Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is er zo leuk aan sos?

Wat is er zo leuk aan sos?

37 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#1
zaterdag de 22ste was dag geloof ik, voor de eerste keer Echt Echt soS gedaan.
wel een paar keer een lijntje of zoww maar nooit echt een avond op de soSa.
duzz ik redelijke Pep/speed gebruiker haal een gram sos, bij een marrokaan die gaste hebbe altijd dat soort matriaal, deze gast ken ik wel duzz zit wel goed.
ik hem gebelt doe me een gram, ergens afgesproken (het standaart gesprek). ik er heen gereden komtie daar aan met een rots blok, nou ik denk
1,5 a 1,8 gr mooi brokske. hij zo jah doe maar 20,- snel het geld gegeven en weg gegaan voor hij zig bedacht natuurlijk. hoefde savond niet te rijden denk naja mar is lkkr op de sos :P ,vanavond. ik thuis aan gekome dikke lijn gelecht. om 2300 weg gereden in de wagen ook ff eentje gelecht. me keel helemaal bevroren leek het wel kk vaag. naja om 4 was alles op voelde me wel zeer zeer ok. maar om dit nu elke week te doen, mm neej speed is wel slechter maar veel goed koper , ten zijn ik iedere keer bijna 2 gram krijg voor 20 euries alleen sprak hem van daag hij zo jah ik heb je wel flink gematst kerel. maar het is idd heel wat anders als je het gevoel van speed kent en gewent bent. togg maar weer op de speed aan komende week stuk leuker voor me portomonee.


Greets Tha Doc :hearteyes:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind coke snuiven echt irritant. Kun je beter een heel klein lijntje pep nemen ipv coke.
Je hebt heel even de up bij coke, zakt supersnel weg. En wat over blijft is een vervelend opgefokt rotgevoel omdat je er weer één moet. En als je het met een groepje doet, zit iedereen elkaar aan te kijken, met z'n benen wiebelend, wie de volgende gaat weg leggen. Nou wat gezellig...
En als er dan één van het groepje naar de wc gaat, wordt ie gewantrouwd, want moet ie wel echt pissen?? Of gaat ie er stiekum 1 nemen.

Echt rotspul. Ik word er persoonlijk ook een beetje teruggetrokken van. Als ik een lijntje coke op heb, moet iemand me echt geen schouderklopje geven ofzo. Dan wil ik met rust gelaten worden. Dus ook niet gezellig.
Wat wel weer lekker is, als je zat bent en dan een klein lijntje. Dan werkt die drank ook nog een beetje.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lana zei:
Wat wel weer lekker is, als je zat bent en dan een klein lijntje. Dan werkt die drank ook nog een beetje.
Klik om te vergroten...

idd,alleen ik drink nog amper......
vroeger begon ik eerst met drinken en later pas een lijntje.......
nu begin ik eerst met sos en naar 2 lijntjes moet ik echt alcohol hebben om te kalmeren........
sos zonder alcohol kan ik niet hebben dan ga ik veel te hard,word helemaal para.......
maar waar vroeger een hele liter bacardie op een avond opging,drink ik nu alleen nog 2 blikjes baco......
en dat scheelt aanzienelijk in mijn kater de volgende dag.......
alleen op sos heb ik ook geen last van een kater de volgende dag,ik ben alleen een paar dagen flink moe door slaap gebrek :openmouth: :openmouth:
maar echt brak ben ik nog maar heel af en toe
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat als je een speed gebruiker bent je vrij weinig merkt van de sos. Pep heeft een veel agressievere werking dan coke, dus wanneer je coke pakt heb je het idee dat je niks voelt. Ik vind het in ieder geval mijn geld ook niet waard.
F
Fucking MadnessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vind coke ook geen bal aan...merk er niet zo gek van. Dus vind het zonde van me geld.
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat ik niet snap is.. coke..en speed.. zijn allebij meest bekend in snuifvorm.. heb zelf 1 of 2 keer coke gedaan... beetje verdooft.. maah vond er geen bal aan..voor me geld.. k ben nu met coke maah gestopt..
hoor verhalen van mensen..die t 1 keer te veel doen..e nt dan zow lekker vinden... k he zelf die drang bij coke nog niej gelukkig... zou kapot gaan aan de kosten..

