Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje

vraagje

17 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik deed de restjes altijd op me lippe, dan een peukje roken is heel relaxed \\e/
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flashing Moments zei:
zodra je coke je tong raakt begin je te hallicuneren en komen er allmeaal roze olifantjes om je heendansen
Klik om te vergroten...
bij mij zagen die olifanten blauw
echt keihard getript
coke is het beste tripspul da ik ooit gehad heb :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
t
topmanockieLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb wel eens gehoord van mensen dat ze een beetje coke op hun tong leggen en dat daardoor hun tong verdoofd aanvoelt ,nou zegge ze da dat een prettig gevoel is maaaar ga je er oowk van spacen of kan je beter gwoon een lijn neme ? iemand ervaring hiermee ? of is het gewoon gelul ??
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#4
achter iedere lijn lik ik vaak aan m'n bankkaart of aan de cd hoes/spiegel of wrijf de overgebleve coke aan m'n tandvlees, verdoofd idd en is wel een leuk gevoel
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
spacen van sos :confused:
Ik denk dat je beter wat anders kan pakken.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
je gaat ook niet spacen van een lijn. goeie combo tussen spacen en energiekick is mdma=xtc.
t
topmanockieLid
01-01-2024, 00:00
#7
oke danke (niet nuchter zijn noemen we hier altijd space )

vanaavond ook eens proberen beetje coke op mn tandvlees :mrgreen:

nog een vraagje wat vinden jullie luek om te doen na een lekkere lijn ?
:wave:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
topmanockie zei:
ik heb wel eens gehoord van mensen dat ze een beetje coke op hun tong leggen en dat daardoor hun tong verdoofd aanvoelt ,nou zegge ze da dat een prettig gevoel is maaaar ga je er oowk van spacen of kan je beter gwoon een lijn neme ? iemand ervaring hiermee ? of is het gewoon gelul ??
Klik om te vergroten...
Je tong verdooft idd maar je gaat er niet van spacen.
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#9
zodra je coke je tong raakt begin je te hallicuneren en komen er allmeaal roze olifantjes om je heendansen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je dat echt hebt meegemaakt raadt ik je aan van alle drugs weg te blijven.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
:confused: vreemd ik zie meestal nijlpaarden
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#12
schranziewanzie zei:
Flashing Moments zei:
zodra je coke je tong raakt begin je te hallicuneren en komen er allmeaal roze olifantjes om je heendansen
Klik om te vergroten...
bij mij zagen die olifanten blauw
echt keihard getript
coke is het beste tripspul da ik ooit gehad heb :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin:
ja standaard hé van die olifantjes, dat heb je altijd als je coke op je tong legt
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mensen blijf een beetje on-topic, ook als er al een antwoord is gegeven op de vraag, thank you!
K
KooklijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
topmanockie zei:
ik heb wel eens gehoord van mensen dat ze een beetje coke op hun tong leggen en dat daardoor hun tong verdoofd aanvoelt ,nou zegge ze da dat een prettig gevoel is maaaar ga je er oowk van spacen of kan je beter gwoon een lijn neme ? iemand ervaring hiermee ? of is het gewoon gelul ??
Klik om te vergroten...

Ik weet natuurlijk niet wat anderen ervaren. Maar een beetje coke op de tongleggen kan wel een wat verdoofd gevoel geven, maar ik kan niet zeggen, dat ik dat als bijzonder ervaar. Ik rook coke uit een pijpje, en dan krijg je ook een beetje verdoofd gevoel in de mond. En over het spacen van coke, heb ik nog nooit van gehoord. Maar iedereen ervaart de dingen anders.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#15
ik deed dat ook altijd, het restje dat op de spiegel blijft liggen of aan mijn mesje bleef hangen wreef ik dan om mijn tandvlees voor 't verdovend effect. Ik vond dat best aangenaam trouwens :P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind het verdovende sowieso het enige lekkere gevoel van die hele coke, maar om daar nou zo veel geld voor weg te leggen :tongueout:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mac... zei:
Ik vind het verdovende sowieso het enige lekkere gevoel van die hele coke, maar om daar nou zo veel geld voor weg te leggen :tongueout:
Klik om te vergroten...
dat is een teken dat je nog net niet ver genoeg zat om de drug te apprecieren(wat goed is hé)
ben ook blij dak er vanaf ben nu :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Weet je wat het is?
Ik heb echt wel een paar keer sos gehad en iedere keer mis ik gewoon de werking van wat pep wel heeft. Ik zal sos ook nooit kunnen appreciëren, omdat het voor mij gewoon te mild is. Ik zal er dus (gelukkig) ook nooit klaar voor zijn, denk ik. Ga sowieso geen geld uitgeven aan iets wat bji mij niet werkt, dus koop ook echt nooit meer een lijn sos.

De enige keer dat ik sos echt lekker vind is wanneer ik een beetje te veel pep heb gehad en flink pijn begin te krijgen aan mijn kaken. Dan helpt een lijntje sos wel enigszins om ff mijn spieren te ontspannen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."