Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrouwen zien man liefst in strakke jeans

Vrouwen zien man liefst in strakke jeans

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
h
hebogirlLid
01-01-2024, 00:00
#1
hihi en hij drinkt nog een breezer ook! :wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Serenity zei:
Dus echt niet he. Doe mij maar gewoon een mooie, stoere, loszittende broek bij 'n man. Met leuke sneakers eronder :).
Klik om te vergroten...

dat. ik hou echt niet van te strakke broeken.. liever inderdaad een iets lossere of baggy jeans.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Skinny jeans ftw je weet zelf

p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
lol..zo loop je idd flink voor lul :)
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#5
wijdere jeans zijn vaak die heup modellen, die zitten dus ook laag. bij dames soms zeer laag, van die ziepoesnetnie modellen :wink:

maar ik had gehoord dat die modellen al weer uit de mode zijn?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lake zei:
Skinny jeans ftw je weet zelf

Klik om te vergroten...

Is dat een wijve broek? :P



LOL @ Lektroluv Geplaatst: 10 Dec 2007 22:31 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Mannen zien vrouw liefst zonder broek!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Enesteene zei:
De strakke jeans wint het van de baggy jeans, 57 procent tegenover 17 procent.
Klik om te vergroten...

Waar is de rest?
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lake zei:
Skinny jeans ftw je weet zelf

Klik om te vergroten...
WTFFF..lig echt plat..omgosh!
ja dat bedoel ik dus niet hè
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
hebogirl zei:
hihi en hij drinkt nog een breezer ook! :wave:
Klik om te vergroten...

het is mss de dorpsidioot :)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#10
dis wel geil om te zien



al zit er tussen strak en strak ook een verschil

a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik voeg me bij lake, het kan me echt geen reet schelen wat anderen (vrouwen) van me denken. Ik ben blij met hoe ik eruit zie en wat ik draag, zij die daar niet blij mee zijn, zijn maar gewoon niet blij.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik draag kleren waarin ik me comfortabel voel, geen strakke jeans dus :)
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Enesteene zei:
dis wel geil om te zien



al zit er tussen strak en strak ook een verschil

Klik om te vergroten...

dat noem ik niet strak , dat is puure emo
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat bedoelt iedereen toch met EMO

forgotten the L?

W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
iets zoals dit http://img273.imageshack.us/img273/6803/emo0bq.jpg
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#16
:rolleyes:
B
BesemeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mannen + skinny jeans = :(

Mannen + baggy jeans = :hearteyes:

Dat jullie het even weten ^_^

Baggy is gewoon leuker, stoerder enne cooler ^_^
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Et type vrouwen (naar mijn wel he beste type hoor) dat je hier op et forum vindt is ook wel anders dan de overgrote meerderheid in het land. (denk ik :grin:)

Skinny jeans zitte voor geen meter en zijn lelijk... :beer:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#19
welk type vrouwen vind je op df dan volgens jou? :P
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#20
izx zei:
Et type vrouwen (naar mijn wel he beste type hoor) dat je hier op et forum vindt is ook wel anders dan de overgrote meerderheid in het land. (denk ik :grin:)

Skinny jeans zitte voor geen meter en zijn lelijk... :beer:
Klik om te vergroten...
BUZZ

Ga ik ff arrogant zijn en jou vertellen dat jouw mening fout is! :)
Mooie & Passende skinny jeans :hearteyes:
Mooie & passende baggy jeans :hearteyes: :hearteyes:

kheb 2 paar skinnyjeans en die zitten prima :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."