Coke en speed... prikkelen tog allebij het zelfde ? centrale zenuwstelsel..

maah hebben allebij iets andere werkingen?
a
anneunknownLid
01-01-2024, 00:00
#7
t grote verschil tussen pep en coke is dat je van speed enorm onrustig en gespannen(paranoia) kan worden. bij coke is dat niet t geval(tenzij t versneden is met amfitamine pep dus. wat regelmatig gebeurt) t voordeel lijkt natuurlijk de prijs en je hebt er ook nog eens veel minder van nodig, t nadeel merk je de volgende dag(en) wel, omdat je niet kan slapen ben je vervolgens helemaal naar de klote terwijl bij coke je na je laatste lijntje t liefst naar bed wil en meestal heerlijk kan slapen.Dat is tevens t linke van coke want je voelt je lekker dus je wil niet slapen je wil meer!!
En dat is t begin van t eind, dan blijf je t halen zolang als je eraan kan komen met als gevolg dat je je volledige maandsalaris in1.5 dag naar binnen snuift terwijl je na je eerste twee halfjes eigenlijk al niet echt veel effect meer voelde. En uiteindelijk ist toch n keer op KUT HE?
e
e-ThomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Zow leuk aan Sos?

GabberFreak17 zei:
Coke en speed... prikkelen tog allebij het zelfde ? centrale zenuwstelsel..

maah hebben allebij iets andere werkingen?
Klik om te vergroten...

gabber: je hebt gelijk. eenvoudigweg gezegd werken ze allebei in op dezelfde neurotransmitter nl. dopamine (naast ook nog (nor)adrenaline en in mindere mate serotonine)
verschil is dat bij de speed de dopa (en de andere) na afgifte opnieuw wordt opgenomen, gerecycled wordt en terug afgegeven....coke zorgt ook voor de afgifte van dopa maar deze wordt niet heropgenomen maar afgebroken
vandaar dat coke veel minder lang werkt dan pep
toch vind ik dat coke beter voelt dan speed...iemand enig idee hoe dat komt?
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#9
denk dat het komt..omdat als j speed doet.. je er meteen 24 uur zoet mee bent..en bij coke.. j kan zegge ja ga nu ff 1 of 2 uurtjes zitte en dan lekker slapen..en bent rustig..iets wat bij speed niet zo is..al hou ik wel van een beetje totale vage onrust:P
M
MackenzieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoi!

Bij ieder mens verschillend blijkbaar... want kunnen slapen van coke ken ik niet. Daar kun je toch ook zo'n 60 uur mee zoet zijn. 100% zeker dat er geen amphetaminen in zit.

Met name is stoppen moeilijk omdat je dan zo ontzettend ellendig voelt bij de uitwerking. Of totaal niet herkenbaar?
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Verkankert van de sos? Nee dat kan ik me niet herinneren...

Speed, oh ja, daar was ik een partij goed van naar de klote! Tot dagen erna, niet alleen lichamelijk me ellendig voelen maar ook emotioneel goed naar de kanker, dus daar kapte ik al vrij rap mee... Ook t snuiven van de speed vond ik een bijzonder onprettige ervaring, branden tot t verrekt en man wat is die zooi goor! T kwam maar zelde voor dat ik geen braak neigingen had. Dan bleef de zooi ook nog in je neus hangen, krijgt n loopneus, haalt je neus op en... :kots:

Coke vond ik op zich wel lekker, verdovend gevoel en mezelf nog 100% onder controlle hebben, gewoon lekker kunnen slapen en als herboren opstaan de dag erna. T enige is dat je om t hlf uur blijft snuiven, of je nu een sleutelpuntje neemt of n lijn op een CD hoesje van de linker onderhoek tot de rechter bovenhoek (lijntje van ongeveer 17 cm) per neusgat.... Oh ja, en ik vond t ook niet zo smerig als speed, en t brande mn neus niet zo onwijs naar de klote. Toegegeven, ik geef mn 25 euro liever uit voor een stapel schijven als voor n halfje coke.

Dat is mijn ervaring ermee iig...
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#12
mmz, ben ik dan 1 van de weinige coke-liefhebbers hier??

