#1
Hallo Mensjuh
Zal ff een kleine inleiding geven,
Ongeveer een half jaar geleden begon ik met het gebruik van Xtc/speed/coke Veel combi.. om de ervaringen te weten,
Hoop leuke ervaringen ermee gehad.. zodoende de laatste maanden is het grotendeels alleen maar speed, hoop over gelezen hoop problemen en rare ervaringen mee gemaakt,
maar me gebruik is vind ik uitgelopen tot een gewoonte vaak niet elke dag.
maar soms gewoon door de weeks in de vakantie,
Heb me eigenlijk nooit echt aan de tussenpozen gehouden met het gebruik van drugs, vaak elk weekend gebruiken. soms zelfs vaker 2 keer in de week of zelfs een heel weekend,
Zelf me de ilusie in gehouden ik in het begin verslaaft was, dit is op een begeve moment gewoon weer minder geworden en ik dacht dit zit tussen je oren !?
vele vrienden hebben voor een langere periode drugs even verbannen dan sirieus voor langere periode,
heb mezelf nu voorgenomen om een tijdje echt te minderen, Combi drugs ben ik zowiso al mee gestopt.. om dat 2 x zo slopend is al engel,
en de dosis die ik gebruikte werd gelukkig ook steeds bedachter.
Maar gebruik van speed staat er om bekend het depresies uitlokt Waar ik gelukkig niet zo heel erg last meer van heb, gewoon jezelf erop instellen,
niet teveel nadenken ( Op ADvies Van Mac)!
Maar ik weet dat me gebruik van half jaar wekelijks gewoon best slopend is geweest, en heb meerdere informatie sites bezocht en heb volgensmij kwa klachten nog geluk gehad,
-| Ontkalking Nagels die raar vormig worden slecht aangroeien,
-| Slecht dingen onthouden, Geen besef van tijd en dag het is,( heb al tijd vakantie weet niet of dit er iets mee te maken heeft)
-| ingevallen hoofd, door veelmatige opwekkende drugs, natuurlijke volume is uit de war gebracht,
-| De laatste Klacht.. ook de rede dat ik me een tijd ga rustig houden met drugs, en een tijd me hersenen toch een beetje het ouwe ritme wil laten krijgen ( Zonder SSRI's Remmers Of Antidepresiva of die shit)
Vaak onbenulige angstaanvallen in het donker en deze waren in nuchtere
toestand!, Speed gebruiken, snel een opgefokt en angstig gevoel, Maar dan extreem, In het begin vervormende stemmen, die nu oplopen in trippen al heel snel, in het donker een hele voorstelling zien aan rare dingen, maar het raarste wat ik voorheen deed.. het isn iet echt nergeer dit, maar nu overwint de angst, ( Tengevolge Te weinig Dopamine Wat ook in verband staat met shiforeen ( sorry spellingsfouten) Eeen ziekje je angstig bent en al gauw de kuren hebt die speed met zich mee brengt, kwa angsten
Tijd gewoon de klachten kunnen drukken met grote nachtrust maar na veel nadenken en informatie lijkt het me toch maar eens slim de advieze van mede gebruikers op te volgen
,, Balon j advieseerde me al eerder is een . achter de drugs te zette, dit ben ik nog niet van plan,,, Wil een gedurende tijd gewoon t iets meer richten op blowen en drank. MATIG,,, anders belemert het herstel van me dopamine+ Serotoine Systeem JAJA leer nog wellis wat, mjah
dit herstel,, hoelang gaat dit ongeveer duren zonder medicatie en met stopzetting van alle drugs,, behalve matig blowen en matig drank gebruik? en goeie eetgewoonte en me meer op sport richten, zodat ik daarna kan genieten van leuke drugs.. met goeie disipline en de voorgestelde tussenpozen?.
heel erg bedankt mensjes!,, trouwens echt een goed forum dit,, hoop dat ik er nu ook iets aan heb goeie adviezen,,.![:)]()

Zal ff een kleine inleiding geven,
Ongeveer een half jaar geleden begon ik met het gebruik van Xtc/speed/coke Veel combi.. om de ervaringen te weten,
Hoop leuke ervaringen ermee gehad.. zodoende de laatste maanden is het grotendeels alleen maar speed, hoop over gelezen hoop problemen en rare ervaringen mee gemaakt,
maar me gebruik is vind ik uitgelopen tot een gewoonte vaak niet elke dag.
maar soms gewoon door de weeks in de vakantie,
Heb me eigenlijk nooit echt aan de tussenpozen gehouden met het gebruik van drugs, vaak elk weekend gebruiken. soms zelfs vaker 2 keer in de week of zelfs een heel weekend,
Zelf me de ilusie in gehouden ik in het begin verslaaft was, dit is op een begeve moment gewoon weer minder geworden en ik dacht dit zit tussen je oren !?
vele vrienden hebben voor een langere periode drugs even verbannen dan sirieus voor langere periode,
heb mezelf nu voorgenomen om een tijdje echt te minderen, Combi drugs ben ik zowiso al mee gestopt.. om dat 2 x zo slopend is al engel,
en de dosis die ik gebruikte werd gelukkig ook steeds bedachter.
Maar gebruik van speed staat er om bekend het depresies uitlokt Waar ik gelukkig niet zo heel erg last meer van heb, gewoon jezelf erop instellen,
niet teveel nadenken ( Op ADvies Van Mac)!
Maar ik weet dat me gebruik van half jaar wekelijks gewoon best slopend is geweest, en heb meerdere informatie sites bezocht en heb volgensmij kwa klachten nog geluk gehad,
-| Ontkalking Nagels die raar vormig worden slecht aangroeien,
-| Slecht dingen onthouden, Geen besef van tijd en dag het is,( heb al tijd vakantie weet niet of dit er iets mee te maken heeft)
-| ingevallen hoofd, door veelmatige opwekkende drugs, natuurlijke volume is uit de war gebracht,
-| De laatste Klacht.. ook de rede dat ik me een tijd ga rustig houden met drugs, en een tijd me hersenen toch een beetje het ouwe ritme wil laten krijgen ( Zonder SSRI's Remmers Of Antidepresiva of die shit)
Vaak onbenulige angstaanvallen in het donker en deze waren in nuchtere
toestand!, Speed gebruiken, snel een opgefokt en angstig gevoel, Maar dan extreem, In het begin vervormende stemmen, die nu oplopen in trippen al heel snel, in het donker een hele voorstelling zien aan rare dingen, maar het raarste wat ik voorheen deed.. het isn iet echt nergeer dit, maar nu overwint de angst, ( Tengevolge Te weinig Dopamine Wat ook in verband staat met shiforeen ( sorry spellingsfouten) Eeen ziekje je angstig bent en al gauw de kuren hebt die speed met zich mee brengt, kwa angsten
Tijd gewoon de klachten kunnen drukken met grote nachtrust maar na veel nadenken en informatie lijkt het me toch maar eens slim de advieze van mede gebruikers op te volgen
dit herstel,, hoelang gaat dit ongeveer duren zonder medicatie en met stopzetting van alle drugs,, behalve matig blowen en matig drank gebruik? en goeie eetgewoonte en me meer op sport richten, zodat ik daarna kan genieten van leuke drugs.. met goeie disipline en de voorgestelde tussenpozen?.
heel erg bedankt mensjes!,, trouwens echt een goed forum dit,, hoop dat ik er nu ook iets aan heb goeie adviezen,,.

