Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jullie ervaring met deze trip

Wat is jullie ervaring met deze trip

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er zijn dus ook zwakkere namaakvellen van en als ze oud zijn zijn ze niet zo sterk als beloofd. Ze horen 200-250 ug te zijn en die ik had heb ik dus niet getest,m aar ze zijn ge-wel-dig.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er onlangs nog zo 1 gehad en die waren vrij sterk.

Gewoon testen in centrum of zelf( halfje droppen en kijken wat het heeft).
L
LuomoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sja.. Hier geen testcentra behalve m'n tong ^^
Maar ze heten vrij goed te zijn die Hofmann 2000tjes
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nooit getest, maar ik heb ze meermaals gehad, en ze zijn in een woord fantastisch! Écht sterk, heerlijk visueel, en een halfje geeft al prima voelbare en sterke visuals.
Mijn favoriete zegels, beste die ik tot nu toe gehad heb. Elke keer to tnu toe wondersterk.

Ze zouden 200 of 250 moeten bevallen maar er zijn ook namaakvellen. Ik geloof dat ik de echte heb, want mijne zijn echt sterker dan ik ooit heb gehad buiten deze.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
als je ze niet goed bewaard zijn het na een dag al slappe flutloze papertrips geworden.

Groet

Stonie
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
als je ze niet goed bewaard zijn het na een dag al slappe flutloze papertrips geworden.

Groet

Stonie
Klik om te vergroten...

Als dat zo is is mijn bewaar methode toch best goed; zilverfolie in een leeg wietzakje. Op die manier bleven ze maanden goed.
L
LuomoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doe het precies op de zelfde manier :)
Maar is het echt zo dat de acid ZO snel verdampt??
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Nooit getest, maar ik heb ze meermaals gehad, en ze zijn in een woord fantastisch! Écht sterk, heerlijk visueel, en een halfje geeft al prima voelbare en sterke visuals.
Mijn favoriete zegels, beste die ik tot nu toe gehad heb. Elke keer to tnu toe wondersterk.

Ze zouden 200 of 250 moeten bevallen maar er zijn ook namaakvellen. Ik geloof dat ik de echte heb, want mijne zijn echt sterker dan ik ooit heb gehad buiten deze.
Klik om te vergroten...

hoe meer je ervan verwacht hoe meer het kan tegenvallen é :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
teebo zei:
hoe meer je ervan verwacht hoe meer het kan tegenvallen é :wave:
Klik om te vergroten...
En zo is het maar net ... jou LSD kan zowel zeer slap als lekker stevig zijn.
De kans dat ie sterker wordt omdat iedereen ernaar kijkt is 0%.

De LSD zal alleen maar slapper worden en slapper ....

Dus innemen maar.

Stonie
L
LuomoLid
01-01-2024, 00:00
#10
@ Azgaza

niiice ^^

Ik ga ze dit weekend ff proberen en dan geef ik wat feedback.. Wel een leuke verwachting, hoop dat ze echt zo goed zijn maar ik heb ze van m'n leveranciertje die me al jaren bevoorraadt, en nog nooit een slechte gehad.. :)
L
LuomoLid
01-01-2024, 00:00
#11
alhoewel ik wéét dat je niet zomaar op het uiterlijk van je blottertje moet afgaan vroeg ik me toch af wat jullie vinden van deze blotter :


Iemand een idee wat deze Hofmann 2000's met m'n arme geestje kunnen doen in mic's uitgedrukt? ^^

many thanks ! x
[/code]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."