Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"WTF is hippieflippen? Ik denk dat je liever paddo's en xtc appart kunt gebruiken en niet combineren, het zou wel eens slecht kunnnen aflopen... En je moet je geen zorgen maken over paddo's over de grens te brengen, daar zijn ze niet zo streng over. Een meerderjarige mag ongestraft een gebruikershoeveelheid overbrengen."
"Je kunt liever eerst met paddo's experimenteren voor je aan LSD begint. Paddo's zijn vrij mild van aard terwijl LSD je een veel diepere trip bezorgt... LSD is echt niet aan te raden voor mensen die niet zo sterk in hun schoenen staan, die kunnen een vreselijke bad trip krijgen. Probeer eerst eens paddo's om te zien of je wel klaar bent voor een psychedelische ervaring!"
"Ik vind coke stukken beter dan speed. Ik gebruik alleen speed voor te studeren omdat ik er echt alert van word enzonder moeite heel de nacht kan blijven doorgaaan met studeren. Maar als ik me eens wil amuseren gebruik ik coke daar word ik echt relaxt van en voel ik me goed. Dat komt door de serotonine die wordt afgegeven, wat je bij speed niet hebt. Ik hou ook van het verdoofd gevoel dat het je geeft. Ik vind het zalig om dan met mijn tong over mijn gehemelte te gaan. Maar 1 nadeel is dat het zo snel uitwerkt. Ik word echt gek als ik na gebruik geen weed of alcohol heb om me te kalmeren. Ik gebruik meestel nooit meer 3 keer achter elkaar om de afkick uit te stellen, heb meestal geen goesting in meer na gebruik. Dan komt bij mij alleen maar de drang om me relaxt te voelen. Voor ik ga slapen neem ik dan ook een slaappil zodat ik meteen indommel."
"Heb je die gram in 1 keer opgesnoven??? Want als het zo zit en je had redelijk spul dan is normaal dat je die reactie vertoont. Dan heb je de vorige keren gewoon brol liggen snuiven dat helemaal niet zo sterk is..."
"Ja weed heeft zeker een ander effect in combinatie met andere drugs bv: blowen op LSd en paddo's versterkt je trip en op XTc wordt je dan voor korte tijd extra happy je krijgt een UP, met Alcohol heb je inderdaad een ander gevoel van dronken zijn. Maar ik zou het niet aanraden in combinatie met coke omdat het 2 verschillende gevoelen zijn, liever die gevoelens appart dan door elkaar..."
"Bal0n zei: parapopje zei: ik zou het niet weten.. k ga t nooit proberen ook, dat spul is té verslavend.. Klik om te vergroten... Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk. Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus . Klik om te vergroten... Wat bedoel je met zonder het amfetamine effect? Bedoel je dat je spieren dan niet zo opgespannen staan, je niet op je tanden bijt of je niet zo lang kan dansen als op xtc?"
"Ik heb gisteren ook voor de eerste keer GHB gedronken. Ik heb een goede slok gedaan van een flesje cola waar behoorlijk wat in zat. IK had al 2 xtc-pillen gepakt die waren nog aan het werken. En toen begon de GHB te werken, ik moest oppeens heel zwaar ademen alsof ik een lucht tekort had ben toen ff naar buiten gegaan. Daar is het een beetje beter geworden maar ik had het echt warm in men borst. Voor de rest was ik aan het flashen in mijn kopie maar niet lichamelijk. Ik was dus niet opgepepd. Het was leuk om te proberen maar ik hou het toch maar bij mijn xtc-pilletjes. GHB gaf me maar een raar gevoeltje."
"Is het de rage om xtc te nemen langst elk gaatje van je lichaam?"
"Ik ben geen expert maar ik zou het afraden van te snuiven. Het spul komt toch in je maag terecht nadat het je neus gepasseerd is en je het doorslikt. En ik denk dat het wel vrij schadelijk is voor je neusbeentje en je neusslijmvlies kan uitdrogen wat heel lastig kan zijn dan zit je met vreselijke hoofdpijn. Na een aantal keren snuiven kan je neus al serieus toegetakeld zijn terwijl je maag bij wijze van spreken wel tegen een stootje kan."
"Het hangt inderdaad van jezelf af. Mensen die aanleg hebben tot depressies zullen zich de dag erna nooit echt goed voelen, k kan ervan meespreken. De dag erna ben ik moe en heb geen zin om dingen te doen. IK zit dan meestal op café in een hoekje jointjes te draaien en nadenken over vanalles en nog wat. Ook heb ik geen zin om met mensen te praten en heb ik het gevoel van "gisteren leek alles intressanter"."