Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFeiten Op Een Rijtje.. Eventuele Adviezen?

Feiten Op Een Rijtje.. Eventuele Adviezen?

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo Mensjuh
Zal ff een kleine inleiding geven,
Ongeveer een half jaar geleden begon ik met het gebruik van Xtc/speed/coke Veel combi.. om de ervaringen te weten,

Hoop leuke ervaringen ermee gehad.. zodoende de laatste maanden is het grotendeels alleen maar speed, hoop over gelezen hoop problemen en rare ervaringen mee gemaakt,

maar me gebruik is vind ik uitgelopen tot een gewoonte vaak niet elke dag.
maar soms gewoon door de weeks in de vakantie,
Heb me eigenlijk nooit echt aan de tussenpozen gehouden met het gebruik van drugs, vaak elk weekend gebruiken. soms zelfs vaker 2 keer in de week of zelfs een heel weekend,
Zelf me de ilusie in gehouden ik in het begin verslaaft was, dit is op een begeve moment gewoon weer minder geworden en ik dacht dit zit tussen je oren !?
vele vrienden hebben voor een langere periode drugs even verbannen dan sirieus voor langere periode,

heb mezelf nu voorgenomen om een tijdje echt te minderen, Combi drugs ben ik zowiso al mee gestopt.. om dat 2 x zo slopend is al engel,
en de dosis die ik gebruikte werd gelukkig ook steeds bedachter.

Maar gebruik van speed staat er om bekend het depresies uitlokt Waar ik gelukkig niet zo heel erg last meer van heb, gewoon jezelf erop instellen,
niet teveel nadenken ( Op ADvies Van Mac)!:) :)

Maar ik weet dat me gebruik van half jaar wekelijks gewoon best slopend is geweest, en heb meerdere informatie sites bezocht en heb volgensmij kwa klachten nog geluk gehad,
-| Ontkalking Nagels die raar vormig worden slecht aangroeien,
-| Slecht dingen onthouden, Geen besef van tijd en dag het is,( heb al tijd vakantie weet niet of dit er iets mee te maken heeft)
-| ingevallen hoofd, door veelmatige opwekkende drugs, natuurlijke volume is uit de war gebracht,
-| De laatste Klacht.. ook de rede dat ik me een tijd ga rustig houden met drugs, en een tijd me hersenen toch een beetje het ouwe ritme wil laten krijgen ( Zonder SSRI's Remmers Of Antidepresiva of die shit)
Vaak onbenulige angstaanvallen in het donker en deze waren in nuchtere
toestand!, Speed gebruiken, snel een opgefokt en angstig gevoel, Maar dan extreem, In het begin vervormende stemmen, die nu oplopen in trippen al heel snel, in het donker een hele voorstelling zien aan rare dingen, maar het raarste wat ik voorheen deed.. het isn iet echt nergeer dit, maar nu overwint de angst, ( Tengevolge Te weinig Dopamine Wat ook in verband staat met shiforeen ( sorry spellingsfouten) Eeen ziekje je angstig bent en al gauw de kuren hebt die speed met zich mee brengt, kwa angsten
Tijd gewoon de klachten kunnen drukken met grote nachtrust maar na veel nadenken en informatie lijkt het me toch maar eens slim de advieze van mede gebruikers op te volgen:),, Balon j advieseerde me al eerder is een . achter de drugs te zette, dit ben ik nog niet van plan,,, Wil een gedurende tijd gewoon t iets meer richten op blowen en drank. MATIG,,, anders belemert het herstel van me dopamine+ Serotoine Systeem JAJA leer nog wellis wat, mjah
dit herstel,, hoelang gaat dit ongeveer duren zonder medicatie en met stopzetting van alle drugs,, behalve matig blowen en matig drank gebruik? en goeie eetgewoonte en me meer op sport richten, zodat ik daarna kan genieten van leuke drugs.. met goeie disipline en de voorgestelde tussenpozen?.
heel erg bedankt mensjes!,, trouwens echt een goed forum dit,, hoop dat ik er nu ook iets aan heb goeie adviezen,,. :)
:rolleyes:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
GabberFreak17 zei:
-| De laatste Klacht.. ook de rede dat ik me een tijd ga rustig houden met drugs, en een tijd me hersenen toch een beetje het ouwe ritme wil laten krijgen ( Zonder SSIR Remmers Of Antidepresiva of die shit)
Klik om te vergroten...

Het zijn SSRI's, en dat zijn Antidepressiva.. Maar, met alle respect, dit had je kunnen verwachten.
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hej Balon, weet ik wil ook geen medelijden, weet dat ik niet slim ben geweest.. zijn er genoeg zie allemaal in het zelfde schuitje zitten, maar veel die de tijd van stoppen niet optijd inzien, mijn angstklachten zijn al zo goed als verdwenen na een paar nachten goede slaap,

ernstig wil ik ze nog niet noemen voor mezelf vind k, maah wil er nu tog even sirieus aand8 aan besteden,

:rolleyes:
p
ploerd_dark_core_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tsja.....

