4ton coke onderschept in de bezinetank van een groot schip ...
#5
4000 kilo wtf
en dan te bedenken dat 1 kilo al veel is
zonde man
#6
4 ton coke.. is altijd nog 4000 kilo coke...
#7
Jup, heb het ook gezien. Ik verschoot wel van die hoeveelheid . Was wel verdomd goed verstopt op dat schip vind ik. Maarja, die flikken hebben er dan ook 3 dagen over gedaan eer ze die 4 ton hebben gevonden :P .
#8
heb het ook gezien,
kmoet toegeven => zot goed gevonden om het in de brandstoftank te steken... (maar helaas (pindakaas)) !
#9
eigelijk maar losers als je 4 ton wit spul nog niet kunt vinden met een heel team politie agenten op 3 volledige dagen
#10
wel ik heb al wat films gezien in datzelfde scenario en toen zattet ook in de tank verstopt :d
mss zouden ze beter wat meer tv kijken!
of mss beter niet want ik vind het wel zonde van de 4 ton verloren =/
#11
fragany zei:
eigelijk maar losers als je 4 ton wit spul nog niet kunt vinden met een heel team politie agenten op 3 volledige dagen