#1
Ik vind ze echt te ranzig, ik durf ze al niet aan te raken en als ik ze opeet in een beker cup-a-soup champignon moet ik voortdurend kokhalzen. Het is echt een gevecht om ze niet uit te kotsen. Maar toch heb ik het er nog wel een keer voor over. Hopelijk heb ik de volgende keer geen bad trip. Doe het alleen nog met mensen die ik heel goed ken in een vertrouwde omgeving. En het liefst niet in mijn eigen huis, als het afgelopen is is je huis net een slagveld. De laatste keer bij een vriendin hebben ze alle kasten leeggehaald ze dachten dat er tunnels achter in de kasten waren.
Zoiets al meegemaakt??
Zoiets al meegemaakt??
ik vind verse niet te vreten al dat vocht erin om van te
, maar gedroogde vind ik net naar tabak smaken en dat vind ik niet vies ik douw gewoon een portie gedroogde hawaiïaanse in de wang en dan steeds stukjes kauwen, ik heb het dan ook meestal een half uur in de mond voordat ik het daadwerkelijk doorslik. En dat werkt als een nieuwe.