#1
hihi en hij drinkt nog een breezer ook! 


Serenity zei:Dus echt niet he. Doe mij maar gewoon een mooie, stoere, loszittende broek bij 'n man. Met leuke sneakers eronder.
Lake zei:Skinny jeans ftw je weet zelf
![]()
Enesteene zei:De strakke jeans wint het van de baggy jeans, 57 procent tegenover 17 procent.
WTFFF..lig echt plat..omgosh!Lake zei:Skinny jeans ftw je weet zelf
![]()
hebogirl zei:hihi en hij drinkt nog een breezer ook!![]()
Enesteene zei:dis wel geil om te zien
![]()
al zit er tussen strak en strak ook een verschil
![]()


BUZZizx zei:Et type vrouwen (naar mijn wel he beste type hoor) dat je hier op et forum vindt is ook wel anders dan de overgrote meerderheid in het land. (denk ik)
Skinny jeans zitte voor geen meter en zijn lelijk...![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."