Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe Cocaïnelijn

De Cocaïnelijn

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand gezien op Canvas (20.00u) ?

http://www.canvas.be/canvas_master/prog ... ndex.shtml
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#2
LoL een was in de war met een ton geld :P tja drugsgebruiker hé
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Weednator zei:
Iemand gezien op Canvas (20.00u) ?

http://www.canvas.be/canvas_master/prog ... ndex.shtml
Klik om te vergroten...

nee :cry:
leek me wel leuk om te zien
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#4
was leuk ook :)

Cocaineboer opgepakt , had 28 aut'os , 6 villa's , 3 jachten , ...

4ton coke :hearteyes: onderschept in de bezinetank van een groot schip ...
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
4000 kilo wtf :openmouth:

en dan te bedenken dat 1 kilo al veel is :openmouth:

zonde man :(
c
crackerrLid
01-01-2024, 00:00
#6
4 ton coke.. is altijd nog 4000 kilo coke... :wave:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jup, heb het ook gezien. Ik verschoot wel van die hoeveelheid :openmouth:. Was wel verdomd goed verstopt op dat schip vind ik. Maarja, die flikken hebben er dan ook 3 dagen over gedaan eer ze die 4 ton hebben gevonden :P .
K
KiewKiewLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb het ook gezien,
kmoet toegeven => zot goed gevonden om het in de brandstoftank te steken... (maar helaas (pindakaas)) !
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#9
eigelijk maar losers als je 4 ton wit spul nog niet kunt vinden met een heel team politie agenten op 3 volledige dagen
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#10
wel ik heb al wat films gezien in datzelfde scenario en toen zattet ook in de tank verstopt :d

mss zouden ze beter wat meer tv kijken!


of mss beter niet want ik vind het wel zonde van de 4 ton verloren =/
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#11
fragany zei:
eigelijk maar losers als je 4 ton wit spul nog niet kunt vinden met een heel team politie agenten op 3 volledige dagen
Klik om te vergroten...

Ben ik nog niet zo zeker van :)

Coke zat verstopt in 1 vd 2 dieseltanks. Ze moesten dus eerst de tanks leegpompen en zo via verschillende gangetjes een luik opendoen ...
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#12
4 ton meer of minder , coke genoeg !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."