Tsja...T klink allemaal heel bekend....

De angsaanvallen..rare shit zien....ingevallen kop...tsja
Ik wil misschien ook gaan stoppen met de drugs...
Ik ben al erug vroeg (vind ik zelf) begonnen met blowen..ik was 12 denk ik...(ja ok tis soft-drugs...maar het woord drugs staat er niej voor jan-lul bij) en 12 jaar is toch WAT vroeg vond ik zelf...

Omdat ik op zo'n leeftijd ben gaan expirimenteren ben ik al snel in het Hard_drugs wereldje gekropen...Heel stilletjes maar rond mijn 15e ging het eerste pilletje er in...met een geweldige ervaring!!!
Had toen met een meisje van 21 verkering en die had alles al gedaan..snoof coke,speed slikte was depresief had schulden( duizenden euro's) en woonde bij haar op mn 16e zonder werk en in de ziektewet omdat ik een ongeluk had gehad...

Snuiven had ik een x gedaan toen ik nog maar een jaar of 14 was en vond het verschrikkelijk smerig....dat heeft mij er van te weerhouden dat te doen tot mijn 17e...Ik wou een x pilletjes maar kon er niet aankomen..de enigste optie was speed..Heb in 2 uurtjes 2 gram speed opgenift...vond het zo lekker ineens...

Vanaf die tijd ben ik naar heel veel feesten gegaan en heel erg veel pilletjes en drugs gebruikt.
Ik slikte soms wel 11 tot 14 pilletjes in een nacht en 4 gram per nacht...
Ben nu 20 en pilletjes doe ik niet meer...gebruik alleen speed...best veel..als een jaar bijna ieder weekeind...

Het moeilijke om te stoppen vind ik dat ik er zoveel lol aan het gehad en nog steeds heb..eigenlijk meer dan negative dingen...
Maandag op je werk helemaal de kanker in zijn....hallucinaties hebben..angsten hebben..achterdocht....ernstig aggresief...Tsja ik vergeet t allemaal...kweet niej wat t is maar heb er eigenlijk genoeg van..heel het drugsgebruik maar gebruik nu omdat ik er verslaafd aan ben...

Heb gelukkig geaccepteerd dat ik verslaafd ben, en is het dus makkelijker om er mee om te gaan en misschien wel mee te stoppen...

Als ik jou verhaal hoor ervaar je ook negative dingen met drugs...zou als ik jou was kijken of het t allemaal waard is en als je KAN stoppen...Gewoon stoppen....Ga zoals je zegt met mate meer aan het blowen en minimaal alcohol..kan ook leuk zijn..

(MIJN excusses VOOR HET ERNSTIG LANGE VERHAAL..maar wou het even kwijt...zag dat je dezelfde soort problemen hebt als mij)

Gegroet! Ploerd_ :openmouth: Dark_ :openmouth: Core :openmouth: _
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus......
Om terug te komen op je vraag GabberFreak. Ik zal je wat tips geven die mij hebben geholpen te leren hoe gecontroleerd te gebruiken.

Als ik jou was zou ik toch zeker 2 a 3 maanden stoppen met hard. Dat is de tijd dat je hersenen nodig hebben om je serotonine- en dopaminegehalte weer aan te vullen.

Maar aangezien je nick GabberFreak is neem ik aan dat (al) je vrienden in het milieu van hard drugs zitten. Het is moeilijk om ermee te stoppen als iedereen rond je zit te snuiven en slikken. Dus daarom kan je liefst een tijdje die mensen vermijden oftewel jezelf mentaal voor te bereiden dat het moeilijk zal zijn. Verwittig op voorhand dat ze er rekening mee moeten houden dat je ff wilt stoppen

Waarop je je nu zou moeten focussen zijn dingen om je lichaam weer normaal te krijgen dat je er terug normaal uitziet. Het beste is power training om wat kilotjes bij te komen. Dus niet gaan hardlopen want je hebt al genoeg calorieën verloren.

Na die 2 a 3 maanden kan je weer gebruiken maar let op dat je weer niet elke week gaat gebruiken. Dit is ZEER slopend en destructief voor je lichaam. Je verslijt als het ware je lichaam wat vele jonge mensen niet beseffen aangezien ze nog geen klachten hebben van de ouderdom. Gebruik 1 keer max. 2 keer per maand hard drugs als je er niet te snel onder wilt lijden maar hoe je nu bezig bent...

En ten slotte----> :stoned: :beer:
c
caravanbezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
kvind die dark ploerd darkcore maar een beetje overdreven hoor tis niet stoer of zo weet je
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#7
nou caravan er is niks stoers aan in zijn verhaal kan maah zo een stuk waarheid zitten.. verslavingen zijn voor de ene zo aan toe te geven.
en de ander heeft er geen last van, als die stoer wou doen ging die dat niet doen op een forum!?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja denk ook dat ploerd wel eingszins tot inzien is gekomen. We maken allemaal onze fouten, maar als je verder leest in dit forum weet je wel hoe hij er nu over denkt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."