Wat hierboven staat klopt allemaal wel redelijk voor zover ik daarover kan oordelen (ben geen natuurwetenschapper, maar kijk er wel eens docu's e.d. over). Coke vind ik veel relaxter omdat het zoals gezegd, veel fijner in gebruik is, lekker smaakje, in vergelijking tot het waspoeder wat met ook wel speed noemt (ik stoot nu enkele mensen hier tegen het hoofd hehe :grin: )

Bij coke heb ik op één of andere manier een fijnere relaxtere rush dan bij speed, ook al werkt het minder lang en is het relatief tig keer zo duur. tsjaa en het hoe en waarom daarvan precies....lastig materie En wat hier ook al wordt gezegd, volgende dag is het relaxter, weinig last van de kaken e.d. Heb voor mezelf de komende tijd speed afgezworen en besloten op de goede momenten lekker aan de sos te gaan...
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#13
sex drugs bitches and ho's, pimpin rides and coke in my nose!
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmm paar keer coke gedaan vond het ook nooit.. maar 1 keer mijn laatste keer, toen was het zo goed gevallen eerste keer dat ik echt de coke zo goed voelde. Dat gevoel was wel werkelijk waar zo geweldig! Maar al die andere keren heb ik me nooit zo gevoeld vreemd, maar die keer had ik dan wel een super dikke lijn en dat was wel echt relaxt :)
daarna niet meer gedaan nou ja 1 puntje om te nuchteren. Maar ik hoef het niet te verslavend!
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#15
tjah zkr verslavend.. merk bijvoorbeeld als j het geld ervoor hebt en je nummers hebt om het te halen je t makkelijk gaat hale.. mja merk bijvoorbeeld oowk als k de nummers sirieus wis en ik de mensen vermijd die het doen en er probeer er niet aan te denken het na een tijd steeds beter gaat en je er steedsm inder verlangens naar hebt:) gaat allemaal zo goed zolang je zelf maar wilt:)
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#16
De eerste paar lijntjes merkte ik niet veel van, maar aangezien ik hier veel lees op dit forum wist ik dat dit vaak voorkomt dus ik probeerde het wat vaker. Nu gebruik ik het ongeveer elk weekend en voel ik me echt super relaxed, het vreet wel je geld op.

Het irritantste van sos vind ik (afgezien van de verslavende werking) dat het zo moeilijk te beware is. Ik had bijvoorbeeld vorige week zaterdag na uitgaan nog 3 kwart gram over, en ik dacht toen ik thuis was "ik neem nog 1 lijntje en dan ga ik slapen", na dat ene lijntje dacht ik "nou nog eentje dan, daarna ECHT slapen" en dat ging de HELE nacht zo door totdat ik gewoon helemaal in me eentje alles op had gesnoven, dat is echt zo kut!
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#17
coke is relaxed als je flink zat bent, ben je een stuk helderder maar nog steeds zat :mrgreen:

only coke sucks!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Frenky zei:
De eerste paar lijntjes merkte ik niet veel van, maar aangezien ik hier veel lees op dit forum wist ik dat dit vaak voorkomt dus ik probeerde het wat vaker. Nu gebruik ik het ongeveer elk weekend en voel ik me echt super relaxed, het vreet wel je geld op.

Het irritantste van sos vind ik (afgezien van de verslavende werking) dat het zo moeilijk te beware is. Ik had bijvoorbeeld vorige week zaterdag na uitgaan nog 3 kwart gram over, en ik dacht toen ik thuis was "ik neem nog 1 lijntje en dan ga ik slapen", na dat ene lijntje dacht ik "nou nog eentje dan, daarna ECHT slapen" en dat ging de HELE nacht zo door totdat ik gewoon helemaal in me eentje alles op had gesnoven, dat is echt zo kut!
Klik om te vergroten...

dat is toch de verslavende werking :wink:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#19
praat me er niet over dat heb ik dagelijks

tot dat het op is dan breekt de pleuris los
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bal0n zei:
Frenky zei:
De eerste paar lijntjes merkte ik niet veel van, maar aangezien ik hier veel lees op dit forum wist ik dat dit vaak voorkomt dus ik probeerde het wat vaker. Nu gebruik ik het ongeveer elk weekend en voel ik me echt super relaxed, het vreet wel je geld op.

Het irritantste van sos vind ik (afgezien van de verslavende werking) dat het zo moeilijk te beware is. Ik had bijvoorbeeld vorige week zaterdag na uitgaan nog 3 kwart gram over, en ik dacht toen ik thuis was "ik neem nog 1 lijntje en dan ga ik slapen", na dat ene lijntje dacht ik "nou nog eentje dan, daarna ECHT slapen" en dat ging de HELE nacht zo door totdat ik gewoon helemaal in me eentje alles op had gesnoven, dat is echt zo kut!
Klik om te vergroten...

dat is toch de verslavende werking :wink:
Klik om te vergroten...

Haha ja, heb mijn post net nog een keer door gelezen en ja beetje gek wat ik zei :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."