Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Begin

Het Begin

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ok ik proef altijd een koperen munt smaak in mijn mond.

:wave:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
@ stonie
Nee ik ben niet vaag :P
wilde gewoon weten hoe het voor iedereen begint :)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een papiersmaak op m'n tong van de papertrip die versterkt wordt
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
De LSD Begint altijd met een donkere schaduw die de omgeving overvalt waarna de hallucinaties in ontspringen
( de donkere schaduw gaat dan weg :P )
is dit bij jullie ook zo ?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
heb je weer op ofzo ?

je bent weer vaag ... nog flashbakcs van de DXM of niet ?


Stonie
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij mij begint het op het punt dat ik twijfel of dingen bewegen door een flashback of dat de LSD is begonnen te werken en dan komt er een punt dat ik zeker weet dat het écht beweegt en meestal binnen een half uur na dat punt trip ik al best goed.
L
LuomoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wanneer ik er eentje drop begin ik na een halfuurtje altijd mezelf de vraag te stellen: voel ik iets? merk ik wat?
Maar dan op een gegeven moment merk ik dat het al te laat ìs, ik voel het al en had het niet voelen aankomen. Gedachten beginnen ipv van A naar B , van A naar A+ naar B te gaan :grin: dingetjes trillen soms.. En ik merk dat er kleine periodes zijn die al voorbij zijn waarin ik in een soort 'tunneltje' zat waar alles nèt ff anders is..
Op dàt moment, is het showtime :mrgreen:
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb als ik lsd neem
zo het gevoel dat ik ee zure chemisch achtige adem heb
weet niet hoe ik het precies kan uitleggen

meestal heb ik ook in het begin dat ik twijfel als ik wel iets voel
maar na een half uurtje is dat gevoel allang weg en lig ik vol verbazing te kijken naar alles rondom mij :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vergat helemaal het hoofd gevoel. Vóór dat ik begin te trippen voel ik iets raars in mijn hoofd en nek, maar ik weet niet zeker of het lichter voelt of zwaarder, maar het is zeker voelbaar. Dat is voor mij het teken dat het begint te werken.
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Telefoon zei:
@ stonie
Nee ik ben niet vaag :P
wilde gewoon weten hoe het voor iedereen begint :)
Klik om te vergroten...

Ah dit verschijnsel ken ik, dit heb je ook als je ergens op een punt gaat concentreren dan wordt alles langzaam donker en dan zwart. Maar daarna boom de meest gruwelijke hallucinaties het is moeilijk om zo geconcentreerd te blijven maar wie het kan heeft de mooiste visuals die je je kan voorstellen :hearteyes: :hearteyes: .


Flinter
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
soms angsten maar die gaan al snel weg :) :beer:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
ok ik proef altijd een koperen munt smaak in mijn mond.

:wave:
Klik om te vergroten...

hee ik ook :)
en ik heb zon raar gevoel in mijn mond, alsof ik mijn wangen kapotgebeten heb, en dat ze slap door me hele mond heen flabberen.
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tintelende (zoeloe)lippen, vreemde smaak in mond, prikkelingen in vingertoppen, zwaar gevoel in ledematen, intensivering van kleur, het donkerder worden van de kamer ( schaduw?), bewegend beeld, lichaam gloeit, lachbuien, erogene zones staan op scherp, hallucinaties en diepgaande gedachten.

Is dit ongeveer de volgorde? :grin:

Of heb ik nog wat vergeten :rolleyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmm, eerst opwinding, omdat ik er zin in heb, maar na een uur is dat weer weg en krijg ik eerst een rare knoop in m'n maag. Niet misselijkmagen, maar een knoop. :wink:
Vervolgens word ik wat lichthoofdig en tegelijkertijd worden alle kleuren beetje sterker en dieper, en worden hoofden van mensen ook erg afgelijnd en de kleuren intenser.
Hierna krijg ik meestal een giechelkick, en kan ik niet stoppen met grijnzen, en dar begint opeens de hele wereld wonderbaarlijk genoeg te bewegen! :wink:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm, maar dat rare smaakje of gevoel in je mond is gewoon door die zegel, toen ik een staafje in m'n onderlip had, duwde dat metaal tegen m'n tandvlees en kreeg ik vaak een kriebelig metalige smaak in m'n mond, hetzelfde als wanneer ik een zegel op/onder mijn tong doe. Nu ik een ringetje heb, drukt dat niet meer tegen m'n tandvlees, enkel m'n lippen, en heb ik die smaak niet meer.

Iig, m'n punt is: in mijn ervaring is die sensatie van metaal in je mond hetzelfde als die zegel. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."