Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik hou me ook aanbevolen, ookal ben ik niet zo'n enorm feestbeest"
"Adrenochroom zei: Hetzelfde geld voor mij :P Utrecht Unite! Maarre ik ben ook niet meer zo'n erge feestganger, maak liever psychonautische reizen ipv me in de menigte te begeven in een roes of rush... Maar waar gaan jullie meestal heen dan? Uitgaan doe ik meestal in het pakhuis e.d. en borrellen op m'n vereniging... Trippen kan overal en daar is Utrecht ook een prima stad voor dus maak ik graag gebruik van alles wat de stad te bieden heeft. Klik om te vergroten... Ik doe graag verschillende biertjes in kafe belgie Mick O connels ben ik geregeld te vinden omdat 't daar gewoon gezellig is en verder geregeld het ene of 't andere cafe. Of als ik echt gek doe en wil dansen dan ga ik naar tivoli Edit: en doe mij eens een goede tripspot in utrecht? Ik heb daar zelf nog niet zo heel erg overna gedacht dus ik ben wel benieuwd"
"-spaceman- zei: Hype zei: Edit: en doe mij eens een goede tripspot in utrecht? Ik heb daar zelf nog niet zo heel erg overna gedacht dus ik ben wel benieuwd Klik om te vergroten... probeer het griftpark eens! daar valt goed te trippen! @ Lektroluv, je hebt helemaal gelijk, ik ga al jaren uit in utrecht maar ik heb ook geen flauw idee where to go in de vroege uurtjes... Klik om te vergroten... hm miss eens 's nachts daar naartoe gaan Overdag hangen er veel peoples rond"
"is kosten koper niet tot laat open? iig heb je nog de woo van 't corps, dies tot 7 uur open, maarja dan loop je wel tussen een heel bepaald soort volkje."
"Reggae liefhebber meldt zich! Muzikanten? Gentleman live in de HMH echt de bom! Seeed chille duitse shite. Black Uhuru live in tivoli ook echt chill Anthony B Ken ik alleen higher meditation en suffering man van, vooral higher meditation vind ik de bom! Bob marley UITERAARD, three little birds, redemption song en jah live zijn echte pareltjes imo! Alpha blondy moet ik ook zeker eens checken, veel goeds over gehoord. Ik vind ziggi trouwens live ook zeker niet verkeerd, op cd vond ik hem dan weer iets minder."
"pepito zei: BOB MARLEY Lee Scratch Perry Klik om te vergroten... bob marley fo' sho! Maar ook Def P en Extince, bedankt voor nederlandse hiphop. En die jazz grootheden zoals inderdaad miles davis maar ook chet baker etc. Verder vind ik dingen al snel op persoonlijke smaak vallen."
"laatste ontdekking van mij is shwayze Pulse Now! is proud to announce that Shwayze has signed a record deal with Suretone Records. The 21-year-old artist, who blends rap and hip-hop to produce his own unique sound, now joins the ranks of Angels & Airwaves, New Found Glory, and Weezer at Suretone, which was started in March of this year by former Flip Records guru Jordan Schur. Born and raised in Malibu, CA, he started writing songs while in eighth grade, and started his first band while in high school, but quickly moved toward working as a solo artist. Shwayze recently toured with former Pulse artist Mickey Avalon, who signed a deal earlier this year with Suretone’s partner, Interscope Records. But you’ll never find Shwayze spitting lyrics about a gangsta lifestyle. Speaking earlier this year to US business magazine, the OC Metro, he points out: “I’m from Malibu, not from South Central.” Klik om te vergroten... vette shit, check myspace.com/shwayze voor z'n muziek"
"Vieren met vrienden in een huis vol ''vuurwerk'', drank en drugs... Niet zoveel drugs wss, ook veel mensen die ik niet ken dus dat kan interessant worden"
"Telefoon zei: AM-STER-DAM de stad met 50 coffeeshops .. en dan niet mogen blowen dan stop ik die dingen persoonlijk in hun anus :P Klik om te vergroten... ik zit net een wetenschappelijk onderzoek over cannabis te lezen en daarin lees ik dat er 228 coffeshops met een vergunning zijn in amsterdam. Sorry voor offtopic"
"iig reggae sundance, en als ik een tof groepje kan fixen ook nog dour"