#1
zaterdag de 22ste was dag geloof ik, voor de eerste keer Echt Echt soS gedaan.
wel een paar keer een lijntje of zoww maar nooit echt een avond op de soSa.
duzz ik redelijke Pep/speed gebruiker haal een gram sos, bij een marrokaan die gaste hebbe altijd dat soort matriaal, deze gast ken ik wel duzz zit wel goed.
ik hem gebelt doe me een gram, ergens afgesproken (het standaart gesprek). ik er heen gereden komtie daar aan met een rots blok, nou ik denk
1,5 a 1,8 gr mooi brokske. hij zo jah doe maar 20,- snel het geld gegeven en weg gegaan voor hij zig bedacht natuurlijk. hoefde savond niet te rijden denk naja mar is lkkr op de sos :P ,vanavond. ik thuis aan gekome dikke lijn gelecht. om 2300 weg gereden in de wagen ook ff eentje gelecht. me keel helemaal bevroren leek het wel kk vaag. naja om 4 was alles op voelde me wel zeer zeer ok. maar om dit nu elke week te doen, mm neej speed is wel slechter maar veel goed koper , ten zijn ik iedere keer bijna 2 gram krijg voor 20 euries alleen sprak hem van daag hij zo jah ik heb je wel flink gematst kerel. maar het is idd heel wat anders als je het gevoel van speed kent en gewent bent. togg maar weer op de speed aan komende week stuk leuker voor me portomonee.
Greets Tha Doc![:hearteyes:]()
wel een paar keer een lijntje of zoww maar nooit echt een avond op de soSa.
duzz ik redelijke Pep/speed gebruiker haal een gram sos, bij een marrokaan die gaste hebbe altijd dat soort matriaal, deze gast ken ik wel duzz zit wel goed.
ik hem gebelt doe me een gram, ergens afgesproken (het standaart gesprek). ik er heen gereden komtie daar aan met een rots blok, nou ik denk
1,5 a 1,8 gr mooi brokske. hij zo jah doe maar 20,- snel het geld gegeven en weg gegaan voor hij zig bedacht natuurlijk. hoefde savond niet te rijden denk naja mar is lkkr op de sos :P ,vanavond. ik thuis aan gekome dikke lijn gelecht. om 2300 weg gereden in de wagen ook ff eentje gelecht. me keel helemaal bevroren leek het wel kk vaag. naja om 4 was alles op voelde me wel zeer zeer ok. maar om dit nu elke week te doen, mm neej speed is wel slechter maar veel goed koper , ten zijn ik iedere keer bijna 2 gram krijg voor 20 euries alleen sprak hem van daag hij zo jah ik heb je wel flink gematst kerel. maar het is idd heel wat anders als je het gevoel van speed kent en gewent bent. togg maar weer op de speed aan komende week stuk leuker voor me portomonee.
Greets Tha Doc