ik persé eens in de andere zaal gaan kijken toen er breakcore/core (kweet nietmeer precies, excuses :tongueout:) bezig was. en amai
da was nogal intens, en mijn trip werld moeilijker stuurbaar.
kon er trouwens niet langer als 10 min blijven (als dat wel volledige 10 minuten waren, wat ik best betwijfel), thuis kan ik gerust trippend naar core etc luisteren(met plezier :rolleyes: ), maar op een vrij overbevolkt feesj + anderhalve shiva
nja dat is minder.
dus maar terug naar de darkpsy

Verder was mijn nacht tip top in orde :beer:
zalige trip gehad (shiva's), Als ik me niet vergis had phazur toen ook gedraait, (in gent, piramide)

ben nog steeds van die avond onder de indruk, ik zal binnekort moest ik nog zo'n crazy/geniaale tripke gehad hebbe op zulk feesj een tripreportje maken :wink:
Y
YoQuieroFumarLid
01-01-2024, 00:00
#19
héhé kwas ook op dat feesje en had een halfje op
niet zoveel ervaring tot nu toe met LSd en muziek,
maar ik weet nog dat ik die core zalig vond
happy tunes en keihard stampen :)
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jeller zei:
idd da ben ik :)
Jaïa - Mai Mai ook idd, al heb ik het eigenlijk nog nooit op LSD beluisterd, tis één van mijn favoriete goatrancenummers!!

echt heerlijke melodie :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Lache :mrgreen: de phazur reclame make vo zichzelf. Junkie!! :mrgreen:
Wanneer zie'k u nog is draaien, geen zin om op psychedelic te zoeken :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."